Gå til innhold

Er du pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du få "hvem du vil-pen"?

Anonymous poster hash: ba89d...520

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det før jeg fikk barn ja, nå er jeg bare en sliten småbarnsmor som er preget av åresvis med søvnmangel. Orker ikke sminke meg mer enn gang :(

Anonymous poster hash: e2e8f...0c6

Skrevet

Nei, langtifra. Det hender at jeg synes jeg er "kantrygtgåutavdøraidag" pen..Men det skjer ikke ofte.

Anonymous poster hash: c7d0a...5dc
Skrevet

Nei absolutt ikke

Anonymous poster hash: 8b264...b32

Skrevet

Nei! Jeg har dessuten alltid vært litt feit, MEN jeg har alltid fått den jeg vil ha, samt hatt noen "beilere" som absolutt var fine av både utseende og personlighet, men som jeg ikke fant kjemi med, så det holder for meg! Nå er jeg gammel og tiltrekker meg mannfolk mellom 40-50 som jeg helst ikke vil ha og jeg får kompliment om at jeg har en så kjekk mann... Ja, ja, livet går og plutselig får man de med gåstol etter seg 😂

Anonymous poster hash: f3ac7...7b6

Skrevet

Kan nok se ut som en "million dollars" når jeg trener riktig, og har fikset hår og ansikt, men ellers plain.

Anonymous poster hash: 68cc6...4df

Skrevet

Da jeg var yngre var jeg i stor grad det, men det handler nok like mye av karisma og sjarm. Jeg kan være svært karismatisk og sjarmerende om jeg vil, og et pent utseende og sexy figur gjorde at jeg fikk alle jeg ville ha da jeg var yngre.

Nå er jeg 35 år og får fortsatt høre at jeg er pen, men jeg er nok mer sliten og skrur ikke så ofte på sjarmen lenger. Den ungdommelige friskheten er nok dessverre også borte, men jeg holder meg ganske godt da.

Anonymous poster hash: a4d21...5de
Skrevet

Absolutt ikke. Synes det er flaut å gå ut og unngår det når jeg kan. Klarer heller ikke å ha venner da jeg ikke orker at de skal se meg.

Anonymous poster hash: c1062...0ab

Skrevet

Ja. Jeg synes jeg er pen, og jeg får stadig høre jeg er pen. Jeg er 40 og overvektig. Og jeg tror mye av grunnen til at jeg får høre at jeg er pen er at jeg tror det selv. 

Anonymous poster hash: 60648...bad
Skrevet

Har vært sammen med samme mann siden jeg var kjønnsmoden, så har veldig lite erfaring med å få menn på kroken. Jeg er pen, men lav og har vært overvektig store deler av livet. De jeg har kjent som "kan få hvem de vil" har oftest vært høye, slanke, velstelte, opptatt av sminke og mote. Jeg er nok søtere og penere enn flere av dem. Det er nok også slik at de mennene de vil ha ikke er de samme som jeg vil ha. Mannen som har vært min siden tenårene har statusjobb og høy inntekt. Jeg er fremdeles tiltrukket av HAM, men kolleger og studiekamerater av han interesserer meg ikke. De mennene jeg kunne sett meg sammen med er stort sett humanister og hakket mindre overflatiske enn de mennene de høye, slanke og striglede damene tiltrekker seg. 

Anonymous poster hash: 28478...fb4
Skrevet

Midt på treet.

Har alltid fått mye komplimenter og vært populær blant gutta, men det er nok like mye personlighet som utseende. Jeg synes selv jeg er mer søt enn vakker, men jeg har pene øyne, pene farger, tykt krøllete hår og ganske pene trekk. Men er overhodet ikke perfekt, har litt rød og ømfintlig hud, får lett litt urenheter og bruker overhodet ikke sminke.

Jeg har altså ikke noe wow-faktor som folk snur seg etter på gata, men ser helt greit ut, ikke noe spesielt å klage over.

Anonymous poster hash: 53c9e...a85
Skrevet

Ja, faktisk. Men jeg må ordne meg litt for å bli sånn pen at mannfolk snur seg.

Anonymous poster hash: 86614...f13

Skrevet

Til vanlig kan jeg få hvem jeg vil, ja. (Det har også en av mine kolleger innrømmet til meg i fylla, samt et par av mine kamerater.) Men det er ikke utseendet som er så unikt, jeg ser ut som ei vanlig blid dame med mye latter og et ganske søtt ansikt. Det er humoren og personligheten som gjør det. Ikke skjønnhet alene.

Anonymous poster hash: ffc9c...2f6

Skrevet

Ja, jeg er visst det. Ser det ikke selv da :P Får mye komplimenter, og mye oppmerksomhet ute på byn og på trening og sånt.

Bruker lite sminke, også på byn, og gjør ikke noe ellers med utseendet.

Jeg er 35 år nå, og det hjelper på selvfølelsen med oppmerksomheten :)

Anonymous poster hash: 7ab61...2d5

Skrevet

Ja, jeg er veldig vakker. Men ser for tiden litt sliten og overarbeidet ut.

Anonymous poster hash: b0a63...466
Skrevet

Pen nei, men har daraget på manfolk enda. Er ikkje tynn men er livlig, pratsalig og kjeften på rett plass. Aldri vert skolelys, skriver som ein gris (skrivefeil). Har jobb opp i systemet og tener kjempe godt. Klær meg fint, sminker meg og elsker og være omgjengelig.

Det er jo det som gjør meg aktraktiv.

Anonymous poster hash: 0d136...bf1
Skrevet

Nei, overhode ikke pen, uansett hvordan jeg sminker meg og kler meg. Mangler utstråling og har ikke draget på menn.

Skrevet

Nope.. På ingen måte pen vil jeg si.

Men er visst veldig sjarmerende og søt. Jeg vekker noe i noen menn, for jeg har aldri hatt problem med draget. Hverken blant yngre eller eldre. Det er mer enn en mann som gråtkvalt har erklært sin kjærlighet.

Nå nærmer jeg meg 35 og har småbarn, føler meg som en vridd klut.. Men det spiller visst ingen rolle. Kanskje det virkelig er innsiden som teller?!

Mannen i mitt liv ignorerte meg i starten, kanskje derfor jeg falt så hardt 😂😂 Måtte faktisk legge ned litt innsats for å få han intr. 😱

Anonymous poster hash: 6f5b7...7f0

Skrevet

På en god dag hvor jeg har mye overskudd kan jeg være både vakker og karismatisk. Har skikkelig draget på både kvinner og menn i de tilfellene. Sminker meg lite, men effektivt.

Men jeg er for det meste sliten og har blitt utrolig dratt i ansiktet av søvnmangel gjennom mange år. Jeg har heller ikke noen fin kropp lenger, den er småfeit og kvapsete og huden er slapp, selv om jeg kan "lure" folk ved hjelp av riktige klær.

Anonymous poster hash: 6bee2...7e9

Skrevet

Nei. Dessverre.

Er gammal og rynkete. Har grått hår og bart.

Anonymous poster hash: 3f7e9...36d

Skrevet

Uten sminke ser jeg ut som en grå mus som ingen legger merket til.

Bruker jeg 5 minutt på sminke meg,5 minutt på å ordne håret,å 5 minutt på å sette sammen noen fine klær,så får jeg faktisk en del oppmerksomhet fra menn og blir faktisk flørtet med :)

Men langt ifra så pen at jeg kan få hvem som helst nei hehe..

Anonymous poster hash: 76421...857
Skrevet

Jeg er pen nok. Så er jeg heldig med kroppen, stor sprett rumpe, slank midje og store pupper. Så fikser jeg meg opp, og tar på en ettersittende kjole. Så får jeg nok de fleste. Men går jeg i stor genser, uten sminke, hestehale, så er det ikke så mange som ser på meg.

Men dere som er pene, og får mye oppmerksomhet? Er det ikke slitsomt til tider. I fjor så hadde jeg en lang enkel sommerkjole, men den fremhevet rompen min, og man kunne se kløften. Og brukte den vel bare 2 ganger. For som mannfolka glante, noen gikk jo baklengs for å glane. Følte at 90% av mannfolka glante. Og da blir det mer slitsomt.

Anonymous poster hash: 49c6b...201
Skrevet

Jeg er pen, får mye blikk av menn, og blir stadig flørtet med. Spesielt hvis jeg gidder å bruke noe annet enn joggebukse og lue 😋 Men blir tilogmed sjekket opp i joggebukse, diiger jakke, lue og null sminke. Jeg er ikke modell-vakker, men over snittet pen tror jeg.

Anonymous poster hash: 152d0...165

Skrevet

Overhodet ikke litt i nærheten engang

Anonymous poster hash: c6f6a...dcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...