Gjest Antarctica Skrevet 12. mars 2016 #26 Skrevet 12. mars 2016 Nr 1. Kløner kan læres opp. Flanører kan ikke temmes.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #27 Skrevet 12. mars 2016 Jeg hadde ikke valgt noen av de. Men måtte jeg, hadde jeg valgt nummer 1. Her går jeg faktisk heller singel i 5 år, for så å finne han jeg er mer enn 100% sikker på at er den rette. Enn å bare ta til takke med en jeg er glad i. Anonymous poster hash: 0f4d3...6e8
soleia Skrevet 12. mars 2016 #28 Skrevet 12. mars 2016 Trur ikkje nokon av desse er den rette for deg, for då hadde du ikkje vore i tvil. Om du uansett skal ha ein berre fordi du ikkje vil vere åleine, så får du det sikkert artigast med nr2, og så vert han gjerne ikkje like såra og lei seg når du vert lei og går vidare til neste mann. Men det er ikkje ein type mann eg hadde satsa framtida på, og som eg ville stifta familie med. Då hadde eg gått for nr 1.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #29 Skrevet 12. mars 2016 Tusen takk for alle svar, skal ta de med meg videre. Jeg vet jeg kan ha noen fantastiske måneder med mann nr.2... men jeg forelsker meg lett og kommer nok til å bli altfor avhengig av han før ting går galt. Og det vil de gjøre, han er nemlig en storsjarmør. Derfor har jeg satset mer og mer på mann nr.1 i det siste, og syns vi gjør utrolig mye morsomt sammen. Det er akkurat det, vi kan leve det livet jeg har drømt om! Når det gjelder sex, tja hva skal jeg si, det funker greit. Ingenting galt, men ingenting mindblowing heller. Jeg kan ikke si om det vil tilfredsstille meg på lang sikt. Men jeg føler at jeg burde prøve. Ha nr.2 på si, det hadde vært noe😂 pose og sekk, jatakk 😄👌🏼 Neida, jeg leter etter noe stabilt nå. HI Anonymous poster hash: 9c2bf...ad9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #30 Skrevet 13. mars 2016 Tusen takk for alle svar, skal ta de med meg videre. Jeg vet jeg kan ha noen fantastiske måneder med mann nr.2... men jeg forelsker meg lett og kommer nok til å bli altfor avhengig av han før ting går galt. Og det vil de gjøre, han er nemlig en storsjarmør. Derfor har jeg satset mer og mer på mann nr.1 i det siste, og syns vi gjør utrolig mye morsomt sammen. Det er akkurat det, vi kan leve det livet jeg har drømt om! Når det gjelder sex, tja hva skal jeg si, det funker greit. Ingenting galt, men ingenting mindblowing heller. Jeg kan ikke si om det vil tilfredsstille meg på lang sikt. Men jeg føler at jeg burde prøve. Ha nr.2 på si, det hadde vært noe😂 pose og sekk, jatakk 😄👌🏼 Neida, jeg leter etter noe stabilt nå. HI Anonymous poster hash: 9c2bf...ad9 Bra! Du har tatt det riktige valget ☺️ Anonymous poster hash: 40196...4b8
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #31 Skrevet 13. mars 2016 Jeg har sexy ustabil mann, og sikkert mer gråe hår enn jeg skulle ha hatt. Anonymous poster hash: 69f96...ff7
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #32 Skrevet 13. mars 2016 Helst begge jeg klarer ikke for mye trygghet og stabilitet, så jeg hadde gått for lidenskapelig. Men så er jeg virkelig miljøskadd da, og har vært i et langt forhold med herr Stabil, og det var som et venterom til slutt. Jeg ble kvalt av rutinene, stabiliteten, sexmangel, kommunikasjonsmangel m.m. Anonymous poster hash: d4087...e4f
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #33 Skrevet 13. mars 2016 Tror jeg ville gått for nr. 1, om jeg var like glad i begge to. Livet blir kanskje spennende med en fyr som nr. 2, men det finnes andre (og bedre) måter å leve et spennende liv på. Anonymous poster hash: 65a87...bb4
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #34 Skrevet 13. mars 2016 Men samtidig er jeg jo glad for at noen velger å være sammen med sånne som mann nr. 2, for jeg er jo en sånn type selv 😁 Anonymous poster hash: 65a87...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå