Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #26 Skrevet 25. mars 2016 Så... Du leste gjennom en masse meldinger men fant ingenting om at de planla noe???? DET var merkelig! Anonymous poster hash: 1a115...24f De har snakket sammen på telefonen 2 turer, nedtellingen startet etter 2 gangen de snakket på tlf. Mannen hennes har vist av alle meldinger og den første samtalen de hadde sammen, hun har ikke prøvd å skjule noe for han eller noe. Det med at de skulle møtes alene (samboeren min og hun) har ikke med nedtellingen å gjøre, noe jeg også forstår når jeg fikk se bedre på det, etter å ha roet meg og fått forklaring fra hennes mann.. Samboeren min har ikke hatt lett for å skulle snakke med meg, noe jeg kan forstå, og han og mannen hennes er ikke venner på samme vis, de går over ens fordi venninna er gift med han og motsatt.. Så forstår det å ikke ville snakke om ting uten videre med en man ikke har full tiltro til rundt seg. Før var samboeren og venninnen veldig gode venner, fant på mye sammen, hun overnattet, med eller uten meg i hus, og den gang var det aldri noe redsel hos meg at hun overnattet på sofaen hans (før vi ble samboere) Jeg var trygg på hvor vi sto osv. Men nå som vi var der hvor økonomien har slitt såpass, at vi til slutt ikke viste om vi maktet det mer, så er jeg ikke like trygg på hvor vi står, det er bare noen uker siden vi startet å ta tak i dette, så ble ekstra vanskelig for meg at de tok opp igjen kontakten, uten at han bare sa det med det samme, slik hun hadde gjort til sin mann.. Hun har sakt at hun trekker seg unna om jeg føler det er lettere, at de ikke har kontakt frem til forholdet vårt har blitt bedre, men nå som jeg føler at jeg stoler på grunnen osv, så har jeg sakt det er greit de fortsatt har kontakt og er venner, men vil ikke at de skal møtes alene med det samme, spesielt ikke når det går på at samboeren min trenger noen å snakke med i forhold til problemene våre, for jeg synes ikke det er ok at han skal kunne snakke med andre om det, men er bom stille ovenfor meg. Neste steget nå blir å kontakte FVK etter påsken, og få samtaletimer der, så vi får hjelp til å finne ut av dette. Som jeg har sakt til han, dette har gitt en ekstra knekk på forholdet, bare fordi han selv ikke kunne si ting som det var med det samme, istedenfor oppførte han seg som om det var noe å skjule, noe jeg virkelig ikke måtte få vite om. Slikt er ikke ok for meg, noe jeg har gitt klar beskjed om også.. Så nå skaffer vi hjelp for forholdet vårt, og ser hvor det bærer, om vi klarer å redde inn dette, eller om det hele har gått så langt nå at det er best å gå hver til sitt. HI Anonymous poster hash: 36e10...c4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå