Gå til innhold

Jeg har seriøst verdens dårligste mann!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du reiser fra han HI.

Vi her inne heier på deg.

❤️💚💜💙💛

Anonymous poster hash: f3634...ecf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri kommentert "dra fra han umiddelbart" før, men nå gjør jeg det! Det er ingen som har vetorett i et forhold, hadde min mann fått et illebefinnende og "nektet" meg noe som helst, hadde han virkelig fått merke det.

Mannen du beskriver er farlig. Du har en plikt, EN PLIKT, som mor og fjerne denne mannen fra uskyldige små barnesinn. Det handler om barna dine. Du får ikke lov å dikte opp unnskyldninger om at det er travelt å finne leilighet og flytte for det er jævla mye mer travelt for barna å vokse opp i samme hus som en tilsynelatende psykopat

Anonymous poster hash: ff753...f14

Skrevet

Takk for råd alle sammen! vurderer sterkt å flytte fra mannen. Men hater hele opplegget med å finne leilighet,flytting osv. Jeg er også noe usikker på om jeg vil bo i hhennebyen min..

Anonymous poster hash: e1de0...1d0

Flisespikkeri. Da flytter du til foreldrene dine og tar det andre etterhvert.

Anonymous poster hash: ea8e5...375

Skrevet

Jeg hadde det likt som deg, men også med fysisk vold innblandet. Du har vel mest av det psykiske. Det hjelper å snakke med noen. Familien min ante ingenting før jeg begynte å snakke. Men da stilte de opp 100% og hjalp meg vekk fra det. Det er ganske kaotisk i starten, men så gå det seg til. Jeg lover at alt går seg til. Økonomi og alt. Han skal ikke få true deg og ødelegge bevegelsesfriheten din. Ta tak i det nå. Ring foreldrene dine og si det som det er. Du vil besøke de, men får ikke lov. Si alt, det vil hjelpe. Årene går og sånt blir ikke bedre av seg selv. Gjør du alvor av planene dine om å dra, så skal du se at han forandrer seg litt, blir litt redd kanskje. Lover bot og bedring. I så fall må han sitte på fvk og si det mener nå jeg da.

Lykke til.

Anonymous poster hash: ce06d...1af

Skrevet

Jeg er av de som mener man skal gjøre alt, prøve alt før man bryter opp en familie. Men ikke her! Kjære deg HI, du er med en mann som beskylder deg for å ville "ut å hore", og bruker det som argument for at du ikke skal få se familien din?! Dette mens du er gravid også... Du har ingen rundt deg, stor del av dette er fordi du ikke får hjelp, og han beslaglegger bilen for eget bruk.

Han stiller ikke opp med noe som helst, og om du ikke føyer deg til han nå i påska, så er trusselen hans at du ikke får komme tilbake. La meg være helt ærlig med deg her HI, du er sammen med en mann som er manipulerende og direkte slem, enda han kanskje ikke legger en hånd på deg, så bryter han deg ned, nettopp fordi han sier og gjør alt dette.

Ta han på ordet, ring din mor i dag og fortell alt til henne, be om å få bo hos henne en stund, til du får kommet deg i orden, start et nytt og bedre liv, et liv hvor DU har kontroll over deg selv, ikke han.

Det er bedre å være alene, enn å være alene sammen med noen.

Anonymous poster hash: c122c...d7a
Skrevet

Det er tøft å være alene med to små, men det er faktisk mye bedre å være alene med seg selv enn å være alene i et forhold. Og du kommer til å få ett barn mindre å passe på når du har en mann som er så lite selvgående. Familien din kommer helt sikkert til å støtte deg i valget ditt, og som alenemor med to og en nyfødt, er det ikke best å være i nærheten av dem tror du? Man bør så langt det går sørge for å bosette seg på steder hvor man har nettverk. 

Lykke til videre. 

Skrevet

Dersom du hadde hatt ei venninne, og hun hadde fortalt dette til deg- hva hadde du rådet henne til å gjøre? Vet du, det er mange kloke damer/menn her inne, ta rådene du får og slik vil du få et bedre liv. Kanskje ikke umiddelbart, men etterhvert. Masse lykke til, du er tøffere enn du tror!

Anonymous poster hash: 3e2f1...9c4

Skrevet

Kunne du fortalt hvor du bor HI? Kanskje det er noen her som kunne ha hjulpet deg litt med første steget? Skjønner om du ikke vil fortelle det da...

Anonymous poster hash: f3634...ecf

Skrevet

Bodde med en i 25 år. Kom meg ut av det rett og slett bare flyttet fikk leid.

Alene med 3 barn. Skulle gjort dette for lenge siden.

Anonymous poster hash: 7c812...9ce

Skrevet

STIKK

BLIR INGEN LØSNING MED HAN UANSETT KVA HAN SIER.

