Gå til innhold

Glade Hjem når nye lavmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommenterte på instagrammen hennes når hun kuttet av beina på de barstolene og malte de🙈. Skrev at jeg lurte på hvor hun fikk denne geniale ideen fra🙄🙊. Da ble jeg slettet og blokkert fortere en fy! 😂😂.

Uff hun kan ikke ha det bra med seg selv stakkars.. 😱

Anonymous poster hash: ab37b...73d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glade hjem fremstår som en smule psycho spør du meg...

Anonymous poster hash: ae4e3...0ec

Skrevet

Sykt hele opplegget!

Anonymous poster hash: 5848e...6f3

Skrevet

Kan dere ikke bare la henne være?

Får assosiasjoner til åtseldyr sånn som dere holder på.

Skrevet

Nå er du ifølge din egen definisjon et åtseldyr selv som måtte dytte på denne tråden en time etterpå..Hvorfor kunne du ikke bare la den falle nedover på siden?

Anonymous poster hash: ba567...b24

Skrevet

Nesten så jeg får lyst til å ta en telefon til lensmannskontoret på Sunnmøre(er det ikke der hun bor?) og gjøre dem oppmerksom på henne :sjokkert:

HI

Og du mener at det er god bruk av politiressursene?

Anonymous poster hash: 96585...660

Ja det er det. Hun som har skrevet orginalen jobber for det. Det er levebrødet. Hun her kan ikke bare komme og stjele det!

Frekk som faen.

Anonymous poster hash: a3f47...cac

Skrevet

Nå er du ifølge din egen definisjon et åtseldyr selv som måtte dytte på denne tråden en time etterpå..Hvorfor kunne du ikke bare la den falle nedover på siden?

Fordi jeg har latt disse trådene falle altfor mange ganger, det dukker opp tråder som denne hver dag omtrent. Jeg dytter ikke opp for å joine gribbegjengen, jeg vil si fra at jeg synes det er helt elendig av dere å hakke løs på denne jenta i det uendelige -- spesielt hvis det faktisk stemmer at hun er psykisk syk.

Det er skammelig, og jeg kommer til å minne om det hver gang jeg ser en tråd som denne.

Skrevet

Fordi jeg har latt disse trådene falle altfor mange ganger, det dukker opp tråder som denne hver dag omtrent. Jeg dytter ikke opp for å joine gribbegjengen, jeg vil si fra at jeg synes det er helt elendig av dere å hakke løs på denne jenta i det uendelige -- spesielt hvis det faktisk stemmer at hun er psykisk syk.

Det er skammelig, og jeg kommer til å minne om det hver gang jeg ser en tråd som denne.

Nå har denne stakkars dama bestemt seg for å leve livet sitt på internett. Det betyr at hun er fritt vilt. Hadde hun ønsket privatliv hadde hun ikke hatt blogg. Vi kan sikkert enes om at hun ikke skjønner sitt eget beste. Men om du vil være med på leken så får du tåle steken. 

Skrevet

Nå har denne stakkars dama bestemt seg for å leve livet sitt på internett. Det betyr at hun er fritt vilt. Hadde hun ønsket privatliv hadde hun ikke hatt blogg. Vi kan sikkert enes om at hun ikke skjønner sitt eget beste. Men om du vil være med på leken så får du tåle steken.

Jeg synes likevel ikke det er ok å godte seg over at "det må være noe som feiler henne". Det er forskjell på det og annen sladring om bloggere her inne. Hvis hun virkelig er psykisk syk vet hun ikke sitt eget beste, og det er slett ikke greit å gjøre narr av og håne noen i en slik situasjon selv om de velger å søke oppmerksomhet gjennom en blogg.

Skrevet

Er disse her populære? Seriøst? De har hverken god smak eller fantasi innen interiør, eller skriveferdigheter.  :sjokkert:

Anonymous poster hash: f1230...198
Skrevet

At hun blogger er en ting, da får man tåle litt.

Når man regelrett stjeler ordrett fra en annen blogger, altså velger å være så kriminell at man kan bli satt i fengsel i opp til tre år når man har små barn, MÅ man tåle å høre det. Det hun driver med er ulovlig. Skal man ikke få si fra om det?

Skal hun ikke tåle det?

Mye annet som rakkes ned på her inne, fedme, urolige barn, dårlige ektemenn, dårlig kosthold osv osv men kriminelle? Nei de skal få fred?

Anonymous poster hash: 07df0...469

Skrevet

Den dama behøver psykolog. Og en ekte jobb kanskje...

Anonymous poster hash: dcf7e...320

Skrevet

Har hun ingen jobb eller utdannelse? Hun ser litt EMO ut

Anonymous poster hash: 22a9c...18e

Skrevet

Selvfølgelig er det lov til å diskutere blogger.  Tåler man ikke å bli diskutert, får man la være å uttrykke seg offentlig.  Jeg leser ingen av disse bloggene, bortsett fra når det kommer opp her inne.  Jeg synes nesten at det er litt creepy, så i mitt hode er dama enten totalt sprø eller så eksisterer hun rett og slett ikke.  Hun er skapt bare for å få opp lesertallene på Villapaprika-bloggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...