Gå til innhold

Sinnsyke hamstrere!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som opplever at folk går over lik for å få tak i godteri, at butikkene blir fri for varer, at folk står i kø osv...hvor bor dere? Her er det fulle hyller og maks 2-3 kunder som står og forsyner seg. Her er det full harmoni og orden, bare lavere priser og fullere poser. Faktisk så jeg ble skuffet, hadde gledet meg litt til å overvære kaoset

 

Har ikke sett noen gå over lik for å få tak i godteri, for da vi kom i de butikkene var det allerede helt tomt for smågodt. ;) Bor i Fredrikstad.

 

Anonymous poster hash: fdcfd...ca0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som opplever at folk går over lik for å få tak i godteri, at butikkene blir fri for varer, at folk står i kø osv...hvor bor dere? Her er det fulle hyller og maks 2-3 kunder som står og forsyner seg. Her er det full harmoni og orden, bare lavere priser og fullere poser. Faktisk så jeg ble skuffet, hadde gledet meg litt til å overvære kaoset😜

Var innom kiwi på byporten i Oslo på torsdag for å kjøpe en god morgen-yoghurt og der var det et pittelite godteristativ hvor tre stykker dyttet hverandre rundt for å få kjøpt de stakkarslige restene av godterier som var igjen. I tillegg sto det fire til utålmodig i kø for å få seg noe. Bare godt voksne folk alt sammen. Pinlig å se på.

 

Anonymous poster hash: 7f6e4...b45

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

 

Dere som opplever at folk går over lik for å få tak i godteri, at butikkene blir fri for varer, at folk står i kø osv...hvor bor dere? Her er det fulle hyller og maks 2-3 kunder som står og forsyner seg. Her er det full harmoni og orden, bare lavere priser og fullere poser. Faktisk så jeg ble skuffet, hadde gledet meg litt til å overvære kaoset😜

Var innom kiwi på byporten i Oslo på torsdag for å kjøpe en god morgen-yoghurt og der var det et pittelite godteristativ hvor tre stykker dyttet hverandre rundt for å få kjøpt de stakkarslige restene av godterier som var igjen. I tillegg sto det fire til utålmodig i kø for å få seg noe. Bare godt voksne folk alt sammen. Pinlig å se på.

 

Anonymous poster hash: 7f6e4...b45

Haha, da skjønner jeg litt bedre hvorfor folk er så oppgitt. Det eneste jeg har sett er folk som, i ro og mak, tar mer enn normalt fordi det er billig, på samme måte som man tar 5 pakker kjøttdeig istedenfor 2 når det er tilbud.

 

Så urettferdig! Jeg vil også se voksne mennesker i full godteri-panikk😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...