Gå til innhold

Skal den 18 mai skru ut skrue av anklen


Kristian5432

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er rart at du ikke skal legges i narkose. De skal åpne deg og skru den ut. Det kommer ikketil å gjøre vondt ut, men lyden kan nok være litt skremmende.

Dette går så fint så. De er veldig flinke på Ahus!

 

Anonymous poster hash: 7daa1...b5a

Jeg får sovepiller og musikk på øret men se snakk om en liten skrue på 6.2cm og jeg kjenner det ikke nå så og hvorfor skal jeg grue meg for lyden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :)

Ingen opplever dette likt, men det kan helt klart hjelpe å høre andres opplevelse. Måtte selv gjennom dette når jeg var 16 år, fikk høre på musikk mens de holdt på, også skjermet de for, så jeg slapp å risikere å se noe av det. Hørte ikke noe, så ikke noe og følte ikke noe. Operasjonssåret var ømt og småvondt i en ukes tid etter.

Det er helt normalt å være engstelig og/eller nervøs for.. Alt egentlig, spesielt når det kommer til operasjoner :) Men det går nok fint skal du se, også vil du få utskrevet smertestillende, om de mener du vil trenge noe sterkere enn paracet/ibux :)



Anonymous poster hash: c41e2...f67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem

Sa

Ingenting om skjerme for

Meg legger deg på siden sa

Dem jeg vet ikke lenger om jeg vil leve med

En sånn fot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem

Sa

Ingenting om skjerme for

Meg legger deg på siden sa

Dem jeg vet ikke lenger om jeg vil leve med

En sånn fot

Kristian, nå overdramatisere du.

Dette kommer til å gå helt fint. Du får bedøvelse, du får smertestillende til dagene etter.

Du har foten din. Bra de kunne skru den sammen :)

Hvorfor vil du ikke leve med en sånn fot? Er den ødelagt for alltid?

Jeg tviler.

Du har begge føttene dine og må være taknemlig for det!

 

 

Anonymous poster hash: 6f363...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dem

Sa

Ingenting om skjerme for

Meg legger deg på siden sa

Dem jeg vet ikke lenger om jeg vil leve med

En sånn fot

Jeg ble tilbudt det fordi jeg var nervøs for å skulle se dette, de bruker å være flinke, og tilpasse pasientens behov. Ring til sykehuset og be om å få snakke med de du :) Der kan de gå gjennom det hele med deg i detaljer, kan hende det kan tilrettelegges så du kan ta noe beroligende før du kommer inn på sykehuset 18 mai også :)

 

 

Anonymous poster hash: c41e2...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men enting min mamma sa det til meg at du kjente ikke når dem skrudde inn den så da kjenner du ikke den når dem skrur ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer sånn på hvem du er? Er du en pappa? En mamma med pappanavn?

En ung gutt?

Nei, jeg tror ikke du hører skruen, men du kommer til å kjenne det, men uten smerter :)

 

Anonymous poster hash: 6f363...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Jeg skjønner at du er bekymret for å fjerne denne skruen fra ankelen din. Det hadde sikkert mange andre her inne også ha vært. Dette forumet er ikke et sted der det sitter noen som kan gi gode svar på hvordan det vil gå for seg når akkurat din skrue skal ut. Det beste svaret vil du få om du tar kontakt med legen eller sykehuset og ber de forklare deg hva som skal skje den 18.mai. Forhåpentligvis får du da et svar som gjør at du slipper å grue deg så veldig.

 

Himmel og hav

Brukermoderator

Hvorfor er dette spørsmålet så annerledes en alle de husker du meg trådene. Eller tror du jeg er gravid trådene, hva feiler det meg trådene, er han utro trådene...

 

Hun spør tross alt bare etter andres erfaring. Og om hun har stilt spørsmålet tidligere, hva gjør vel det? Mange andre her inne stiller samme spørsmålet flere ganger. Vi har blant annet hun som lever med en mann som tar for seg... Hun har allerede startet minst en tråd om denne mannen tidligere. Det var akkurat samme rådene hun fikk da...

 

Så jeg spør igjen, hvorfor får ikke HI spørre om andres erfaring om dette her inne?

 

 

Anonymous poster hash: e7548...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest tråden og du har fått endel svar :) er du veldig ung ? Eller er du 24 år ? Tenker at om du er 24 år har du ikke en helt reel oppfatning av sykehus ( og inngrep ) . Da ville jeg tatt en tlf til sykehus og fortalt de om angsten min, for da er angsten relativ stor ( utfra hva jeg leser her )lykke til :)

 

Anonymous poster hash: 9e291...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hat en angst for sykehus og oprasjoner og ingregp jeg er så lei meg jeg føler meg

Egentlig forlatt her jeg sitter jeg klarer ikke og kose meg

På turer eller noe eneste som kommer inn er skrue atter skrue unnskyld for alt da 😢🤕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...