Gå til innhold

Skam på NRK


Anbefalte innlegg

Skrevet

Serien skam, noen som har sett den ? Jeg vært syk de siste ukene og sett alt av serier 😂 Må si at serien er kjempe bra , selvom jeg er godt voksen og den er beregnet på ungdommer 😩

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Serien skam, noen som har sett den ? Jeg vært syk de siste ukene og sett alt av serier 😂 Må si at serien er kjempe bra , selvom jeg er godt voksen og den er beregnet på ungdommer 😩

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Ja:-)

Vi begynte å se en episode og endte med å se alle episodene samme kveld. Bra serie:-)

 

Anonymous poster hash: 047ec...2ce

Skrevet

Puh ... Godt det ikke bare var meg som

Var voksen å

Likte serien ;)

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Skrevet

Har fulgt med på denne, da tenåringen min har sett på den. Hun blir nesten flau av meg, da jeg holder på å le meg i hjel. Jeg er født og oppvokst i Oslo, og gått på videregående der. Og selv om det er noen år siden, så kjenner jeg meg igjen i en del.



Anonymous poster hash: 49284...1ba
Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Har sett to episoder.

Og dette er første gang jeg syns en norsk serie har klart å gi ungdommer/unge skuespillere en ok instruksjon, i alle fall. Vi som er vokst opp med pinligheter som "Borgen skole" eller "Pelle og Proffen" får jo grønn ull på ryggen ved tanken på en serie om ungdommer med ungdommer i rollene. Men Skam klarte seg bra.

Endret av Pashla
Skrevet

Ikke sant :) virkelig bra serie, må innrømme jeg venter på neste episode 😂

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Skrevet

Jeg synes den serien er kjempe bra! Men når jeg starta å se den så var jeg ikke sånn superentusiastisk, kjeda meg og skulle se hva det var og ble hekta! Gleder meg til ny episode nå :D

Skrevet

Så dere den som kom igår ?:)

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Skrevet

Så dere den som kom igår ?:)

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Ikke sett den enda:-) Men skal få sett den snart

 

Anonymous poster hash: 047ec...2ce

Skrevet

Den nye var beste til nå nesten , så gled deg :)

Favoritt karakter da?

Og liker vi William ? 🤗

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Gjest Antarctica
Skrevet

Den nye var beste til nå nesten , så gled deg :)

Favoritt karakter da?

Og liker vi William ? 🤗

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Ærlighet er en dyd!

Skrevet

 

Den nye var beste til nå nesten , så gled deg :)

Favoritt karakter da?

Og liker vi William ? 🤗

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Ærlighet er en dyd!

😂

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Skrevet (endret)

Den nye var beste til nå nesten , så gled deg :)

Favoritt karakter da?

Og liker vi William ?

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

 

William er åpen og har sjarm, kan være ansvarsfull, men er tydeligvis også manipulativ når han vil, og har ikke overbevist helt enda. Drittsekkoppførselen har han kommet med dårlige bortforklaringer på, mener jeg. 

 

Samtidig er flørten mellom ham og Nora helt elektrisk, klarer ikke la være å heie å dem  :)!

Endret av Virginia!
Skrevet

Nora og Sana er favorittene. Eva var også en favoritt forrige sesong, men nå er det mest fjolleri der...

Skrevet

Enig , heier på Noora og William :)

Likte også Eva , men nå litt mer fjollete , kanskje pga Jonas ?

Vilde ... Herregud ... Hvor skal man starte ... Herlig skuespiller :)

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Skrevet

Enig , heier på Noora og William :)

Likte også Eva , men nå litt mer fjollete , kanskje pga Jonas ?

Vilde ... Herregud ... Hvor skal man starte ... Herlig skuespiller :)

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

 

Vilde er litt av en rolle ja, herlig troverdig :)! Og det samme med Jonas.

Jeg synes egentlig alle spiller svært godt.

Skrevet

Ja de har funnet gode skuespillere :) Jonas og Eva må jo være sammen :)

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Skrevet

Og Eskild.... haha, hva skal man si... fantastisk!

Skrevet

Og Eskild.... haha, hva skal man si... fantastisk!

Haha ja.... 😂

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Skrevet

Dere må følge med på P3 siden! Der kommer det små videoklipp hver dag (de blir samlet til en hel episode hver fredag, så man trenger ikke se de), men det kommer chatsamtaler mellom jentene. Sjekker siden hver dag jeg :o

 

Veldig bra serie! Jeg er i begynnelsen av 20-årene, og kjenner meg veldig godt igjen :P Kunne like gjerne vært min venninnegjeng når vi var "førstisser".

 

Anonymous poster hash: 25f41...ac6

Skrevet

Jeg elsker SKAM, får meg til å føle meg som en vgs elev igjen enda jeg har tre barn og er 10 år ++ eldre 🙈😂

 

Herlig serie!

 

Heier på Nora og William, tror william har litt å bevise men virker som en snill fyr når det kun er de to. Synes Eva har tapt seg litt i ss2... Spesielt dritingsgreiern på fredag -men tror hun kommer seg igjen -er vel bare ute på en singelraid! 😉👏🏻

 

Anonymous poster hash: 362fa...446

Skrevet

Hvilken dag og klokkeslett?



Anonymous poster hash: 57e8a...8e0
Skrevet

Ny episode hver fredag :) hele sesong 1 og 2 ( de episodene som er vist på tv ) ligger på NRK nett tv :)

William er bare en god gutt innerst inne :)

 

Anonymous poster hash: 4daf9...021

Skrevet

Har sett to episoder.

Og dette er første gang jeg syns en norsk serie har klart å gi ungdommer/unge skuespillere en ok instruksjon, i alle fall. Vi som er vokst opp med pinligheter som "Borgen skole" eller "Pelle og Proffen" får jo grønn ull på ryggen ved tanken på en serie om ungdommer med ungdommer i rollene. Men Skam klarte seg bra.

Borgen skole var jo bare helt krise, men synes å huske at jeg satt som klistret til den og :legrine:

 

Anonymous poster hash: c90b7...765

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...