Guttaboys Skrevet 14. mars 2016 #26 Skrevet 14. mars 2016 Savner følelsen av å ha et barn i magen. Forventningene. Elsket å kjenne de første sparkene, og 3D-ultralyd var en spesiell opplevelse jeg gjerne skulle hatt igjen. Utover dette hatet jeg å gå gravid. Stor og tung. Bekkenløsning til tusen. Tungpustet. Savnet vin og festligheter. Fødsel skulle jeg gjerne opplevd igjen.
Sommerfuggel i magen Skrevet 14. mars 2016 #27 Skrevet 14. mars 2016 Overhodet ikke! Den siste graviditeten tok altfor mye krefter, jeg mistet mye tid med største og helsa fikk seg en alvorlig knekk. Å føde kunne jeg gjerne gjort flere ganger. For en fantastisk, sinnsyk opplevelse!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #28 Skrevet 14. mars 2016 Savner å ikke vere gravid!!! Har ligget på sofaen siden jul, tvillinggravid med bekkenplager, vonde kinnene, generelt utslitt. Savner å leke med de barna jeg allerede har, gjøre husarbeid. Gå tur ute, å leve rett og slett. Men det er selvfølgelig kjempegod med sparkene, og utrolig spennende å vite at det faktisk vokser 2 barn i magen min. Men gleder meg veeeeeldig til å få igjen kroppen min.... Anonymous poster hash: 4ef9d...50a
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #30 Skrevet 14. mars 2016 Ja, selv om jeg hadde det helt grusomt. Utrolig hvor fort en glemmer ;-) Anonymous poster hash: b609d...804
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. mars 2016 #31 Skrevet 14. mars 2016 Nei! Bare nei! Og jeg er så overlykkelig over at jeg aldri noensinne skal gå gravid igjen!
Hun med alle ungene Skrevet 14. mars 2016 #32 Skrevet 14. mars 2016 Ja. Jeg var i god form i alle seks svangerskapene, og har aldri hatt plager. Jeg sier meg fornøyd med sju barn (et tvillingpar), men skulle gjerne gått gravid en gang til :-) Savner forventningene, spenningen og sparkene. Like spennende hver gang.
februarprins2013 Skrevet 15. mars 2016 #33 Skrevet 15. mars 2016 nei, var så sykt kvalm, hele tiden omtrent fra uke 5-36, men eneste som var postiv var og kjenne sparkene og beveglsene til lille gutt <3
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #34 Skrevet 15. mars 2016 Nei, fødte for tre uker siden og er så innmari glad svangerskapet er over! Hatet å være gravid, og elsker å være mamma til lille baby istdet. Det eneste jeg syntes var stas under svangerskapet var å kjenne bevegelsene til babyen. Anonymous poster hash: 0bbe7...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå