Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Var på butikken nettopp. Femåringen skulle kjøpe lørdagsgodt. Men den gang ei! De hadde satt ut 350kg kl åtte. Klokken ellve var det tomt. Hva feiler det folk? Anonymous poster hash: a7ae3...4c2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Innrøm det: du hadde tenkt å hamstre du også 😊 Må være tidligere ute vettu! Gjelder å være på plass i det de åpner Anonymous poster hash: ee976...23a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Jeg har ikke giddet å hamstre godteri. Vi spiser litt godis på lørdager og litt ekstra blir det jo i påsken,og det har jeg råd til å kjøpe i butikker som ikke har kaos som Kiwi og Rema. Helt sykt. Anonymous poster hash: 05b8a...dc0
Plutselig_gravid Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Folk er gal. Omtrent alt som er på tilbud nå er varer vi så og si aldri kjøper til vanlig. Siden vi aldri hadde kjøpt varene til full pris, vil vi tape penger selv med latterlig lave priser. Folk lurer seg selv. De kjøper ikke i stedet for, men i tillegg til.
mamma_bergen Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Jeg syns det bare er flaut..Tok stratosen min (som tydeligvis også var på tilbud), og var fornøyd med det, spesielt når jeg så hvordan voksne folk oppførte seg ved der nesten tomme snopet.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Las overskrifta heilt feil, og trudde denne tråden skulle handle om at du har eit par kjæledyr/gnagarar i hus som ikkje kan å oppføre seg. 😂😂😂 Anonymous poster hash: d0b69...8f7
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #7 Skrevet 12. mars 2016 Var på butikken nettopp. Femåringen skulle kjøpe lørdagsgodt. Men den gang ei! De hadde satt ut 350kg kl åtte. Klokken ellve var det tomt. Hva feiler det folk? Anonymous poster hash: a7ae3...4c2 Så la 5 åringen kjøpe noe annet til lørdagsgodt: sjokolade, chips, popcorn, pose med diverse karamell/fox, kjærlighet på pinne, drops, Kinderegg osv. Snakk om å være lite løsningsorientert Anonymous poster hash: daf09...c0b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #8 Skrevet 12. mars 2016 Kanskje barnet ditt kan få noe annet enn smågodt da. De har sikkert godteri Anonymous poster hash: 6c954...245
Mamma_til_2 Skrevet 12. mars 2016 #9 Skrevet 12. mars 2016 Var på butikken nettopp. Femåringen skulle kjøpe lørdagsgodt. Men den gang ei! De hadde satt ut 350kg kl åtte. Klokken ellve var det tomt. Hva feiler det folk? Anonymous poster hash: a7ae3...4c2 Hadde de ikke noe annet snop på butikken som gutten kunne få og om han bare sunne få smågodt så kunne dere dratt på en annen butikk.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #10 Skrevet 12. mars 2016 Las overskrifta heilt feil, og trudde denne tråden skulle handle om at du har eit par kjæledyr/gnagarar i hus som ikkje kan å oppføre seg. 😂😂😂 Anonymous poster hash: d0b69...8f7 Jeg også. Klikka meg spent inn, men ble skuffa 😂 Anonymous poster hash: 77535...6bc
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #11 Skrevet 12. mars 2016 Tror HI skjønte at hun skulle kjøpe en annen type godteri til ungen sin. Det var vel poenget med gale folk hun er ute etter. Og jeg er så enig; folk er ikke riktig kloke.... Anonymous poster hash: bcd9f...f48
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #12 Skrevet 12. mars 2016 Som jeg nevnte I en annen tråd. Vi tror vi er siviliserte. Dette er bare smågodt! Hvordan hadde nordmenn oppført seg i virkelige unntaks og nødssituasjoner? Vi hadde gått over lik for å karre til oss selv! Egoister. Har handlet på tilbud jeg óg, men sørger da for å ta mer normale mengder, slik at det er noe igjen til nestemann, og alle kan få. Anonymous poster hash: 59c1a...c9a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #13 Skrevet 12. mars 2016 Las overskrifta heilt feil, og trudde denne tråden skulle handle om at du har eit par kjæledyr/gnagarar i hus som ikkje kan å oppføre seg. 😂😂😂 Anonymous poster hash: d0b69...8f7 Jeg også. Klikka meg spent inn, men ble skuffa 😂 Anonymous poster hash: 77535...6bc Haha, jeg og 😃😃😄😄 så for meg spinnville hamstre i et bur eller noe😉😊😀 Anonymous poster hash: 56ba9...d55
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #14 Skrevet 12. mars 2016 altså smågodtet klarer man seg uten, kan handle annet godteri også, folk glemmer at det godteriet ikke holder veldig lenge i en papirpose, har selv tatt det over i plastposer, og holder seg ikke veldig lenge da heller. men vi skulle bake, alt egg var utsolgt, pga hamstrerne, så skulle vi ha lasagne til middag, var jammen meg priskrig på det også, så fikk ikke tak i det heller, så her ble det verken baking eller lasagne i helga. haha godt det ikke var bursdagsselskap vi skulle ordne i stand til. Anonymous poster hash: 41dae...59f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #15 Skrevet 12. mars 2016 altså smågodtet klarer man seg uten, kan handle annet godteri også, folk glemmer at det godteriet ikke holder veldig lenge i en papirpose, har selv tatt det over i plastposer, og holder seg ikke veldig lenge da heller. men vi skulle bake, alt egg var utsolgt, pga hamstrerne, så skulle vi ha lasagne til middag, var jammen meg priskrig på det også, så fikk ikke tak i det heller, så her ble det verken baking eller lasagne i helga. haha godt det ikke var bursdagsselskap vi skulle ordne i stand til. Anonymous poster hash: 41dae...59f Hvis du har det i en plastikkboks, så holder det vel like lenge som det ville gjort i butikken sine bokser? Og det er jo ikke tilbud på vanlig lasagne vel, ikke her i hvert fall. Bare tilbud på familiepakken her Anonymous poster hash: 92027...c0d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #16 Skrevet 12. mars 2016 Haha var på rema i stad, orket nesten ikke kikke bort på smågodthyllene engang. Hadde ingen planer om å plukke med meg smågodt om det så var masse igjen. Men det var bare noen bokser som sto på gulvet igjen, reolen var helt tom. Egg var det igjen, men ikke de som er er på tilbud. Lasagne så jeg ikke etter. Men det kunne dere jo hatt fordet, super enkelt å lage fra bunn. Tomatsausen blir så god ☺ Anonymous poster hash: 084c9...38b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #17 Skrevet 12. mars 2016 Kjøp noe annet godteri da. Ser ikke problemet! Anonymous poster hash: 991d7...9da
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #18 Skrevet 12. mars 2016 Det er vel ikke et problem i seg selv. Men det er flaut! Voksne folk som ikke klarer styre seg slik at butikken må sette opp max pr. kunde fordi normenn tar helt av. Flaut!! Det er jo også kjedelig at de går tom for ting som egg da fordi folk hamstrer... Anonymous poster hash: 084c9...38b
Blomstogbier Skrevet 12. mars 2016 #19 Skrevet 12. mars 2016 Las overskrifta heilt feil, og trudde denne tråden skulle handle om at du har eit par kjæledyr/gnagarar i hus som ikkje kan å oppføre seg. Anonymous poster hash: d0b69...8f7 Jeg og
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #20 Skrevet 12. mars 2016 Hamstere og hamstrere. Forskjellige ord. Forskjellig betydning. Anonymous poster hash: a7ae3...4c2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #21 Skrevet 12. mars 2016 Var på butikken nettopp. Femåringen skulle kjøpe lørdagsgodt. Men den gang ei! De hadde satt ut 350kg kl åtte. Klokken ellve var det tomt. Hva feiler det folk? Anonymous poster hash: a7ae3...4c2 Så la 5 åringen kjøpe noe annet til lørdagsgodt: sjokolade, chips, popcorn, pose med diverse karamell/fox, kjærlighet på pinne, drops, Kinderegg osv. Snakk om å være lite løsningsorientert Anonymous poster hash: daf09...c0b Ha ha, tenkte jeg også! Anonymous poster hash: d5099...64f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #22 Skrevet 12. mars 2016 Selvfølgelig fikk han annet godteri. Men mentaliten i befolkningen er en vits. Den dagen jeg står i kø for å kjøpe ting på tilbud er den dagen helvete fryser. Litt skam har jeg i livet. Anonymous poster hash: a7ae3...4c2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #23 Skrevet 12. mars 2016 Selvfølgelig fikk han annet godteri. Men mentaliten i befolkningen er en vits. Den dagen jeg står i kø for å kjøpe ting på tilbud er den dagen helvete fryser. Litt skam har jeg i livet. Anonymous poster hash: a7ae3...4c2 Så du har aldri noensinne kjøpt noe på tilbud? Ikke mat, kær eller andre ting? Du betaler alltid full pris for alt? Anonymous poster hash: 92027...c0d
Gjest Darwinia:-) Skrevet 12. mars 2016 #24 Skrevet 12. mars 2016 Dere som opplever at folk går over lik for å få tak i godteri, at butikkene blir fri for varer, at folk står i kø osv...hvor bor dere? Her er det fulle hyller og maks 2-3 kunder som står og forsyner seg. Her er det full harmoni og orden, bare lavere priser og fullere poser. Faktisk så jeg ble skuffet, hadde gledet meg litt til å overvære kaoset😜
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #25 Skrevet 12. mars 2016 Selvfølgelig fikk han annet godteri. Men mentaliten i befolkningen er en vits. Den dagen jeg står i kø for å kjøpe ting på tilbud er den dagen helvete fryser. Litt skam har jeg i livet. Anonymous poster hash: a7ae3...4c2 Så du har aldri noensinne kjøpt noe på tilbud? Ikke mat, kær eller andre ting? Du betaler alltid full pris for alt? Anonymous poster hash: 92027...c0d Har du problemer med leseforståelsen eller er du en av de hi henviser til? Hun skriver at hun ikke står i kø for å få ting på tilbud. Du skjønner at det er en helt annen ting enn å kjøpe ting på salg? Uten å hamstre og uten å vente i kø på 'supertilbud'. Si at du skjønner det, værsåsnill😂😂😂 Anonymous poster hash: fc694...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå