Gå til innhold

Skam på NRK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett to episoder.

Og dette er første gang jeg syns en norsk serie har klart å gi ungdommer/unge skuespillere en ok instruksjon, i alle fall. Vi som er vokst opp med pinligheter som "Borgen skole" eller "Pelle og Proffen" får jo grønn ull på ryggen ved tanken på en serie om ungdommer med ungdommer i rollene. Men Skam klarte seg bra.

Duuu. Ikke diss pelle og proffen. Mine helter fra barndommen ♥

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker og Skam og er snart 40 hehe. Enig elektrisk stemning mellom Nora og William. Episoden fredag var fantastisk. Og litt pinlig jeg synes han Chris er så nice... Kunne vært mora hans. Men ja takk hadde pult han haha. Han er fooor pen. Og skikkelig ekkel oppesen 😃

Anonymous poster hash: 0d1b1...902

Skrevet

Elsker og Skam og er snart 40 hehe. Enig elektrisk stemning mellom Nora og William. Episoden fredag var fantastisk. Og litt pinlig jeg synes han Chris er så nice... Kunne vært mora hans. Men ja takk hadde pult han haha. Han er fooor pen. Og skikkelig ekkel oppesen

Han Chris er faktisk utrolig flott og hyggelig gutt i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 49284...1ba

Skrevet

Omg nå skulle jeg ivertfall ønske jeg var ung igjen når du sier det om Chris. Dåån hehe kunne ikke hatt tenåringsbarn å se serien med slik jeg sitter å gliser når han er der.

Gjest Antarctica
Skrevet

Har sett to episoder.

Og dette er første gang jeg syns en norsk serie har klart å gi ungdommer/unge skuespillere en ok instruksjon, i alle fall. Vi som er vokst opp med pinligheter som "Borgen skole" eller "Pelle og Proffen" får jo grønn ull på ryggen ved tanken på en serie om ungdommer med ungdommer i rollene. Men Skam klarte seg bra.

Duuu. Ikke diss pelle og proffen. Mine helter fra barndommen ♥

Kjekke fyrer, bevares. Og flotte bøker.

Men når "narkomane Lena" med sin snobbete Frogner-skarring hulker "jeg fikser'e ikke, Pelle, jeg fikser'e ikke!" - da er troverdigheten langt under null. Norsk film står milevis tilbake for f eks svensk når det gjelder barne- og ungdomsfilmer.

Gjest Antarctica
Skrevet

Har sett to episoder.

Borgen skole var jo bare helt krise, men synes å huske at jeg satt som klistret til den og :legrine:

Anonymous poster hash: c90b7...765

Hadde vi noe valg???!

I dag sier vi "lenket til rullestolen" - dengang var vi lenket til Statskanalen...

Skrevet

Er over 40 og elsker den serien! 😂 Jonas er utrolig lik Paul Ottar Haga (er det det han heter?). Håper rollefiguren Eva tar seg opp igjen.... Og at Sana blir mer framtredende.

Har de ikke bekreftet en sesong 3 også?

Anonymous poster hash: 7af50...5d9

Skrevet

Håper virkelig på en sesong 3 :) huff , ja de er jo kjekkaser 😳

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Skrevet

Ny episode hver fredag :) hele sesong 1 og 2 ( de episodene som er vist på tv ) ligger på NRK nett tv :)

William er bare en god gutt innerst inne :)

Takk for svar. :)

Anonymous poster hash: 57e8a...8e0

Skrevet

Ny episode hver fredag :) hele sesong 1 og 2 ( de episodene som er vist på tv ) ligger på NRK nett tv :)

William er bare en god gutt innerst inne :)

Takk for svar. :)

Anonymous poster hash: 57e8a...8e0

Bare å vente på neste fredag episode 😬

Skrevet

Har sett to episoder.

"Jeg fikser'e ikke, Pelle! Jeg fikser'e ikke!" Dødsfet film da med rå soundtrack :-) Også var jeg såå forelsket i Pelle..sukk..

Skrevet

Har sett to episoder.

"Jeg fikser'e ikke, Pelle! Jeg fikser'e ikke!" Dødsfet film da med rå soundtrack :-) Også var jeg såå forelsket i Pelle..sukk..

Pelle 💕

Skrevet

Elsker den! Men har ikke rukket å se så mange episoder enda. Det er jo virkelig flashback til egen vgs-tid.

Skrevet

Det er det 💕

• 2 uker senere...
Skrevet

Åh! Helt fantastisk morsom og gripende episode i dag!

William tar seg mer og mer opp, mens Nora må slutte med koketteriet og å lyve for seg selv, og få tilbake integriteten sin! De er litt av en match egentlig <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...