Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Var du ofte på overnatting hos besteforeldre/tanter og onkler? Anonymous poster hash: 272aa...1ad
februarprins2013 Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 en del men ikke før jeg var 4-5år, var vist ekstremt knyttet til foreldrene mine,men det hjalp og bli storesøster
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Masse!! Var omtrent mer hus bestemor og bestefar enn jeg var hjemme. Det er jo litt trist i så måte og gjør at jeg har et mye bedre forhold til bestemor enn mamma, men det er nå en gang sånn det ble.
Vinterugle Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 var ikke såå ofte st jeg overnattet. Men var på besøk flere ganger i uka. Så var vi på "hytt" med mamma, pappa og bestefar hver helg i noen år
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 Bestforeldre bodde langt unna, husker t anledinger der jeg overnatta hos tanta mi. Ei uke da jeg var fem og en helg da jeg var sju. Men jeg husker at jeg og søsteren min var i bursdag til ei jente i nabolaget da mamma endte på sykehus. Mor i huset strekte på to gjestesenger, disket opp med nystekte rundstykker til frokost, lånte oss hverdagsklær og sendte oss på skolen dagen etter. Til alt overmål på annen skole enn hennes barn. Anonymous poster hash: f9970...f1d
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 Hver gang når, den gang da. Var kjempeofte på overnatting hos morfar, mine beste minner ❤️️ Anonymous poster hash: 75bed...578
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 Aldri tanter og onkler.. Jeg hadde en hjemmeværende mamma, så det var hos oss søskenbarn overnattet.. Sov annenhver helg hos mormor. Anonymous poster hash: c8490...9ec
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #8 Skrevet 21. mars 2016 Aldri. Kan ikke huske en eneste natt faktisk.. Vi er ikke så close med resten av familien. Anonymous poster hash: e5f68...6ee
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #10 Skrevet 21. mars 2016 Herlige minner! Jeg var hos mormor ved enhver anledning,ferie osv. Der var også søskenbarna mine som var nær meg i alder. Vi hadde herlig tid sammen og er ennå veldig knyttet. Vi har barn som er nær i alder! Anonymous poster hash: cd9b0...f64
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #11 Skrevet 21. mars 2016 Aldri uten foreldrene mine. Anonymous poster hash: 02829...a20
Gjest Skrevet 21. mars 2016 #12 Skrevet 21. mars 2016 Lå hos mormor ganske så ofte og da jeg kom i skolealder, så var jeg der hver vinter & høstferie
Honningmelon Skrevet 21. mars 2016 #13 Skrevet 21. mars 2016 Ja, ofte. Hos tanter og onkler mest fordi jeg har søskenbarn på samme alder.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #14 Skrevet 21. mars 2016 Ganske ofte hos mormor, ca en gang i måneden tenker jeg. Av og til hos farmor, 3-4 ganger i året kanskje. Aldri hos tanter og onkler. Anonymous poster hash: 89efb...1f8
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #15 Skrevet 21. mars 2016 DA jeg var liten var jeg en god del til mormor og morfar og lå over. Både de og jeg husker det og jeg har masse gode og koselige minner. Jeg var det eneste barnebarnet deres i 8 år så fikk mange år alene med de ☺ Anonymous poster hash: 9794a...8dc
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #16 Skrevet 21. mars 2016 Nei, jeg så dem en uke en gang i året, det var i sommerferien, så hele familien var med. En uke hos farmor og farfar, en uke hos mormor. Anonymous poster hash: 24164...ed9
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #17 Skrevet 21. mars 2016 Nei, jeg så dem en uke en gang i året, det var i sommerferien, så hele familien var med. En uke hos farmor og farfar, en uke hos mormor. Anonymous poster hash: 24164...ed9 Overnattet aldri hos tanter og onkler. Anonymous poster hash: 24164...ed9
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #18 Skrevet 21. mars 2016 Ja:-) var så utrolig koselig. Husker radio og kaffelukta om morgenen:-) fine minner. Anonymous poster hash: 0f5e3...60b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #19 Skrevet 21. mars 2016 Nei. Mormor og morfar bodde i nabohuset, og jeg var hjemme med dem stort sett hver dag. Farmor bodde 1,5 km unna, og jeg var ofte innom henne på vei hjem fra skolen. Begge sett besteforeldre hadde oppdratt seks-sju barn, og hadde mange barnebarn, så de ville nok ha kveldene for seg selv. Anonymous poster hash: 88647...468
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #20 Skrevet 21. mars 2016 Aldri hos tanter/onkler, og aldri hos farmor og farfar selv om de bodde på samme plass. Feriene hos mormor og morfar på andre siden er mine beste barndomsminner, helt fantastiske. Da bodde vi selvsagt hos dem. Anonymous poster hash: 175d1...b15
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #21 Skrevet 21. mars 2016 DA jeg var lita overnattet jeg en del hos mormor og morfar. Aldri hos tanter og onkler på morsiden, men hos to av fars brødre med familier. Anonymous poster hash: e5ad0...56d
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #22 Skrevet 21. mars 2016 DA jeg var liten var jeg en god del til mormor og morfar og lå over. Både de og jeg husker det og jeg har masse gode og koselige minner. Jeg var det eneste barnebarnet deres i 8 år så fikk mange år alene med de ☺ Anonymous poster hash: 9794a...8dc Da jeg var liten var jeg en god del HOS mormor og morfar... Anonymous poster hash: d8ac9...44a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #23 Skrevet 21. mars 2016 Overnattet en eneste gang hos en tante og en onkel en gang mamma og pappa skulle vekk en helg! Bodde langt unna begge sider av familien så det var ikke så naturlig å overnatte der uten foreldre. Anonymous poster hash: 0ad17...5f6
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #24 Skrevet 21. mars 2016 DA du var liten....ikke når. Anonymous poster hash: cc4f2...0e6
TPK Skrevet 21. mars 2016 #25 Skrevet 21. mars 2016 Nei, veldig sjelden uten at mamma og pappa også overnattet. Fra jeg var kanskje 10 var jeg en del hos farmor alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå