Gå til innhold

Skal den 18 mai skru ut skrue av anklen


Kristian5432

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har alltid hat en angst for sykehus og oprasjoner og ingregp jeg er så lei meg jeg føler meg

Egentlig forlatt her jeg sitter jeg klarer ikke og kose meg

På turer eller noe eneste som kommer inn er skrue atter skrue unnskyld for alt da 😢🤕

Hvorfor be om unnskyldning ?:) alle har lov være redd for ting :) prøv skyve det unna å kose deg i påsken :) fortsatt nesten 2 mnd til :) og det går nok veldig fint :)

 

 

Anonymous poster hash: 9e291...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor be om unnskyldning ?:) alle har lov være redd for ting :) prøv skyve det unna å kose deg i påsken :) fortsatt nesten 2 mnd til :) og det går nok veldig fint :)

 

 

Anonymous poster hash: 9e291...a8c

Hei har du gjort det før da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har du gjort det før da

Nei . Har ikke det :) men jobba på sykehus og sykehjem . Samt barnet vårt har operert To ganger , og jeg har selv hatt endel operasjoner . Og det går som regel helt fint :)

 

Anonymous poster hash: 9e291...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er redd for at det skal gjøre vondt og alt men vet ikke lengere gjør det eller ikke jeg er så redd for at jeg skal skyte fart med beinet som er skadet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for at det skal gjøre vondt og alt men vet ikke lengere gjør det eller ikke jeg er så redd for at jeg skal skyte fart med beinet som er skadet

Skyte fart?

 

Anonymous poster hash: 9e291...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe kirurgen husker å sette drillen i revers! (Og at han har ladet den. Kjedelig hvis den går tom for strøm!)

 

Anonymous poster hash: 78839...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt og Skrem meg

Får håpe du aldri må gjennom noen større operasjon enn å skru ut en skrue.......ærlig talt, det er en skrue bare

 

Anonymous poster hash: db98a...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekke svar ja men en ting jeg har kontaktet sykehuset og dem sa at ikke det var farlig så glem og prøv og Skrem meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekke svar ja men en ting jeg har kontaktet sykehuset og dem sa at ikke det var farlig så glem og prøv og Skrem meg

Synes du skremmer opp deg selv jeg da men :/ er du sånn i alle situasjoner ? Var du ikke stefar for ett barn også ? Skjule vel dette for barnet ?

 

 

Anonymous poster hash: 9e291...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke kiruger drikker på

17

Mai

Piloter drikker timer før de skal fly ( ikke lenge siden ble tatt ett crew på Gardemoen ) så hvorfor forskjell på kirurger ?

Helt ærlig tror jeg man kan føle seg trykk på å kun fjerne en liten Skrue , men har mer problemer med å

Ta deg seriøst nå

 

 

Anonymous poster hash: 9e291...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skruen løs?

 

Anonymous poster hash: f3eef...348

😂😂😂😂

 

 

Anonymous poster hash: 9e291...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piloter drikker timer før de skal fly ( ikke lenge siden ble tatt ett crew på Gardemoen ) så hvorfor forskjell på kirurger ?

Helt ærlig tror jeg man kan føle seg trykk på å kun fjerne en liten Skrue , men har mer problemer med å

Ta deg seriøst nå

 

 

Anonymous poster hash: 9e291...a8c

Føle seg trygg mente jeg jo ;)

 

Anonymous poster hash: 9e291...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du blander piloter og kirurger du altså kunne kalt deg for noe som ikke du vil men gjør ikke sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du blander piloter og kirurger du altså kunne kalt deg for noe som ikke du vil men gjør ikke sånt

Hæ ? Blande de ikke , sa bare at man kan ikke si kirurger ikke drikker ( de er ikke en Egen gruppe ) sa at du nok kan stole på at de gjør jobben sin riktig . Det skjer ikke noe feil ved å fjerne en skrue. Det er ikke en operasjon , bare en prosedyre. Regne med du opererte skruen inn

 

Anonymous poster hash: 9e291...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...