Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #26 Skrevet 14. mars 2016 Første mens etter jeg sluttet på Cerazette har vært helt fæl begge gangene. Har blødd noe voldsomt de første 1-2 dagene, måtte bruke grønn o.b + nattbind og bytte hver time! Så har det blitt mindre og mindre blødninger de neste mnd. Anonymous poster hash: 1a5fe...473 Godt å høre det, da. Kanskje det er engangstilfelle... Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Blondzilla Skrevet 14. mars 2016 #27 Skrevet 14. mars 2016 http://www.cosmopolitan.co.uk/body/health/news/a40525/period-decidual-cast-gross-af/ Så det sånn ut?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #28 Skrevet 14. mars 2016 Du burde ta kontakt med lege.. De kan ta hcgprøve for eksempel, og de kan sjekke andre ting. hb. Og henvise deg til gynekolog. Anonymous poster hash: c2a6c...123
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #29 Skrevet 14. mars 2016 http://www.cosmopolitan.co.uk/body/health/news/a40525/period-decidual-cast-gross-af/ Så det sånn ut? Nei, ikke slik. Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #30 Skrevet 14. mars 2016 Du burde ta kontakt med lege.. De kan ta hcgprøve for eksempel, og de kan sjekke andre ting. hb. Og henvise deg til gynekolog. Anonymous poster hash: c2a6c...123 Men jeg har ikke hatt sex da. Ja, ringer imorgen hvis jeg blør like mye. Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #31 Skrevet 14. mars 2016 Blødningen har avtatt mye, blør bare 1/3 nå... skjedde etter den dingsen kom ut!? Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #32 Skrevet 14. mars 2016 Hvorfor tok du test for 1 mnd siden som var negativ når du likevel ikke har hatt sex etter fødsel? Anonymous poster hash: e7ca5...cf4
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #33 Skrevet 14. mars 2016 Man har mensen blant annet for å få byttet ut slimhinna i livmor. Du tar blodfortynnende, kroppen har endra seg etter fødsel, gått på minipille og nå naturell. Det er mange faktorer som påvirker blødningsmønsteret. Ikke unormalt under hele, men er du usikker så få en sjekk. Har opplevd det samme som deg, lenge før jeg fikk barn, og det er ikke mer spennende enn slimhinne, selv om det ser ganske hudete ut. Anonymous poster hash: 757f8...e81
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #34 Skrevet 15. mars 2016 Hvorfor tok du test for 1 mnd siden som var negativ når du likevel ikke har hatt sex etter fødsel?Anonymous poster hash: e7ca5...cf4 Fordi jeg er apranoid. Jeg har jo tatt på mannen vet du, Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #35 Skrevet 15. mars 2016 Man har mensen blant annet for å få byttet ut slimhinna i livmor. Du tar blodfortynnende, kroppen har endra seg etter fødsel, gått på minipille og nå naturell. Det er mange faktorer som påvirker blødningsmønsteret. Ikke unormalt under hele, men er du usikker så få en sjekk. Har opplevd det samme som deg, lenge før jeg fikk barn, og det er ikke mer spennende enn slimhinne, selv om det ser ganske hudete ut. Anonymous poster hash: 757f8...e81 Og når den har kommet ut, så bør blødningen da stanse snart? Har blødd i 4 dager. Pleier vel å blø i 6. Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #36 Skrevet 15. mars 2016 Jeg fødte for en liten stund siden. Begynte på cerazette, men kuttet det ut etter 2-3 mnd. Fikk min første ordentlige mensen for noen dager siden, og blødningen tok seg opp natt til i går (noe som resulterte i blod i senga og på gulvet, det bare veltet ut !!!). Blør noe forferdelig. Har bare vanlige bind, som ikke hjelper, og noen tykkere som heller ikke hjelper. Prøvde toåringens bleier, men de absorberer visst ikke blod så godt !! Men ja, blør skikkelig, skikkelig mye. Omtrent som renselse. Har også menssmerter. Men det ekle som skjedde var at jeg da jeg matet babyen i natt merket at jeg måtte skifte bind, gikk på do og satte meg til. Jeg har født to barn og er relativt vid der nede... Men jeg kjente noe kom ut gjennom skjeden! Og plopp sa det i do, så ikke ut som levret blod (dvs ikke en sort klump), noe jeg har hatt mye av. Men var mer hudfarget !!!!! Jeg har ikke hatt sex siden fødselen og har gått på cerazette, og tatt en test for en mnd siden som var negativ. Hva kan det være som kom ut?? Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc Du har ikke hatt sex, gått på cerazette og måtte likevel ta test??? Eh? Anonymous poster hash: 2229f...776
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #37 Skrevet 15. mars 2016 Jeg fødte for en liten stund siden. Begynte på cerazette, men kuttet det ut etter 2-3 mnd. Fikk min første ordentlige mensen for noen dager siden, og blødningen tok seg opp natt til i går (noe som resulterte i blod i senga og på gulvet, det bare veltet ut !!!). Blør noe forferdelig. Har bare vanlige bind, som ikke hjelper, og noen tykkere som heller ikke hjelper. Prøvde toåringens bleier, men de absorberer visst ikke blod så godt !! Men ja, blør skikkelig, skikkelig mye. Omtrent som renselse. Har også menssmerter. Men det ekle som skjedde var at jeg da jeg matet babyen i natt merket at jeg måtte skifte bind, gikk på do og satte meg til. Jeg har født to barn og er relativt vid der nede... Men jeg kjente noe kom ut gjennom skjeden! Og plopp sa det i do, så ikke ut som levret blod (dvs ikke en sort klump), noe jeg har hatt mye av. Men var mer hudfarget !!!!! Jeg har ikke hatt sex siden fødselen og har gått på cerazette, og tatt en test for en mnd siden som var negativ. Hva kan det være som kom ut?? Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc Du har ikke hatt sex, gått på cerazette og måtte likevel ta test??? Eh? Anonymous poster hash: 2229f...776 Cerazette er nesten den dårligste pillen på markedet, + at jeg er ekstremt fruktbar OG paranoid. Ja. Var det noe mer du lurte på, som ødelegger tråden eller? Du kan forresten godt skrive med brukernavn når du skal være frekk, så alle (og ikke bare moddene) ser hvem du er Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #38 Skrevet 15. mars 2016 Jeg fødte for en liten stund siden. Begynte på cerazette, men kuttet det ut etter 2-3 mnd. Fikk min første ordentlige mensen for noen dager siden, og blødningen tok seg opp natt til i går (noe som resulterte i blod i senga og på gulvet, det bare veltet ut !!!). Blør noe forferdelig. Har bare vanlige bind, som ikke hjelper, og noen tykkere som heller ikke hjelper. Prøvde toåringens bleier, men de absorberer visst ikke blod så godt !!Men ja, blør skikkelig, skikkelig mye. Omtrent som renselse. Har også menssmerter.Men det ekle som skjedde var at jeg da jeg matet babyen i natt merket at jeg måtte skifte bind, gikk på do og satte meg til. Jeg har født to barn og er relativt vid der nede... Men jeg kjente noe kom ut gjennom skjeden! Og plopp sa det i do, så ikke ut som levret blod (dvs ikke en sort klump), noe jeg har hatt mye av. Men var mer hudfarget !!!!!Jeg har ikke hatt sex siden fødselen og har gått på cerazette, og tatt en test for en mnd siden som var negativ. Hva kan det være som kom ut?? Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc Du har ikke hatt sex, gått på cerazette og måtte likevel ta test??? Eh?Anonymous poster hash: 2229f...776 Cerazette er nesten den dårligste pillen på markedet, + at jeg er ekstremt fruktbar OG paranoid. Ja. Var det noe mer du lurte på, som ødelegger tråden eller? Du kan forresten godt skrive med brukernavn når du skal være frekk, så alle (og ikke bare moddene) ser hvem du er Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc Ingen tvil om at du har mensen nei... Anonymous poster hash: 2229f...776
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #39 Skrevet 15. mars 2016 Jeg fødte for en liten stund siden. Begynte på cerazette, men kuttet det ut etter 2-3 mnd. Fikk min første ordentlige mensen for noen dager siden, og blødningen tok seg opp natt til i går (noe som resulterte i blod i senga og på gulvet, det bare veltet ut !!!). Blør noe forferdelig. Har bare vanlige bind, som ikke hjelper, og noen tykkere som heller ikke hjelper. Prøvde toåringens bleier, men de absorberer visst ikke blod så godt !!Men ja, blør skikkelig, skikkelig mye. Omtrent som renselse. Har også menssmerter.Men det ekle som skjedde var at jeg da jeg matet babyen i natt merket at jeg måtte skifte bind, gikk på do og satte meg til. Jeg har født to barn og er relativt vid der nede... Men jeg kjente noe kom ut gjennom skjeden! Og plopp sa det i do, så ikke ut som levret blod (dvs ikke en sort klump), noe jeg har hatt mye av. Men var mer hudfarget !!!!!Jeg har ikke hatt sex siden fødselen og har gått på cerazette, og tatt en test for en mnd siden som var negativ. Hva kan det være som kom ut?? Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc Du har ikke hatt sex, gått på cerazette og måtte likevel ta test??? Eh?Anonymous poster hash: 2229f...776 Cerazette er nesten den dårligste pillen på markedet, + at jeg er ekstremt fruktbar OG paranoid. Ja. Var det noe mer du lurte på, som ødelegger tråden eller? Du kan forresten godt skrive med brukernavn når du skal være frekk, så alle (og ikke bare moddene) ser hvem du er Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc Ingen tvil om at du har mensen nei... Anonymous poster hash: 2229f...776 Knis! 😂 Anonymous poster hash: 83c38...457
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #40 Skrevet 15. mars 2016 Jeg fødte for en liten stund siden. Begynte på cerazette, men kuttet det ut etter 2-3 mnd. Fikk min første ordentlige mensen for noen dager siden, og blødningen tok seg opp natt til i går (noe som resulterte i blod i senga og på gulvet, det bare veltet ut !!!). Blør noe forferdelig. Har bare vanlige bind, som ikke hjelper, og noen tykkere som heller ikke hjelper. Prøvde toåringens bleier, men de absorberer visst ikke blod så godt !! Men ja, blør skikkelig, skikkelig mye. Omtrent som renselse. Har også menssmerter. Men det ekle som skjedde var at jeg da jeg matet babyen i natt merket at jeg måtte skifte bind, gikk på do og satte meg til. Jeg har født to barn og er relativt vid der nede... Men jeg kjente noe kom ut gjennom skjeden! Og plopp sa det i do, så ikke ut som levret blod (dvs ikke en sort klump), noe jeg har hatt mye av. Men var mer hudfarget !!!!! Jeg har ikke hatt sex siden fødselen og har gått på cerazette, og tatt en test for en mnd siden som var negativ. Hva kan det være som kom ut?? Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc Du har ikke hatt sex, gått på cerazette og måtte likevel ta test??? Eh? Anonymous poster hash: 2229f...776 Cerazette er nesten den dårligste pillen på markedet, + at jeg er ekstremt fruktbar OG paranoid. Ja. Var det noe mer du lurte på, som ødelegger tråden eller? Du kan forresten godt skrive med brukernavn når du skal være frekk, så alle (og ikke bare moddene) ser hvem du er Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc Til og med du er vel ikke så fruktbar at du blir gravid av å ta på mannen din......... Anonymous poster hash: 462cb...432
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå