Gå til innhold

Dersom dere oppdaget at partneren var utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. En ONS i fylla hadde vært vanskelig, et forhold på si kunne jeg definitiv ikke tilgi. Et slik forhold betyr at velger gang på gang, helt bevisst og med viten og vilje, å lyve til meg og svikte meg, da har han ikke respekt i det hele tatt. Jeg skjønner at man kan lengte etter spenning når man har levd lenge med en partner, når årene med barna har tynnslitt forholdet og ja, at gresset virker så mye grønnere når man har interesse og ikke minst merker at den andre også er interessert. Nettopp i en slik situasjon viser man(n) hvor mye eller lite ektefellen betyr. Jeg syns det er helt naturlig å føle fristelsen, følelser er ikke alltid lett å styre, men å handle, det er faktisk helt bevisst.

Aldri i livet jeg kunne bli i et slikt ekteskap.

Anonymous poster hash: e824c...5ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å utdype litt mer. Dere har vært sammen/gift i 20 år med relativt store barn.

HI

Anonymous poster hash: 34fb2...343

Bedrag og svik = ikke lenger en partner.

En partner må man ha tillit til og kunne stole på. Det er ikke mulig med en som har bedratt deg på det groveste.

Jeg ser liten hensikt i å kaste bort verdifulle år av livet på å prøve å bygge opp igjen et forhold som er havarert pga svik. Tillitsbrudd blir aldri borte. Du kan holde kjeft og si at du har tilgitt, men du vil alltid vite at partneren din ikke er til å stole på.

Anonymous poster hash: fa415...53b

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 8baf9...b47

Skrevet

Sjokk, sorg, hat, vinnerinstinkt, seiersfølelse, angst, bitterhet.

Omtrent slik tror jeg det ville blitt.

Jeg hadde fått mitt livs sjokk og blir så bunnløst fortvilet og lei meg, men jeg vet jeg hadde tatt opp kampen og etterhvert for å vinne han tilbake. Når han så var min igjen, så ville det ikke tatt lang tid før jeg var inne i en vond spiral med mistro, angst, redsel og til slutt bitterhet.

Svare burde nok, for min egen del, vært at jeg gikk videre og ikke så meg tilbake. Men jeg aner ikke hva jeg hadde gjort. Jeg håper bare jeg ALDRI må oppleve noe slikt.

Anonymous poster hash: 3e8ea...441

Skrevet

Hadde selvsagt tilgitt han og drept henne.

Anonymous poster hash: 099f8...717

Sjølv om det var han som fisker etter henne og løyet at han var singel.

Anonymous poster hash: a6366...a44

Skrevet

Hadde såklart kastet han ut! Jeg er altfor mye verd til å leve med en drittsekk.

Anonymous poster hash: 66b71...72d

Skrevet

Kunne nok tilgitt, men hadde aldri blitt hos han, for stort brudd, og for lite respekt.. Hadde ikke klarte å skulle gjenoppbygge et forhold av slikt.

Anonymous poster hash: 47910...2e7
Skrevet

Sjokk, sorg, hat, vinnerinstinkt, seiersfølelse, angst, bitterhet.

Omtrent slik tror jeg det ville blitt.

Jeg hadde fått mitt livs sjokk og blir så bunnløst fortvilet og lei meg, men jeg vet jeg hadde tatt opp kampen og etterhvert for å vinne han tilbake. Når han så var min igjen, så ville det ikke tatt lang tid før jeg var inne i en vond spiral med mistro, angst, redsel og til slutt bitterhet.

Svare burde nok, for min egen del, vært at jeg gikk videre og ikke så meg tilbake. Men jeg aner ikke hva jeg hadde gjort. Jeg håper bare jeg ALDRI må oppleve noe slikt.

Anonymous poster hash: 3e8ea...441

Min ene venninne har "vunnet" sin utro eks tilbake - forførte ham uka før han skulle gifte seg med elskerinnen sin, og lå med ham, for så å sende et par kompromitterende bilder til elskerinna/bruden. Det ultimate hevn :) Må tilføye at utroskapen hans var veldig stygg, han hadde seg med elskerinna i ektesengen, inviterte henne hjem som "venninne" som barna hilste på mens kona var på reise og skjulte ikke utroskapen i det hele tatt. Barna var vitne til det hele. I dag er min venninne gift med en trofast og ordentlig mann og har det veldig bra.

Anonymous poster hash: f7fa6...4bb

Skrevet

Hadde selvsagt tilgitt han og drept henne.

Sjølv om det var han som fisker etter henne og løyet at han var singel.

Anonymous poster hash: a6366...a44

Njæ. Men likevel, det er mannen min jeg elsker, så stakkars de små horejentene som våger å touche han - de skal få svi.

Han får gjerne en straff han også, og det fortjener han jo. Passende straff ville for eks være hardt hageslavearbeid i en uke, ingen TV/iPad/telefon i en mnd (For å tenke over det dumme han har gjort), vaske hele kjøkkenet - gruuundig, rydde kjellerboden osv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...