Gå til innhold

Når du var liten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mormor og morfar bodde 110mil unna. Nei, der var jeg ikke ofte du.

Farmor og farfar bodde en time eller to, ja, to timer unna. Det hendte da jeg ble stor nok at jeg tok toget for å sove der.

Tanter/onkler har jeg hatt minimal kontakt med (og jeg har fire-fem stk)

Anonymous poster hash: 94c1d...927
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi har sikkert fått med seg dagens rødpenn nå, dere trenger vel ikke mase om det alle sammen? Flere steder sier man "når" uansett om det skal være "da" eller "når", så det er ikke akkurat rart at noen tror det skrives sånn eller glemmer seg bort litt.

Jeg var litt hos mine besteforeldre, men ikke så mye som mine barn er hos sine besteforeldre. Tanter og onkler har jeg nesten ikke hatt kontakt med.

Skrevet

Masse, bland annet annet "bodde" jeg to måneder på hos mormor da jeg var 2år. Mamma var på sykehuset og pappa måtte jobbe. Mormor kom reisende for å hente meg. Senere flyttet vi nær dem og vi var vel like mye der som hjemme. Elsker å tenke tilbake på alle de flotte fantastiske minnene vi har sammmen med dem. Særlig nå i dag når begge er gått bort. Vi var heldige som fikk oppleve den gode trygge tiden med dem. Bare så det er sakt så har jeg også eg kjempe godt forhold til mamma og pappa. Ingen tilknytningsvansker her i gården 😉

Anonymous poster hash: 5163a...c84

Skrevet

Ikke så mye ettersom jeg var ett engstelig barn som syns sånt var skummelt selv om jeg kjente de godt å likte godt å være sammen med de.

Men var redd for å sove borte fra foreldrene mine likevel.

Anonymous poster hash: 827c1...b7b

Skrevet

Nei. Aldri hos besteforeldre, en håndfull ganger hos en tante. Jeg hatet det.

Skrevet

Ja, hos bestemor og bestefar. Var hos de ei uke i strekk og mer på somrene.

Jeg hadde ufattelig hjemlengsel på nettene, da jeg trodde mamma lå og gråt i senga av savn etter meg.

Ulykkelig uviten om at hun sikkert hadde den/de beste kveldene på lenger enn lengst!

Skrevet

Ja, jeg var der kjempe mye! :) 

Bodde rett på siden av farmor og farfar og jeg var der hele tiden. Fy som jeg savner dem <3

Anonymous poster hash: fc1d1...ebc
Skrevet

Aldri hos tanter og onkeler. Barna dems sov alltid mye hos oss, men vi sov ikke hos dem én gang. Var sjelden hos mormor. På farssiden var jeg mye! Gode minner❤️

Anonymous poster hash: a98d4...131

Skrevet

Å være til noen eller hos noen? Da jeg var liten var jeg aldri hos besteforeldre. Hadde liten kontakt dessverre.

Anonymous poster hash: 0e707...92c

Skrevet

Søsteren min og jeg var hos mormor og morfar veldig ofte. Ifølge mamma så var det ikke så ofte, men søsteren min og jeg syntes vi var der "hele tiden". Begge to har så mange gode minner fra helgene hos mormor og morfar 😊 var ikke ofte på overnatting hos tante og onkel, men vi søskenbarna var noen ganger sammen hos mormor og morfar. Farmor var alene og mye eldre, så overnattet der bare en gang, men husker det godt 😊

Anonymous poster hash: 0cea1...0a2

Skrevet

Aldri, ikke en eneste natt. Bestemor (mormor) var for gammel til å kunne passe meg. Hos farmor og farfar kunne jeg ikke være siden farfar var alkoholiker.

Anonymous poster hash: 0f731...9c1
Skrevet

Ja, hos mormor og morfar. Aldri andre steder uten at mamma og pappa også var der. Elsket å være hos mormor og morfar og savner dem veldig mye nå som de er borte.

Anonymous poster hash: d90c9...a8c
Skrevet

Har vokst opp med en besteforelder som bodde på andre kanten av landet, aldri sovet der. Ene siden av slekta bor også der, så ikke sovet der uten foreldre. Hadde en tante og onkel i nærheten, sov der noen få ganger frem til jeg var seks år, da kuttet foreldrene mine kontakten med de av gode grunner.

Anonymous poster hash: 94460...e27

Skrevet

Hos farmor og farfar var jeg litt på overnatting, men ikke mye. Var der ellers veldig mye.

Moror og morfar var jeg en gang, men det fristet ikke. Onkelen og tanta mi bodde i samme hus om det tells. Aldri sovi hos de.

Var endel hos min andre onkel og tante når jeg var i tennårene.jeg og min søster passet søskenbarn om sommeren når barnehagen var stengt. De bor på andre siden av landet.

Anonymous poster hash: 48d29...968

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...