Anonymous poster hash: 5d99d...8a3
Skrevet

Ring familien din og få noen til å komme med varebil og hente deg, ungen og tingene dine. Asap!

Skrevet

Det hjelper ikke noe at vi andre her på forumet skriver side opp og side ned om hva du må gjøre for å komme deg bort fra denne mannen. Til syvende og sist er det du selv som må se hvor feil dette forholdet er, og at hverken du eller barna kommer til å få et gode liv sammen med denne mannen.

Dessverre er det slike tråder her på DIB nesten hver dag. Kvinner som lever med menn som tråkker dem ned i søla, kaller dem hore/fitte, beskylder dem for utroskap, lar dem gjøre alt arbeidet i hjemmet, tvinger dem til sex, bestemmer hvem de kan snakke med, gjør narr av kroppen deres, slår og mishandler.

Alle svarer det samme i disse trådene; kom deg bort. Gi deg selv og barna dine et bedre liv.

Et fåtall går.

De tror de kan forandre mannen. De tror at om de selv bare blir snillere, slanker seg litt, ikke provoserer mannen, gjør alt hjemme og ellers alt mannen vil, så vil han forandre seg. Han vil bli den de ønsker at han skal være.

Dette skjer ikke. Man kan ikke endre en annen person. Til slutt tror disse kvinnene at de fortjener det de blir utsatt for. At de fortjener hat, mishandling, skjellsord, å være en slave i sitt eget hjem. At de er verdiløse.

Jeg skulle ønske du HI, og alle de andre som skriver slike tråder, hadde gått. At dere hadde fått et bedre liv, der dere er trygge, elsket, satt pris på. Der ingen har makt over dere.

Dessverre tror jeg ikke det skjer. Jeg tror du blir hjemme i påsken HI, slik at mannen kan være sikker på at du ikke "horer" rundt.

Jeg tror du lager en ny tråd her om to-tre år. Da er du nok en gang gravid, og er utslitt av å ta deg av to barn alene. To barn og en kjempebaby av en mann. Du skriver her i fortvilelse, fordi du er så fysisk og mentalt sliten at du nesten ikke klarer å leve. Du får de samme rådene som du får nå. Men du blir hos ham.

Anonymous poster hash: 5027e...ba6

Skrevet

For en idiot! Reis til familien din du. Hvordan kan han nekte deg? Skal han holde deg igjen med makt??Anonymous poster hash: 38cd6...b94

Jeg skulle ønske det var så lett å bare dra.. Han sa senest for 20 min siden at om jeg dro så kunne jeg bare pakke sakene mine å aldri komme tilbake mer...

Det verste av alt er at, når han er først våken så går han ut og henger med kompisene sine! Jeg har ingen venniner.. Jeg får heller aldri brukt bilen, når han bruker selv bilen. Så det nærmeste jeg kommer å gå ut er når jeg skal handle mat. Og dette med sønnen i tillegg.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0

Synes faktisk han kom med et godt råd her. Pakk sakene og reis aldri tilbake igjen!

Skrevet

Heller lykkelig alenemor til to, enn uulykkelig alenemor til 3!

Skrevet

Sender deg en klem og håper du går. Nå har du sjansen!!!

Skrevet

Jeg tror du lager en ny tråd her om to-tre år. Da er du nok en gang gravid, og er utslitt av å ta deg av to barn alene. To barn og en kjempebaby av en mann. Du skriver her i fortvilelse, fordi du er så fysisk og mentalt sliten at du nesten ikke klarer å leve. Du får de samme rådene som du får nå. Men du blir hos ham.

Anonymous poster hash: 5027e...ba6

Jeg er dessverre enig med deg. Til syvende og sist er de svake. Når det virkelig står på svikter de seg selv og ikke minst barna sine. Har sett de hos 2 venniner, har lyttet og forsøkt oppmuntre i årevis slik at de manner seg opp og forlater drittsekken. Det skjedde aldri og til slutt orket jeg ikke lengre se og høre på elendigheten. Har bare innsett at man kun kan hjelpe noen hvis de faktisk vil ut.

Anonymous poster hash: b70a7...ccd

Skrevet

Jeg hadde det likt som deg, men også med fysisk vold innblandet. Du har vel mest av det psykiske. Det hjelper å snakke med noen. Familien min ante ingenting før jeg begynte å snakke. Men da stilte de opp 100% og hjalp meg vekk fra det. Det er ganske kaotisk i starten, men så gå det seg til. Jeg lover at alt går seg til. Økonomi og alt. Han skal ikke få true deg og ødelegge bevegelsesfriheten din. Ta tak i det nå. Ring foreldrene dine og si det som det er. Du vil besøke de, men får ikke lov. Si alt, det vil hjelpe. Årene går og sånt blir ikke bedre av seg selv. Gjør du alvor av planene dine om å dra, så skal du se at han forandrer seg litt, blir litt redd kanskje. Lover bot og bedring. I så fall må han sitte på fvk og si det mener nå jeg da.

Lykke til.

Anonymous poster hash: ce06d...1af

Dette er som å høre om meg. Så signerer denne.

Anonymous poster hash: ebb8b...e54

Gjest Gul stjerne
Skrevet

For en idiot! Reis til familien din du. Hvordan kan han nekte deg? Skal han holde deg igjen med makt??Anonymous poster hash: 38cd6...b94

Jeg skulle ønske det var så lett å bare dra.. Han sa senest for 20 min siden at om jeg dro så kunne jeg bare pakke sakene mine å aldri komme tilbake mer...

Det verste av alt er at, når han er først våken så går han ut og henger med kompisene sine! Jeg har ingen venniner.. Jeg får heller aldri brukt bilen, når han bruker selv bilen. Så det nærmeste jeg kommer å gå ut er når jeg skal handle mat. Og dette med sønnen i tillegg.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0

Jeg hadde gjort det, dratt og aldri kommet tilbake. For en befrielse det må bli for deg!
Skrevet

Om du skal ha ny baby i november har du vel akkurat testet positiv.

Sikker på at du vil ha enda en unge med denne "mannen"?

Den du har er bare 1 år.

Anonymous poster hash: 89117...d4c
Skrevet

Om du skal ha ny baby i november har du vel akkurat testet positiv.

Sikker på at du vil ha enda en unge med denne "mannen"?

Den du har er bare 1 år.

Anonymous poster hash: 89117...d4c

Tenker jeg også! Kanskje stygt å si men hadde tatt abort!

Anonymous poster hash: fe0f2...4d3

Skrevet

Det hjelper ikke noe at vi andre her på forumet skriver side opp og side ned om hva du må gjøre for å komme deg bort fra denne mannen. Til syvende og sist er det du selv som må se hvor feil dette forholdet er, og at hverken du eller barna kommer til å få et gode liv sammen med denne mannen.

Dessverre er det slike tråder her på DIB nesten hver dag. Kvinner som lever med menn som tråkker dem ned i søla, kaller dem hore/fitte, beskylder dem for utroskap, lar dem gjøre alt arbeidet i hjemmet, tvinger dem til sex, bestemmer hvem de kan snakke med, gjør narr av kroppen deres, slår og mishandler.

Alle svarer det samme i disse trådene; kom deg bort. Gi deg selv og barna dine et bedre liv.

Et fåtall går.

De tror de kan forandre mannen. De tror at om de selv bare blir snillere, slanker seg litt, ikke provoserer mannen, gjør alt hjemme og ellers alt mannen vil, så vil han forandre seg. Han vil bli den de ønsker at han skal være.

Dette skjer ikke. Man kan ikke endre en annen person. Til slutt tror disse kvinnene at de fortjener det de blir utsatt for. At de fortjener hat, mishandling, skjellsord, å være en slave i sitt eget hjem. At de er verdiløse.

Jeg skulle ønske du HI, og alle de andre som skriver slike tråder, hadde gått. At dere hadde fått et bedre liv, der dere er trygge, elsket, satt pris på. Der ingen har makt over dere.

Dessverre tror jeg ikke det skjer. Jeg tror du blir hjemme i påsken HI, slik at mannen kan være sikker på at du ikke "horer" rundt.

Jeg tror du lager en ny tråd her om to-tre år. Da er du nok en gang gravid, og er utslitt av å ta deg av to barn alene. To barn og en kjempebaby av en mann. Du skriver her i fortvilelse, fordi du er så fysisk og mentalt sliten at du nesten ikke klarer å leve. Du får de samme rådene som du får nå. Men du blir hos ham. Anonymous poster hash: 5027e...ba6

Så enig, så enig!! Fantastisk flott innlegg!

Dette tenker jeg hver gang en slik tråd dukker opp. Ingen går jo, de blir i elendigheten og klager og klager og klager. INGENTING blir gjort. Ingen krav blir stilt til mannen. Ingen tur til Familievernkontoret. Ingen telefoner til mor/venninner. Det er ingen vits i å gi noen fornuftige råd, for de som starter tråden vil ikke gå, de vil ikke ha hjelp eller råd virker det som...

Les innlegget til hun jeg siterer om og om igjen HI. Se om noe går opp for deg.

Uansett, lykke til! :) Ingen fortjener å ha det sånn i et forhold. Og ingen barn fortjener å vokse opp under slike forhold.

Anonymous poster hash: 6f79a...fd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...