Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Er du viktig for noen kraft av den du er og ikke bare hva du kan gjøre for dem? Anonymous poster hash: 036b5...705
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Tjaaah, tror egentlig det. Har en bestevenninne og en kjæreste som ytrer at jeg betyr mye for dem. Er vel viktig for barna og. Enn du? Anonymous poster hash: a5e9f...72c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Barna mine ja, alle andre.. Nei. Anonymous poster hash: 036b5...705
Ylva og Mathilde Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Barna mine ja, alle andre.. Nei. Anonymous poster hash: 036b5...705
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Ja det tror jeg absolutt! Senest i dag ble jeg rørt over noen naboer som ville ha ungene på besøk i morgen for å avlaste meg. Utrolig mye hyggelige og hjelpsomme naboer her, blir stadig overrasket! Anonymous poster hash: ae8cc...f6b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Jeg er viktig for barna mine. Og mammaen min. Ellers så tror jeg ikke at noen ville legge merke til om jeg forsvant. Min samboer ser ikke på meg engang, så for han kunne jeg vært en snømann😊 Anonymous poster hash: 67fe9...6d7
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #7 Skrevet 12. mars 2016 Barna mine ja, alle andre.. Nei. Anonymous poster hash: 036b5...705 Neimen, huff da! Bryr du deg om andre enn barna da? Ikke sløs bort omsorg og energi på folk som ikke fortjener det! Anonymous poster hash: a5e9f...72c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #8 Skrevet 12. mars 2016 Ja. Men jeg vet ikke helt om jeg kan skille mellom "den jeg er" og "det jeg gjør". Jeg er i posisjon til å hjelpe folk og bringe glede inn i livet deres gjennom det jeg gjør. Så da blir de glade og takknemlige, og det blir jeg også. Anonymous poster hash: 962a5...f57
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #9 Skrevet 12. mars 2016 Barna mine helt klart. Ellers tror jeg faktisk ikke det. Jeg var i en ulykke for noen år siden, og ringte alle i familie og nære venner for om de kunne ha barna, alle sa nei. Far tok de etter han fikk vite, at ellers måtte barnevernet ta de. Og i tiden etter jeg kom hjem, så var det en studievenninne som kom og hjalp meg hjemme første uken. Og hun sto jeg ikke nær. Anonymous poster hash: 5040f...a18
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #10 Skrevet 12. mars 2016 Nope. Kun barna. Tipper kirken hadde vært rimelig tom hadde jeg dødd i morgen. Anonymous poster hash: efdc2...14e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #11 Skrevet 12. mars 2016 Dette satt jeg å tenkte på i dag.. Jeg tror nok folk bryr seg, men jeg tror de aller føeste har det like greit uten meg. Tror ingen hadde savnet meg om jeg ikke hadde gitt lyd fra meg på et år for eksempel. Anonymous poster hash: 0a052...b53
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #12 Skrevet 12. mars 2016 For mannen, barna og foreldrene mine ja. Har også venner som jeg har hatt i lang tid, og de ville nok ha brydd seg om jeg ble borte men de har nok med sitt og livet deres hadde vel gått videre som vanlig likevel. Det er vel sånn det er det? Folk tilpasser seg det de må, og det er sunt tenker jeg. Har ingen jeg er veldig nære, unntatt nærmeste familie. Ikke heller mine brødre. Ha ha, når jeg tenker på det så ville vel svigermor blitt sjeleglad hvis jeg ble borte... Anonymous poster hash: 55be4...442
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #13 Skrevet 13. mars 2016 Ja. Men jeg vet ikke helt om jeg kan skille mellom "den jeg er" og "det jeg gjør". Jeg er i posisjon til å hjelpe folk og bringe glede inn i livet deres gjennom det jeg gjør. Så da blir de glade og takknemlige, og det blir jeg også. Anonymous poster hash: 962a5...f57 Enig! Jeg vet heller ikke om jeg kan skille mellom disse to. Men vet at mange spør meg om råd og legger mye vekt på hva jeg mener. Jeg tror det er fordi jeg er flink til å se en sak fra mange sider og ikke alltid prater de etter munnen. For ungene betyr jeg mye. Anonymous poster hash: 46676...108
Merdee Skrevet 13. mars 2016 #14 Skrevet 13. mars 2016 (endret) Vet du, nå måtte jeg tenke etter.. Ja, noen stykker er jeg ganske sikker på at både kjenner meg godt og er oppriktig glade i meg fordi jeg er slik jeg er. Endret 13. mars 2016 av Virginia!
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2016 #15 Skrevet 13. mars 2016 Da jeg ble skilt for noen år siden ble jeg skikkelig rørt over måten folk viste at de brydde seg. Kom innom med hjemmebakst og jeg vet ikke hva... Føler meg heldig - og når jeg leser denne tråden håper jeg at jeg skal huske å gi tilbake (eller helst; pay it forward) på samme måte.
Merdee Skrevet 13. mars 2016 #16 Skrevet 13. mars 2016 (endret) Ja. Men jeg vet ikke helt om jeg kan skille mellom "den jeg er" og "det jeg gjør". Jeg er i posisjon til å hjelpe folk og bringe glede inn i livet deres gjennom det jeg gjør. Så da blir de glade og takknemlige, og det blir jeg også. Anonymous poster hash: 962a5...f57 Enig! Jeg vet heller ikke om jeg kan skille mellom disse to. Men vet at mange spør meg om råd og legger mye vekt på hva jeg mener. Jeg tror det er fordi jeg er flink til å se en sak fra mange sider og ikke alltid prater de etter munnen. For ungene betyr jeg mye. Anonymous poster hash: 46676...108 Det gjelder ofte meg også, men det ser jeg mer på som en del av hvem jeg er totalt sett, og det er noe jeg trives med. Slikt hører da dessuten med i vennskap, og det å gi råd er da aldri rent ensidig...? Tror ikke kapellet hadde vært fullt, dersom jeg gikk bort i dag altså. Men er rimelig sikker på at det hadde vært en del der som jeg er eller har vært glade i, og som var glad i meg. Endret 13. mars 2016 av Virginia!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #17 Skrevet 13. mars 2016 Nope. Kun barna. Tipper kirken hadde vært rimelig tom hadde jeg dødd i morgen. Anonymous poster hash: efdc2...14e Samme her Anonymous poster hash: b39b7...82b
*Miss Marple* Skrevet 13. mars 2016 #18 Skrevet 13. mars 2016 Jeg er så heldig at jeg har mange som bryr seg om meg. Både familie, nære venner og samfunnet ellers viser stor omsorg for meg og mine nærmeste. Jeg er takknemlig for å ha så mange gode mennesker rundt meg.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #19 Skrevet 13. mars 2016 Ja, heldigvis. Nærmeste familie..... Krever ingenting. Stiller opp og gir kjærlighet ubetinget. Særlig min kjære mor og far. Anonymous poster hash: 24ede...c89
Fandens Oldemor Skrevet 13. mars 2016 #20 Skrevet 13. mars 2016 Måtte også tenke meg om. Men ja, det tror jeg faktisk. Har vært heldig med at jeg alltid har hatt et stort nettverk av venner, veldig glad for det.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #21 Skrevet 13. mars 2016 I tillegg til mann, tre barn, mine foreldre og svigerforeldre, en bror samt noen venninner, vet jeg at kollegaene mine hadde tatt det veldig tungt om noe skjedde med meg. Jeg jobber sammen med en gjeng flotte damer, og flere av dem er jeg oppriktig glad i. Vet at dette er gjensidig! :-) Anonymous poster hash: b6647...333
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #22 Skrevet 13. mars 2016 Ja, det er mange som bryr seg om meg. De fleste mennesker kan yte noe. Om ikke annet blir det som min bestefar sa under krigen da han lot tre psykisk utviklingshemmede bo på gården. "Jeg tar dem for møkksa skyld". Det var akutt mangel på gjødsel. Anonymous poster hash: ecb18...eb0
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #23 Skrevet 13. mars 2016 Ja. Har liten familie og vi er ganske sammensveiset. Har tre nære venninner som alltid er der og har syv "venninner" jeg vet forsvinner den dagen det skulle røyne på. Anonymous poster hash: 01c3c...dcc
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #24 Skrevet 13. mars 2016 Kun de nærmeste og ei god venninne Anonymous poster hash: 054e6...7ec
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #25 Skrevet 13. mars 2016 Nei, med unntak av barna. Samboeren min bryr seg om det jeg kan gjøre for ham. Anonymous poster hash: 7c015...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå