Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Vi har 1 barn og får 1 til i november. sønnen som vi har er snart 1 år. Han hjelper aldri til, jeg er så utslitt av alt husarbeid, lage frokost, middag, kvelds. Vaske klær, vaske rydde osv.. Av og til når sønnen våkner på natta og gråter, så gråter jeg sammen han.. Jeg har ingen familie som bor i nærheten som kan avlaste meg, familien hans bor her. Og han har ganske stor familie, de er offte på besøk, middager osv. Ingen tilbyr seg en hjelpende hånd. Ingen av hans familie har noen gang tibud meg om å avlaste meg en dag eller noen timer.. I dag klikket det for meg, han sitter oppe hele kvelden og sover hele dagen. Når han legger seg så tar han seg av seg sokkene og legger de hvor det enn passer han. Hver dag må jeg plukke sokker etter han. På badet klarer han aldri å putte skittentøyet i skittentøykurven. På kjøkkenet putter han aldri tallerken og glass i oppvaskmaskinen. Jeg er glad i han, men jeg klarer bare ikke mer.. I tillegg nå er det påske og han nekter å la meg dra til familien min på besøk. De bor i byen jeg er oppvokst i. Han sier du vil ikke dra til familien din men du vil dra dit for å hore deg rundt i byen du er vokst i og møte på ex'er.. Seriøst vi har bodd mange år nå sammen og han lar meg aldri dra til familien min ved høytider. Jeg angrer nesten på at vi får nr 2.. Ser for meg at jeg er snart alene mamma til 2. Det verste er at når man konfronterer med han om alt så er det jeg som er problemet ikke han!!! Jeg er så frustrert og lei meg Anonymous poster hash: e1de0...1d0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 For en idiot! Reis til familien din du. Hvordan kan han nekte deg? Skal han holde deg igjen med makt?? Anonymous poster hash: 38cd6...b94
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Hore deg rundt? Nekter deg å dra? Ojojoj, her var det dårlig med smått stell. Han hadde ikke blitt gammel i mitt hus. Hva mener du med "glad i ham"? Hva er der å være glad i? En egoistisk gris som i tillegg er tyrannisk, lat og stygg i munnen???
Von Hertelhofen Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Ja han bør du komme deg vekk fra, jo fortere jo bedre!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 For en idiot! Reis til familien din du. Hvordan kan han nekte deg? Skal han holde deg igjen med makt?? Anonymous poster hash: 38cd6...b94 Jeg skulle ønske det var så lett å bare dra.. Han sa senest for 20 min siden at om jeg dro så kunne jeg bare pakke sakene mine å aldri komme tilbake mer... Det verste av alt er at, når han er først våken så går han ut og henger med kompisene sine! Jeg har ingen venniner.. Jeg får heller aldri brukt bilen, når han bruker selv bilen. Så det nærmeste jeg kommer å gå ut er når jeg skal handle mat. Og dette med sønnen i tillegg.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Forlenga påskeferie hos familien din med veldig stor bagasje? Anonymous poster hash: 1dd43...7fa
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 For en idiot! Reis til familien din du. Hvordan kan han nekte deg? Skal han holde deg igjen med makt?? Anonymous poster hash: 38cd6...b94 Jeg skulle ønske det var så lett å bare dra.. Han sa senest for 20 min siden at om jeg dro så kunne jeg bare pakke sakene mine å aldri komme tilbake mer... Det verste av alt er at, når han er først våken så går han ut og henger med kompisene sine! Jeg har ingen venniner.. Jeg får heller aldri brukt bilen, når han bruker selv bilen. Så det nærmeste jeg kommer å gå ut er når jeg skal handle mat. Og dette med sønnen i tillegg.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Vet du hva?! Du skal ringe din mor så snart han er ute av huset og så forteller du ALT! Be din mor og far om de kan komme å hente deg og barnet og så hjelper dem deg å pakke alt som er ditt. Du skal IKKE ha det slik!! Anonymous poster hash: 6f199...3a5
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #8 Skrevet 18. mars 2016 For en idiot! Reis til familien din du. Hvordan kan han nekte deg? Skal han holde deg igjen med makt?? Anonymous poster hash: 38cd6...b94 Jeg skulle ønske det var så lett å bare dra.. Han sa senest for 20 min siden at om jeg dro så kunne jeg bare pakke sakene mine å aldri komme tilbake mer... Det verste av alt er at, når han er først våken så går han ut og henger med kompisene sine! Jeg har ingen venniner.. Jeg får heller aldri brukt bilen, når han bruker selv bilen. Så det nærmeste jeg kommer å gå ut er når jeg skal handle mat. Og dette med sønnen i tillegg.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Da drar du! Denne mannen utnytter deg og manipulerer deg. Han er farlig for han isolerer deg fra andre - det er typisk måte å få kontroll på deg på, bryte deg ned. Flytt tilbake til hjembyen din, be familien din om hjelp. Det lille du har fortalt her er nok til at jeg mener du bør ta kontakt med et krisesenter om du har problemer med å reise fra ham selv. Han driver en form for psykisk mishandling mot deg. Og du må våkne opp NÅ. Du kan ikke fortsette å bli med en slik mann når du blir tobarnsmamma! Kom deg unna ham - langt unna ham før du blir helt ødelagt! Du har et valg - dra fra ham! Anonymous poster hash: fb287...0dd
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #9 Skrevet 18. mars 2016 Takk for råd alle sammen! vurderer sterkt å flytte fra mannen. Men hater hele opplegget med å finne leilighet,flytting osv. Jeg er også noe usikker på om jeg vil bo i hhennebyen min.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2016 #10 Skrevet 18. mars 2016 For en idiot! Reis til familien din du. Hvordan kan han nekte deg? Skal han holde deg igjen med makt?? Anonymous poster hash: 38cd6...b94 Jeg skulle ønske det var så lett å bare dra.. Han sa senest for 20 min siden at om jeg dro så kunne jeg bare pakke sakene mine å aldri komme tilbake mer...Det verste av alt er at, når han er først våken så går han ut og henger med kompisene sine! Jeg har ingen venniner.. Jeg får heller aldri brukt bilen, når han bruker selv bilen. Så det nærmeste jeg kommer å gå ut er når jeg skal handle mat. Og dette med sønnen i tillegg.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Men ville ikke det løse ca 87,5 % av problemene dine? Reis - og gjør som han sier: IKKE dra hjem til han igjen!
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2016 #11 Skrevet 18. mars 2016 Takk for råd alle sammen! vurderer sterkt å flytte fra mannen. Men hater hele opplegget med å finne leilighet,flytting osv. Jeg er også noe usikker på om jeg vil bo i hhennebyen min.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Trenger ikke bestemme deg for et bosted for all fremtid. Du kan flytte når du vil etterpå. Bare se og avslutt det forholdet nå. Lettere nå enn i november, når du er høygravid...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #12 Skrevet 18. mars 2016 Takk for råd alle sammen! vurderer sterkt å flytte fra mannen. Men hater hele opplegget med å finne leilighet,flytting osv. Jeg er også noe usikker på om jeg vil bo i hhennebyen min.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Bryet med flyttingen må du bare ta. Du kan velge å ta det nå mens du fremdeles har psyken og helsen til å greie det - eller du kan vente til både du og barna er ødelagt av mannen. Hvor du bosetter deg er ikke så nøye, bare bosett deg langt unna denne mannen! Om du flytter til hjembyen din nå så kan du bruke året i permisjon til å tenke over hvor du ønsker å bo, men har familien din rundt deg i den tøffeste tiden før og etter fødsel. Vær så snill, ikke utsett det. Snakk med familien din og be om hjelp til å komme unna denne mannen så fort som mulig! Anonymous poster hash: fb287...0dd
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #13 Skrevet 18. mars 2016 Takk for råd alle sammen! vurderer sterkt å flytte fra mannen. Men hater hele opplegget med å finne leilighet,flytting osv. Jeg er også noe usikker på om jeg vil bo i hhennebyen min.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Trenger ikke bestemme deg for et bosted for all fremtid. Du kan flytte når du vil etterpå. Bare se og avslutt det forholdet nå. Lettere nå enn i november, når du er høygravid... Muligens du har ett poeng der, får se hva det blir til imorgen. Må snakke med foreldrene mine. Men jeg takler ikke å bo under samme tak som han mer!! Anonymous poster hash: e1de0...1d0
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2016 #14 Skrevet 18. mars 2016 Takk for råd alle sammen! vurderer sterkt å flytte fra mannen. Men hater hele opplegget med å finne leilighet,flytting osv. Jeg er også noe usikker på om jeg vil bo i hhennebyen min.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Trenger ikke bestemme deg for et bosted for all fremtid. Du kan flytte når du vil etterpå. Bare se og avslutt det forholdet nå. Lettere nå enn i november, når du er høygravid...Muligens du har ett poeng der, får se hva det blir til imorgen. Må snakke med foreldrene mine. Men jeg takler ikke å bo under samme tak som han mer!! Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Det kan i alle fall hver eneste kvinne her på forumet forstå. Tusen lykkønskninger herfra. Ikke la deg tråkke på!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #15 Skrevet 18. mars 2016 Takk for råd alle sammen! vurderer sterkt å flytte fra mannen. Men hater hele opplegget med å finne leilighet,flytting osv. Jeg er også noe usikker på om jeg vil bo i hhennebyen min.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Trenger ikke bestemme deg for et bosted for all fremtid. Du kan flytte når du vil etterpå. Bare se og avslutt det forholdet nå. Lettere nå enn i november, når du er høygravid...Muligens du har ett poeng der, får se hva det blir til imorgen. Må snakke med foreldrene mine. Men jeg takler ikke å bo under samme tak som han mer!! Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Det kan i alle fall hver eneste kvinne her på forumet forstå. Tusen lykkønskninger herfra. Ikke la deg tråkke på! Tusen takk Pashla! <3 prøver så godt jeg kan Anonymous poster hash: e1de0...1d0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #16 Skrevet 18. mars 2016 Jeg sender deg også mange gode tanker og litt ekstra styrke Snakk med foreldrene dine i morgen og så tar du det derfra. Kanskje du allerede i påsken har fått en endring til det positive. Litt kaotisk til å begynne med, men du kommer garantert til å få det mye bedre uten ham. Dette greier du! Anonymous poster hash: fb287...0dd
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #17 Skrevet 19. mars 2016 Jeg sender deg også mange gode tanker og litt ekstra styrke Snakk med foreldrene dine i morgen og så tar du det derfra. Kanskje du allerede i påsken har fått en endring til det positive. Litt kaotisk til å begynne med, men du kommer garantert til å få det mye bedre uten ham. Dette greier du! Anonymous poster hash: fb287...0dd Mange takk ❤️ håper jeg blir lykkelig som tobarnsmor og alene! Heller det enn å ha det vondt hele tiden. Blir sikkert tøfft og ensomt til tider. Men vil ikke være stor forskjell fra det som er nå. Gjør jo alt selv allerede så. Kanskje økonomisk vil det bli tøffest. Hva skal man gjøre, det er ikke alltid livet blir som man har tenkt seg. 😞 Anonymous poster hash: e1de0...1d0
Isola&Lille+julegave Skrevet 19. mars 2016 #18 Skrevet 19. mars 2016 For en idiot! Reis til familien din du. Hvordan kan han nekte deg? Skal han holde deg igjen med makt?? Anonymous poster hash: 38cd6...b94 Jeg skulle ønske det var så lett å bare dra.. Han sa senest for 20 min siden at om jeg dro så kunne jeg bare pakke sakene mine å aldri komme tilbake mer...Det verste av alt er at, når han er først våken så går han ut og henger med kompisene sine! Jeg har ingen venniner.. Jeg får heller aldri brukt bilen, når han bruker selv bilen. Så det nærmeste jeg kommer å gå ut er når jeg skal handle mat. Og dette med sønnen i tillegg.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Hvorfor i alle dager er du sammen med en så egoistisk, usympatisk og lat drittunge?! Hva i alle dager bidrar han med? Jeg kjenner jeg blir oppriktig sint av å lese det du skriver! Nekte deg å dra hjem!?!?? Hvordan i alle dager våger han å bestemme over deg slik? Seriøst, gjør deg selv en stoooor tjeneste: pakk tingene deres, dra hjem til familien og Aldri dra tilbake!! Og gjør det nå for barnas skyld! Jo yngre de er, jo bedre! Herregud for en patetisk bortskjemt drittunge av et mannfolk! Søppel!! Du kommer til å få det så utrolig mye bedre alene. Og selvfølgelig klarer du seg fint! Du gjør jo alt alene i dag, så det er ikke noe å lure på!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #19 Skrevet 19. mars 2016 Jeg sender deg også mange gode tanker og litt ekstra styrke Snakk med foreldrene dine i morgen og så tar du det derfra. Kanskje du allerede i påsken har fått en endring til det positive. Litt kaotisk til å begynne med, men du kommer garantert til å få det mye bedre uten ham. Dette greier du! Anonymous poster hash: fb287...0dd Mange takk ❤️ håper jeg blir lykkelig som tobarnsmor og alene! Heller det enn å ha det vondt hele tiden. Blir sikkert tøfft og ensomt til tider. Men vil ikke være stor forskjell fra det som er nå. Gjør jo alt selv allerede så.Kanskje økonomisk vil det bli tøffest. Hva skal man gjøre, det er ikke alltid livet blir som man har tenkt seg. 😞 Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Du får jo penger i permisjon, og er du lur skaffer du deg utdanning mens du faktisk har krav på OS. Folk klarer seg på en inntekt altså, det er null stress. Anonymous poster hash: 21cc4...4f5
Mamma_til_2 Skrevet 19. mars 2016 #20 Skrevet 19. mars 2016 Sjelden jeg sier dette men reis fra han! Han fortjener ikke deg du skal ikke sitte og gråte pga av at du er sliten når du har en mann ved din side, han skal hjelpe til! Ring familien din og få de til og hjelpe deg!
soleia Skrevet 19. mars 2016 #21 Skrevet 19. mars 2016 Heiar på deg, at du tek fyren på ordet og kjem deg langt vekk! Reis til familien din i påska, og få hjelp til å sortere tankane og legge planar for korleis du skal greie deg på eiga hand.
Ariel83 Skrevet 19. mars 2016 #22 Skrevet 19. mars 2016 For en idiot! Reis til familien din du. Hvordan kan han nekte deg? Skal han holde deg igjen med makt??Anonymous poster hash: 38cd6...b94 Jeg skulle ønske det var så lett å bare dra.. Han sa senest for 20 min siden at om jeg dro så kunne jeg bare pakke sakene mine å aldri komme tilbake mer... Det verste av alt er at, når han er først våken så går han ut og henger med kompisene sine! Jeg har ingen venniner.. Jeg får heller aldri brukt bilen, når han bruker selv bilen. Så det nærmeste jeg kommer å gå ut er når jeg skal handle mat. Og dette med sønnen i tillegg.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Men slik kan du jo bare ikke ha det. Dette er vel ikke noe liv for deg? Jeg er sikker på at du ville fått det mye bedre uten ham! Han er jo bare en stor forvokst drittunge som i tillegg oppfører seg motbydelig mot deg. Kom deg vekk nå og få et godt liv! Ikke kast det bort på ham.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #23 Skrevet 19. mars 2016 For en idiot! Reis til familien din du. Hvordan kan han nekte deg? Skal han holde deg igjen med makt?? Anonymous poster hash: 38cd6...b94 Jeg skulle ønske det var så lett å bare dra.. Han sa senest for 20 min siden at om jeg dro så kunne jeg bare pakke sakene mine å aldri komme tilbake mer...Det verste av alt er at, når han er først våken så går han ut og henger med kompisene sine! Jeg har ingen venniner.. Jeg får heller aldri brukt bilen, når han bruker selv bilen. Så det nærmeste jeg kommer å gå ut er når jeg skal handle mat. Og dette med sønnen i tillegg.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Da drar du! Denne mannen utnytter deg og manipulerer deg. Han er farlig for han isolerer deg fra andre - det er typisk måte å få kontroll på deg på, bryte deg ned. Flytt tilbake til hjembyen din, be familien din om hjelp. Det lille du har fortalt her er nok til at jeg mener du bør ta kontakt med et krisesenter om du har problemer med å reise fra ham selv. Han driver en form for psykisk mishandling mot deg. Og du må våkne opp NÅ. Du kan ikke fortsette å bli med en slik mann når du blir tobarnsmamma! Kom deg unna ham - langt unna ham før du blir helt ødelagt! Du har et valg - dra fra ham! Anonymous poster hash: fb287...0dd Helt enig. Har vært i et ganske så likt forhold som deg i mange år. Og måtte bruke lang tid til å bygge meg opp. Sånne menn er farlige fordi de manipulerer og man ser det ofte ikke selv. Ikke før man kommer ut av det. Så vær så snill å gå fra han. For din og barna sin skyld. Anonymous poster hash: ebb8b...e54
Syngensang Skrevet 19. mars 2016 #24 Skrevet 19. mars 2016 For en idiot! Reis til familien din du. Hvordan kan han nekte deg? Skal han holde deg igjen med makt?? Anonymous poster hash: 38cd6...b94 Jeg skulle ønske det var så lett å bare dra.. Han sa senest for 20 min siden at om jeg dro så kunne jeg bare pakke sakene mine å aldri komme tilbake mer...Det verste av alt er at, når han er først våken så går han ut og henger med kompisene sine! Jeg har ingen venniner.. Jeg får heller aldri brukt bilen, når han bruker selv bilen. Så det nærmeste jeg kommer å gå ut er når jeg skal handle mat. Og dette med sønnen i tillegg.. Anonymous poster hash: e1de0...1d0 Reis ifrå han. Ta med barnet ditt dit heimbyen din. Snakk med foreldra dine og vennene dine. Fortell dei korleis du har det og korleis han er, så vil dei hjelpe deg til å sjå at dette er feil, og at du ikkje kan leve slik. Du seier du er glad i han? Kvifor det? Og om han seier du berre kan pakke sakene dine om du dreg no, så berre gjer du det. Pakkar sakene dine og fær. Det blir ikkje enklare når nr 2 kjem desverre.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #25 Skrevet 19. mars 2016 Vær så snill, HI, reis fra denne mannen!! Han ødelegger deg!!! Økonomisk går det fint, du får barnebidrag og overgangsstønad. Du kommer til å greie deg helt fint! Bostøtte kan du også søke på. Og hvis/når barna går i bhg, får du dekt 62 % av utgiftene. Jeg har nylig blitt separert, og har det bedre økonomisk nå enn da han fortsatt bodde sammen med meg!! Anonymous poster hash: 130b5...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå