Gå til innhold

Var vitne til en episode forleden dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ein frekk person og hadde ikkje vert redd og sakt rett ut til denne moren, Nei.

Anonymous poster hash: 23f88...050
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette synes jeg høres forferdelig ut, blir faktisk litt uvel av å lese det. Alle kan ha en slitsom/stressende dag/periode, men å oppføre seg slik i en sånn setting - da kan man bare spekulere i hva som foregår innenfor hjemmets fire vegger😧

Anonymous poster hash: f3a99...70b

Skrevet

Jeg mener at dette gir grunn for bekymringsmelding. Jeg hadde ikke fått fred med meg selv hvis jeg ikke hadde levert melding. Hvis du bor i nørheten av barnet / barna deres er litt sammen, kan du forsøke å involvere deg i barnet først (hvis du ikke vil levere melding). Kan ditt barn f.eks. invitere dette barnet på besøk?

Skrevet

Jeg er enig i at det høres ille ut. Hva mener du selv du burde gjort, hi?

Anonymous poster hash: 628e5...0eb

Nei, jeg vet ikke! Jeg var med som ekstra voksenressurs på turen, så hun fikk snacks av meg på stoppen der de andre handlet og mitt barn fikk... Jeg avbrøt moren litt ved avreise ved å "pushe" barnet raskere inn i transportmiddelet og jeg så ekstra til barnet på turen, men kjære vene! Jeg klarer ikke helt å slutte tenke på at moren kanskje hadde trengt avlastning eller noe 😔 Veldig fin balanse mellom å bry seg om og med, for jeg ønsker de virkelig ikke noe vondt!

Hi

Anonymous poster hash: a7e13...a27

Tror ikke du gjør noe vondt ved å melde bekymring.

Anonymous poster hash: 50e18...e23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...