Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Valgets kvaler.... Den ene er rolig, snill, god økonomi og litt materialistisk (på en smakfull måte). Rolig og stabil personlighet. Helt gjennomsnittlig i senga, litt usikker/lat og klønete. Den andre mannen er morsom, veldig sosial, ekstremt kjekk. Mindre økonomisk stabil og bruker alle penger han har. Er en del ustabil i humøret (veldig glad en dag, deprimert andre dager). Blir mer stabil i fast forhold, tror jeg. Ekstremt heit og god i senga, vet nøyaktig hva jeg trenger. Hvilken mann ville du valgt (om du var glad i begge to?) Anonymous poster hash: 9c2bf...ad9
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Ingen av dem hvis du ikke klarer å velge. Den snille høres best ut bortsett fra det. Anonymous poster hash: 7f652...904
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Jeg har barn og ville selvsagt styrt unna nr.2. Ønsker ikke en slik mann i livet til barna. Anonymous poster hash: 61a0f...520
Mia_73 Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Jeg har mer behov for stabilitet enn lidenskap, så jeg bytter ikke moro i senga mot en jeg vet jeg alltid kan stole på.
pifi med tre nurk Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Ingen av dem. Ville ventet til jeg møtte drømmemannen, høres ikke ut som noen av disse er det.
Fandens Oldemor Skrevet 12. mars 2016 #7 Skrevet 12. mars 2016 Man blir ikke sammen med noen bare for å bli det.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #8 Skrevet 12. mars 2016 Man blir ikke sammen med noen bare for å bli det. Bare for å bli det? Tror du jeg leker? Er faktisk veldig glad i begge to. Og begge vil ha meg. Og jeg må nesten ta et valg. Ett av valgene er selvsagt ingen av de, men jeg ønsker faktisk å ha kjæreste nå. HI Anonymous poster hash: 9c2bf...ad9
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #9 Skrevet 12. mars 2016 Av de to? Den stabile, hvis jeg skal tilbringe eesten av livet med han. Eller jeg hadde ventet på nummer 3. Anonymous poster hash: acf1d...7bd
Surogvanskelig Skrevet 12. mars 2016 #10 Skrevet 12. mars 2016 Man blir ikke sammen med noen bare for å bli det.Bare for å bli det? Tror du jeg leker?Er faktisk veldig glad i begge to. Og begge vil ha meg. Og jeg må nesten ta et valg. Ett av valgene er selvsagt ingen av de, men jeg ønsker faktisk å ha kjæreste nå. HI Anonymous poster hash: 9c2bf...ad9 Jeg tror du leker. Du vil bli sammen med en av dem for å ha kjæreste, ikke fordi det er mannen i ditt liv.
Fandens Oldemor Skrevet 12. mars 2016 #11 Skrevet 12. mars 2016 Man blir ikke sammen med noen bare for å bli det.Bare for å bli det? Tror du jeg leker?Er faktisk veldig glad i begge to. Og begge vil ha meg. Og jeg må nesten ta et valg. Ett av valgene er selvsagt ingen av de, men jeg ønsker faktisk å ha kjæreste nå. HI Anonymous poster hash: 9c2bf...ad9 Det er jo ingen vits i å bli sammen med noen av dem hvis du ikke engang klarer å velge mellom to menn? Da er det ikke meningen.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #12 Skrevet 12. mars 2016 Hva om jeg føler at begge er mannen i mitt liv? Det er mulig å ha følelser for flere enn én samtidig. Dessverre er polygami ikke spesielt akseptert 😂 HI Anonymous poster hash: 9c2bf...ad9
Mammatassar Skrevet 12. mars 2016 #13 Skrevet 12. mars 2016 Nr 1 def. Se for deg hvor frustrert og ustabil nr 2 blir dersom dere får barn etterhvert, med det det kan innebære av nattevåk, perioder med syke barn, osv, altså evt sex-tørke. Og at han bruker opp alle pengene sine er vel også et dårlig tegn?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #14 Skrevet 12. mars 2016 Du skjønner det tydeligvis ikke selv, men det er vanlig for de som ikke har møtt mannen i sitt liv ennå: hvis det er vanskelig å velge mellom menn så er ingen av dem den du skal ha. Mannen i ditt liv framstår soleklar når du møter han. Men mange som lever i forhold de har valgt da, fordi de ikke hadde erfaring til å se at det er feil mann. Anonymous poster hash: eefaa...9e9
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #15 Skrevet 12. mars 2016 Jeg har vært i en lignende posisjon som deg. Valgte nr 1. Viktigste er stabilitet og et godt liv med en snill mann. Kan jo bli bedre i sengen kanskje. Det er ikke verdt det å velge mann 2. Anonymous poster hash: 40196...4b8
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #16 Skrevet 12. mars 2016 Nummer 2 er artig en periode. Humørsvingninger er noe jeg finner lite tiltrekkende så der hadde forholdet uansett gått over av seg selv. Og late menn er også lite tiltrekkende. Så ut fra det du beskriver hadde jeg forblitt singel, etter noen artige måneder med nummer 2. 😂 Anonymous poster hash: f30b9...642
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #17 Skrevet 12. mars 2016 For en kort dirty fling når du uansett ikke er klar for et fast forhold nr 2, men han høres ikke som noe man tar hjem til mor. For et stabilt forhold siden du er et sosialt avhengig meneske som trenger noen nå nr 1. Han vil gi deg den stabilitet du trenger. Fryktelig slemt å utnytte en snill mann siden han sikkert er ordentlig forelsket i deg. For ditt livs forhold kos deg litt som singel til du møter en stabil, men morsom mann. Beklageligvis vil noe halvgodt fast, mens du venter eliminerer muligheten for å møte supermann da sånne ikke er desperat nok til å gå etter noen i et forhold. Anonymous poster hash: faf02...0a3
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #18 Skrevet 12. mars 2016 Jeg skal snu litt på det: så kjekt at du har to å velge i! Mange har ingen Det er ikke alltid slik at man treffer en som er "mannen i sitt liv" som står frem som et lysende alternativ. Av og til velger man fordi man vil ha en partner å danne en familie med. Litt som et fornuftsekteskap. Mange ekteskap blir veldig lykkelige selv om det ikke i begynnelsen var strålende kjærlighet. Men nå er du til og med så privilegert at du er glad i begge to. Om du er ute etter en partner for livet ville jeg definitivt valgt nr 1! Av alle grunnene som er nevnt ovenfor Anonymous poster hash: a83f1...f88
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #19 Skrevet 12. mars 2016 Jeg hadde aldri valgt Nr to. Aldri! Når det er sagt, jeg tror ikke du elsker noen av de nok, når du ikke klarer å velge. Men så, hva er kjærlighet? Om det å være glad i noen er nok for deg, hadde jeg valgt Nr 1. Men er redd Nr 2, vil ligge som en Mr. Big i bakhodet ditt for alltid? Kan du ikke vente? Anonymous poster hash: e8ddd...b44
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #20 Skrevet 12. mars 2016 Du får velge nr 1 og ha nr 2 som elsker da vettu.. Anonymous poster hash: 8422c...43b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #21 Skrevet 12. mars 2016 Snillhet kommer over kjekk og de andre beskrivelsene av mann nr to.... Anonymous poster hash: 4f3f8...d06
Nyttårs barn Skrevet 12. mars 2016 #22 Skrevet 12. mars 2016 Se for deg at det er din datter som er i denne situasjonen, hva ville du rådet henne til? Når det er sagt så vet jeg ikke om noen av disse er mannen i ditt liv egentlig.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #23 Skrevet 12. mars 2016 Har bodd i 8 år med en kjekk, økonomisk uansvarlig, impulsiv mann med humørsvingninger. ALDRI IGJEN! Anonymous poster hash: 7f860...9d4
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #24 Skrevet 12. mars 2016 Jeg ville valgt nr. 1, uten tvil Og så ville jeg brukt erfaringen jeg har fått fra sex med nr. 2 til å lære opp nr. 1 litt i senga Anonymous poster hash: 5bce6...af3
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #25 Skrevet 12. mars 2016 Du skjønner det tydeligvis ikke selv, men det er vanlig for de som ikke har møtt mannen i sitt liv ennå: hvis det er vanskelig å velge mellom menn så er ingen av dem den du skal ha. Mannen i ditt liv framstår soleklar når du møter han. Men mange som lever i forhold de har valgt da, fordi de ikke hadde erfaring til å se at det er feil mann. Anonymous poster hash: eefaa...9e9 Ikke sant, akkurat sånn er det. Anonymous poster hash: eb7f5...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå