Gå til innhold

Savner du å være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner følelsen av å ha et barn i magen. Forventningene. Elsket å kjenne de første sparkene, og 3D-ultralyd var en spesiell opplevelse jeg gjerne skulle hatt igjen.

Utover dette hatet jeg å gå gravid. Stor og tung. Bekkenløsning til tusen. Tungpustet. Savnet vin og festligheter.

Fødsel skulle jeg gjerne opplevd igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke!

Den siste graviditeten tok altfor mye krefter, jeg mistet mye tid med største og helsa fikk seg en alvorlig knekk.

Å føde kunne jeg gjerne gjort flere ganger. For en fantastisk, sinnsyk opplevelse!

Skrevet

Savner å ikke vere gravid!!! Har ligget på sofaen siden jul, tvillinggravid med bekkenplager, vonde kinnene, generelt utslitt. Savner å leke med de barna jeg allerede har, gjøre husarbeid. Gå tur ute, å leve rett og slett. Men det er selvfølgelig kjempegod med sparkene, og utrolig spennende å vite at det faktisk vokser 2 barn i magen min. Men gleder meg veeeeeldig til å få igjen kroppen min....

Anonymous poster hash: 4ef9d...50a

Skrevet

Nei, hatet hvert eneste sekund 😡

Skrevet

Ja, selv om jeg hadde det helt grusomt. Utrolig hvor fort en glemmer ;-)

Anonymous poster hash: b609d...804
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei! Bare nei! Og jeg er så overlykkelig over at jeg aldri noensinne skal gå gravid igjen!

Skrevet

Ja. Jeg var i god form i alle seks svangerskapene, og har aldri hatt plager. Jeg sier meg fornøyd med sju barn (et tvillingpar), men skulle gjerne gått gravid en gang til :-) Savner forventningene, spenningen og sparkene. Like spennende hver gang.

Skrevet

nei, var så sykt kvalm, hele tiden omtrent fra uke 5-36, men eneste som var postiv var og kjenne sparkene og beveglsene til lille gutt <3

Skrevet

Nei, fødte for tre uker siden og er så innmari glad svangerskapet er over! Hatet å være gravid, og elsker å være mamma til lille baby istdet. Det eneste jeg syntes var stas under svangerskapet var å kjenne bevegelsene til babyen.

Anonymous poster hash: 0bbe7...bd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...