Gå til innhold

Bedre og større orgasmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ti ganger større orgasme av analsex enn ved vaginal sex. Som oftest får jeg ikke orgasme av vaginal sex, da skal det myyyye leking til først og da ender det som regel at jeg blir litt lei og tørr nedentil! Er det flere som opplever det eller er jeg alene om det? Tørr ikke snakke med venninnene mine om dette, så spør heller her hvor jeg kan være anonym

Anonymous poster hash: 63d7c...738

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Er det i det hele tatt anatomisk mulig for kvinner å få orgasme av kun anal penetrering? Eller er det da tilleggsstimuleringen som gjør susen?

Anonymous poster hash: 38865...daa

Skrevet

Fu får klitoris orgasme ved analsex?

Anonymous poster hash: 98002...e5a

Skrevet

Hmm... Er det i det hele tatt anatomisk mulig for kvinner å få orgasme av kun anal penetrering? Eller er det da tilleggsstimuleringen som gjør susen?

Ja det er fullt mulig å få det!

Skrevet

Jeg får noen vanvittige orgasmer ved analsex, sammen med stimulering av klitoris. Egentlig kunne jeg fått det ved kun sex i rumpa, men "må" stimulere fremme samtidig :)

Men nå har jeg ikke problemer med å få orgasmer ved vaniljesex heller :)

Anonymous poster hash: 7040a...2c8

Skrevet

Ja det er fullt mulig å få det!

Hva har vi "oppi ræven" som kan stimuleres så det resulterer i en orgasme?

Skrevet

Jeg får noen vanvittige orgasmer ved analsex, sammen med stimulering av klitoris. Egentlig kunne jeg fått det ved kun sex i rumpa, men "må" stimulere fremme samtidig :)

Får det fint til uten stimulering av klitoris, regner med orgasmen blir om mulig enda større da. Men den orgasmen jeg opplever ved analsex er helt råååå!

Skrevet

Vaniljesex ?😅

Anonymous poster hash: ba53e...bf8

Skrevet

Hva har vi "oppi ræven" som kan stimuleres så det resulterer i en orgasme?

Nei si det, det vet jeg ikke! Men artikkelen noen postet her så står det at noen opplever orgasme av kun anal penetrering, men sto ikke forklaring på hvorfor!

Mulig jeg må høre med noen som kan litt mer om analsex enn meg om akkurat det, kanskje noen her vet det? Siden jeg opplever det, så trodde jeg at alle gjorde det 🙈 Men der tok jeg jammen feil gitt!

Skrevet

Vaniljesex ?😅

Anonymous poster hash: ba53e...bf8

Vaniljesex er "vanlig" sex, det er et vanlig utrykk blant dem som feks driver med bdsm, som mannen og jeg ;)

Skrevet

Får ikke (såvidt jeg vet, har ikke forsøkt uten vibrator) orgasme av kun analsex, men den er mye kraftigere og deiligere ved analsex. Også så kjekt å slippe og hoppe av i svingen.

Anonymous poster hash: 6dac7...007

Skrevet

Jeg får de noen av de beste orgasmene av anslsex. Men må bli tatt ganske hardt uansett for å få orgasme jeg da... bli veldig stimulert inni der, er vel bare følsomt.

Men jeg squirter kun av fingring. Og da mener jeg fingring av g-punktet (som kun en mann i hele verden får til med meg). Det blir en litt annen type orgasme.

Anonymous poster hash: 2d3d5...52a

Skrevet

Får kjapt orgasme med en finger i rumpa iallfall! Tenner voldsomt på det!

Anonymous poster hash: 65418...085
Skrevet

Får også store orgasmer ved analsex. Det kan kombineres med et leketøy på klitoris, men det går fint uten.

Men jeg er glad mannen ikke er mer enn gjennomsnittlig utstyrt!

Anonymous poster hash: c797d...5d3

Skrevet

Jøss,trodde det var bare menn som kunne det siden de har g punktet i rumpa. Lærte jeg noe nytt i dag og.

Anonymous poster hash: 28d51...700

Skrevet

Dere som er "vante" med analsex, blir det bare helt spontant eller må dere "tømme tarmen" først?? Enn hvis dere liksom enda har tarmen full?...

Anonymous poster hash: 73f66...9fb

Skrevet

Dere som er "vante" med analsex, blir det bare helt spontant eller må dere "tømme tarmen" først?? Enn hvis dere liksom enda har tarmen full?...

Har det sjeldent spontant, kun skjedd i fylla. Liker å være ren der! Pluss at jeg syns det er greit å "varme litt opp" før jeg kommer i senga! Nå er jeg og mannen min veldig trygge sammen. Var veldig imot det først. Men en dag når han slikket meg, så "sneik" ham seg ned til rumpa og slikket meg der. Det var så utrolig deilig. Så begynte han forsiktig å stryke. Etter noen dager med det, så prøvde vi analsex og da var jeg godt oppvarmet. Gjorde alt annet enn vondt. var da jeg fikk min første anal orgasme, noe jeg ALDRI hadde trodd skulle skje!

Skrevet

Jeg har kun analsex om jeg har bæsjet ca 1 time før sex, og vet at jeg ble rimelig tømt. Så analsex er veldig 'hvis det passer seg der og da'.

Anonymous poster hash: 2d3d5...52a

Skrevet

Tømme tarmen først, og vaske ekstra grundig. Pleier også å bruke grønnsåpeklyster.

Skrevet

Det er som regel ikke noe i den nederste delen av tarmen, så det er sjeldent nødvendig med tømming. Er kun rett før man må på do at avføringen beveger seg så langt ned, og da får man bæsjetrang og kjenner at det er noe der.

Om man vasker seg rundt åpningen og litt innenfor blir det ganske så rent. Men vi bruker uansett alltid kondom i toern.

Anonymous poster hash: fe30b...08e

Skrevet

Nå har ikke jeg hatt analsex så ofte, men eneste følelsen jeg får, er at jeg må skikkelig drite.

Anonymous poster hash: f93e9...249
Skrevet

Bare så dere vet det så er analsex en av grunnene til analinkontinens når man blir eldre. Bør ikke ha det for mye mao😅

Anonymous poster hash: 4799e...afe

Skrevet

Tømme tarmen først, og vaske ekstra grundig. Pleier også å bruke grønnsåpeklyster.

Det må du slutte med!! Bruk gjerne klyster, men alt som føres inn i endetarmen absorberes (derfor man kan medisinere med stikkpiller), og grønnsåpe er ikke noe man ønsker å ha invortes!

Skrevet

Jeg gjør det bare når jeg vet at det er tomt. Så enten hvis jeg nylig har vært på do av meg selv, ellers så bruker jeg Microlax.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...