Gå til innhold

Bryr folk seg om deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, måtte tenke  litt. Datteren min og foreldrene mine vet jeg helt sikkert. Så har jeg to barndomsvenninner som jeg vet er der for meg uansett. Vi ses ikke så ofte, men vi har stått opp for hverandre mange ganger. Den type vennskap som er bunnsolid selv om det går årevis mellom hver gang man ses.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nærmeste familie og to venner. Pluss mine to barn og samboer. Kirken ville vært tom om jeg døde brått ja. Ingen har arrangert babyshower for meg. Utdrikningslag en vakker dag blir ingenting av. Jeg har mange bekjente og er med på mye sosialt, men er ingen sitt 1 valg, og det har jeg aldri vært.

Anonymous poster hash: 5ea3f...2e6

Skrevet

Jeg har mange som bryr seg om meg. Noen ganger har det blitt så mange at det nesten har vært vanskelig. Men vi har opplevd det verste foreldre kan oppleve og å miste barn. Så folk tør ikke lenger å "bry seg" eller ta så mye kontakt. Men jeg vet jeg kan regne med både familie, venner, kolleger om det skulle skje noe med meg eller noen i min familie.(Det ble mer en fullsatt kirke i begravelsen til barnet vårt og mange av de ville vel kommet  og støttet mannen min også hvis det var meg og omvendt.)    

Anonymous poster hash: 88456...533

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...