Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #26 Skrevet 12. mars 2016 Dere som opplever at folk går over lik for å få tak i godteri, at butikkene blir fri for varer, at folk står i kø osv...hvor bor dere? Her er det fulle hyller og maks 2-3 kunder som står og forsyner seg. Her er det full harmoni og orden, bare lavere priser og fullere poser. Faktisk så jeg ble skuffet, hadde gledet meg litt til å overvære kaoset Har ikke sett noen gå over lik for å få tak i godteri, for da vi kom i de butikkene var det allerede helt tomt for smågodt. Bor i Fredrikstad. Anonymous poster hash: fdcfd...ca0
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #27 Skrevet 12. mars 2016 Dere som opplever at folk går over lik for å få tak i godteri, at butikkene blir fri for varer, at folk står i kø osv...hvor bor dere? Her er det fulle hyller og maks 2-3 kunder som står og forsyner seg. Her er det full harmoni og orden, bare lavere priser og fullere poser. Faktisk så jeg ble skuffet, hadde gledet meg litt til å overvære kaoset😜 Var innom kiwi på byporten i Oslo på torsdag for å kjøpe en god morgen-yoghurt og der var det et pittelite godteristativ hvor tre stykker dyttet hverandre rundt for å få kjøpt de stakkarslige restene av godterier som var igjen. I tillegg sto det fire til utålmodig i kø for å få seg noe. Bare godt voksne folk alt sammen. Pinlig å se på. Anonymous poster hash: 7f6e4...b45
Gjest Darwinia:-) Skrevet 12. mars 2016 #28 Skrevet 12. mars 2016 Dere som opplever at folk går over lik for å få tak i godteri, at butikkene blir fri for varer, at folk står i kø osv...hvor bor dere? Her er det fulle hyller og maks 2-3 kunder som står og forsyner seg. Her er det full harmoni og orden, bare lavere priser og fullere poser. Faktisk så jeg ble skuffet, hadde gledet meg litt til å overvære kaoset😜Var innom kiwi på byporten i Oslo på torsdag for å kjøpe en god morgen-yoghurt og der var det et pittelite godteristativ hvor tre stykker dyttet hverandre rundt for å få kjøpt de stakkarslige restene av godterier som var igjen. I tillegg sto det fire til utålmodig i kø for å få seg noe. Bare godt voksne folk alt sammen. Pinlig å se på. Anonymous poster hash: 7f6e4...b45 Haha, da skjønner jeg litt bedre hvorfor folk er så oppgitt. Det eneste jeg har sett er folk som, i ro og mak, tar mer enn normalt fordi det er billig, på samme måte som man tar 5 pakker kjøttdeig istedenfor 2 når det er tilbud. Så urettferdig! Jeg vil også se voksne mennesker i full godteri-panikk😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå