Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Jeg fødte for en liten stund siden. Begynte på cerazette, men kuttet det ut etter 2-3 mnd. Fikk min første ordentlige mensen for noen dager siden, og blødningen tok seg opp natt til i går (noe som resulterte i blod i senga og på gulvet, det bare veltet ut !!!). Blør noe forferdelig. Har bare vanlige bind, som ikke hjelper, og noen tykkere som heller ikke hjelper. Prøvde toåringens bleier, men de absorberer visst ikke blod så godt !! Men ja, blør skikkelig, skikkelig mye. Omtrent som renselse. Har også menssmerter. Men det ekle som skjedde var at jeg da jeg matet babyen i natt merket at jeg måtte skifte bind, gikk på do og satte meg til. Jeg har født to barn og er relativt vid der nede... Men jeg kjente noe kom ut gjennom skjeden! Og plopp sa det i do, så ikke ut som levret blod (dvs ikke en sort klump), noe jeg har hatt mye av. Men var mer hudfarget !!!!! Jeg har ikke hatt sex siden fødselen og har gått på cerazette, og tatt en test for en mnd siden som var negativ. Hva kan det være som kom ut?? Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Uff så ubehagelig!! Har dessverre ingen svar... Håper noen andre kan bistå her. Gikk selv på cerazette etter fødsel men kuttet det ut jeg og. Håper jeg slipper det der! Anonymous poster hash: 11d7b...0dd
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Hvor stor var klumpen, forresten? Anonymous poster hash: 11d7b...0dd
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 så det ut som rått kjøtt? (i såfall så har jeg også hatt dette... mange ganger :S ) Anonymous poster hash: b0654...240
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Hvor stor var klumpen, forresten? Anonymous poster hash: 11d7b...0dd stor nok til at jeg kjente det skled ut. Sa veldig plopp. Fløt i noen sekunder før den sank!! Kanskje 3-4 cm Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 så det ut som rått kjøtt? (i såfall så har jeg også hatt dette... mange ganger :S ) Anonymous poster hash: b0654...240 Nei, var lyst som hud. Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 rå kyllingfilet ? (huff) Prøv å google "shed uterus lining" og gå på bilder. Det er ekkelt. Anonymous poster hash: b0654...240
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 rå kyllingfilet ? (huff) Prøv å google "shed uterus lining" og gå på bilder. Det er ekkelt. Anonymous poster hash: b0654...240 jeg synes det så rundt ut, det lille jeg så, men det virker jo logisk om det var noe slikt ja... Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 Det er jo bare hinna i livmora. Skjer hver mnd, men vanligvis i mindre biter Anonymous poster hash: 6cf15...1db
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #10 Skrevet 14. mars 2016 Det er jo bare hinna i livmora. Skjer hver mnd, men vanligvis i mindre biter Anonymous poster hash: 6cf15...1db Det har jeg også opplevd. Hi, har du alltid blødd så mye? Jeg ville tatt opp dette med lege neste gang du er innom. Tøft for kroppen med så stort blodtap mens du ammer Anonymous poster hash: 7a694...a2e
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #11 Skrevet 14. mars 2016 Det er jo bare hinna i livmora. Skjer hver mnd, men vanligvis i mindre biter Anonymous poster hash: 6cf15...1db Jeg har sett hinna komme ut tidligere, men utseendet og størrelsen stemte ikke overens med det jeg så i do. Derfor spurte jeg her. Begynte å tenke på om cyster kan komme ut sånn? Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #12 Skrevet 14. mars 2016 Det er jo bare hinna i livmora. Skjer hver mnd, men vanligvis i mindre biter Anonymous poster hash: 6cf15...1db Det har jeg også opplevd. Hi, har du alltid blødd så mye? Jeg ville tatt opp dette med lege neste gang du er innom. Tøft for kroppen med så stort blodtap mens du ammer Anonymous poster hash: 7a694...a2e Jeg ammer ikke, går på blodfortynnende og det går over i melka. Det er en av grunnene til at jeg blør så mye nå også tenker jeg. Jeg må be mannen kjøpe bleier fra apoteket... jeg vet at mensen kan endre seg etter fødsel, men håper ikke det skal være et slikt blodbad hver gang. Da er det bedre å ha småblødninger på cerazette. Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #13 Skrevet 14. mars 2016 Hinna er jo ikke hudfarget uansett. Ehm... Jeg hadde spurt legen. Høres litt rart ut. Fortsetter du å blø så mye, må du ta dette også opp med legen. Høres ut som du mister en god del blod for å si det sånn... Husk å spis jernrik mat og evt ta en hb på legekontor. Anonymous poster hash: 050f5...508
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #14 Skrevet 14. mars 2016 Hinna er jo ikke hudfarget uansett. Ehm... Jeg hadde spurt legen. Høres litt rart ut. Fortsetter du å blø så mye, må du ta dette også opp med legen. Høres ut som du mister en god del blod for å si det sånn... Husk å spis jernrik mat og evt ta en hb på legekontor. Anonymous poster hash: 050f5...508 Ja, samboeren min ble redd for at det er farlig. Men det skal jo endel til da heldigvis. Og hva er det som flyter litt og så synker? Gjør blod det? Jeg har hatt noen SA, men jeg har jo ikke hatt sex så det er umulig denne gang.... Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #15 Skrevet 14. mars 2016 Hinna er jo ikke hudfarget uansett. Ehm... Jeg hadde spurt legen. Høres litt rart ut. Fortsetter du å blø så mye, må du ta dette også opp med legen. Høres ut som du mister en god del blod for å si det sånn... Husk å spis jernrik mat og evt ta en hb på legekontor. Anonymous poster hash: 050f5...508 Ja, samboeren min ble redd for at det er farlig. Men det skal jo endel til da heldigvis. Og hva er det som flyter litt og så synker? Gjør blod det? Jeg har hatt noen SA, men jeg har jo ikke hatt sex så det er umulig denne gang.... Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc Hmm ble litt fascinert av dette. Skal Google litt. Lege kan sikkert uansett gi et svar... Anonymous poster hash: 050f5...508
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #16 Skrevet 14. mars 2016 Hinna er jo ikke hudfarget uansett. Ehm... Jeg hadde spurt legen. Høres litt rart ut. Fortsetter du å blø så mye, må du ta dette også opp med legen. Høres ut som du mister en god del blod for å si det sånn... Husk å spis jernrik mat og evt ta en hb på legekontor. Anonymous poster hash: 050f5...508 Når den har løsnet og mistet blodtilførselen så er den det jo Anonymous poster hash: 6cf15...1db
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #17 Skrevet 14. mars 2016 Hinna er jo ikke hudfarget uansett. Ehm... Jeg hadde spurt legen. Høres litt rart ut. Fortsetter du å blø så mye, må du ta dette også opp med legen. Høres ut som du mister en god del blod for å si det sånn... Husk å spis jernrik mat og evt ta en hb på legekontor. Anonymous poster hash: 050f5...508 Ja, samboeren min ble redd for at det er farlig. Men det skal jo endel til da heldigvis. Og hva er det som flyter litt og så synker? Gjør blod det? Jeg har hatt noen SA, men jeg har jo ikke hatt sex så det er umulig denne gang.... Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc Hmm ble litt fascinert av dette. Skal Google litt. Lege kan sikkert uansett gi et svar... Anonymous poster hash: 050f5...508 http://www.lommelegen.no/legesvar/hudlignende-vev-under-menstruasjon Anonymous poster hash: 050f5...508
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #18 Skrevet 14. mars 2016 Hinna er jo ikke hudfarget uansett. Ehm... Jeg hadde spurt legen. Høres litt rart ut. Fortsetter du å blø så mye, må du ta dette også opp med legen. Høres ut som du mister en god del blod for å si det sånn... Husk å spis jernrik mat og evt ta en hb på legekontor. Anonymous poster hash: 050f5...508 Ja, samboeren min ble redd for at det er farlig. Men det skal jo endel til da heldigvis. Og hva er det som flyter litt og så synker? Gjør blod det? Jeg har hatt noen SA, men jeg har jo ikke hatt sex så det er umulig denne gang.... Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc Hmm ble litt fascinert av dette. Skal Google litt. Lege kan sikkert uansett gi et svar... Anonymous poster hash: 050f5...508 Hva gjør legen da? Kanskje helsesekretærene kan svare på om jeg bør dra til lege eller ikke. Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #19 Skrevet 14. mars 2016 Helst friskt blod er veldig lyst og har det levret seg litt så ser det ut som veldig lys bringebærgele, kan det ha vært noe slik du så? Når det gjeller Cerazette så så hadde jeg blødninger på den 3-4 måneder før det ga seg. Tenkte flere ganger på av avslutte det, men holdt heldigvis ut Etter dette sluttet bødningene. Med så store blødninger og med blodfortynnende så må du høre med legen. Ring legekontoret å få deg en akutt-time i dag Anonymous poster hash: 287d6...18e
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #20 Skrevet 14. mars 2016 Hinna er jo ikke hudfarget uansett. Ehm... Jeg hadde spurt legen. Høres litt rart ut. Fortsetter du å blø så mye, må du ta dette også opp med legen. Høres ut som du mister en god del blod for å si det sånn... Husk å spis jernrik mat og evt ta en hb på legekontor. Anonymous poster hash: 050f5...508 Når den har løsnet og mistet blodtilførselen så er den det jo Anonymous poster hash: 6cf15...1db Bør blødningen avta etter det? Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #21 Skrevet 14. mars 2016 Helst friskt blod er veldig lyst og har det levret seg litt så ser det ut som veldig lys bringebærgele, kan det ha vært noe slik du så? Når det gjeller Cerazette så så hadde jeg blødninger på den 3-4 måneder før det ga seg. Tenkte flere ganger på av avslutte det, men holdt heldigvis ut Etter dette sluttet bødningene. Med så store blødninger og med blodfortynnende så må du høre med legen. Ring legekontoret å få deg en akutt-time i dag Anonymous poster hash: 287d6...18e Jeg vet ikke, for meg kan det være alt mulig som kom ut Ekkelt var det uansett... Og kan vel ikke ha sittet rester fra fødselen der inne uten at jeg har blitt syk heller? Vil en diger blodklump flyte, så synke? Herlighet.... for en tråd...! Ja, jeg må vel ringe legen. Men jeg har hele tiden i bakhodet at det ser ut som man blør mer enn man gjør, men kan vel være greit å høre med dem da. Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #22 Skrevet 14. mars 2016 Les den linken jeg sendte, det er jo likt som hos deg? Anonymous poster hash: 050f5...508
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #23 Skrevet 14. mars 2016 Hinna er jo ikke hudfarget uansett. Ehm... Jeg hadde spurt legen. Høres litt rart ut. Fortsetter du å blø så mye, må du ta dette også opp med legen. Høres ut som du mister en god del blod for å si det sånn... Husk å spis jernrik mat og evt ta en hb på legekontor. Anonymous poster hash: 050f5...508 Ja, samboeren min ble redd for at det er farlig. Men det skal jo endel til da heldigvis. Og hva er det som flyter litt og så synker? Gjør blod det? Jeg har hatt noen SA, men jeg har jo ikke hatt sex så det er umulig denne gang.... Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc Hmm ble litt fascinert av dette. Skal Google litt. Lege kan sikkert uansett gi et svar... Anonymous poster hash: 050f5...508 http://www.lommelegen.no/legesvar/hudlignende-vev-under-menstruasjon Anonymous poster hash: 050f5...508 Er sikkert det det er, men skal det være nødvendig med så mye blod da Det bare renner. Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #24 Skrevet 14. mars 2016 Hinna er jo ikke hudfarget uansett. Ehm... Jeg hadde spurt legen. Høres litt rart ut. Fortsetter du å blø så mye, må du ta dette også opp med legen. Høres ut som du mister en god del blod for å si det sånn... Husk å spis jernrik mat og evt ta en hb på legekontor. Anonymous poster hash: 050f5...508 Ja, samboeren min ble redd for at det er farlig. Men det skal jo endel til da heldigvis. Og hva er det som flyter litt og så synker? Gjør blod det? Jeg har hatt noen SA, men jeg har jo ikke hatt sex så det er umulig denne gang.... Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc Hmm ble litt fascinert av dette. Skal Google litt. Lege kan sikkert uansett gi et svar... Anonymous poster hash: 050f5...508 http://www.lommelegen.no/legesvar/hudlignende-vev-under-menstruasjon Anonymous poster hash: 050f5...508 Er sikkert det det er, men skal det være nødvendig med så mye blod da Det bare renner. Anonymous poster hash: 9e7d5...ffc Nei, fortsetter det så få legen til å henvise deg til gyn. Du kan jo ikke ha det sånn. Lykke til 😊 Anonymous poster hash: 050f5...508
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #25 Skrevet 14. mars 2016 Første mens etter jeg sluttet på Cerazette har vært helt fæl begge gangene. Har blødd noe voldsomt de første 1-2 dagene, måtte bruke grønn o.b + nattbind og bytte hver time! Så har det blitt mindre og mindre blødninger de neste mnd. Anonymous poster hash: 1a5fe...473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå