Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 Se her http://villapaprika.blogg.no/1410958734_bedrevitere_.html https://gladehjem.wordpress.com/2016/03/10/na-syns-jeg-det-er-pa-tide/comment-page-1/#comment-2180 Et nesten to år gammelt innlegg har hun regelrett stjålet fra VP. Camillas tanker omkring hennes liv og virke gjør denne frekkasen til sitt eget. Når har hun noensinne hatt mange lesere? Når har hun noensinne drevet eget foretak? Sendte denne dama for første gang en krass kommentar(som aldri i livet blir godkjent selvfølgelig) Hun skulle vært anmeldt. Anonymous poster hash: ba567...b24
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 haha skriver det samme.. men nå er jo hun gladehjem frøkna en tro kopi av VP, ser man jo i senere innlegg også. "endelig har jeg funnet tilbake til stilen min" jaja.. må nok lide av noe rare greier de jentene der ene gal og hun andre ønsker å herme etter en gal. jaja.. Anonymous poster hash: 60d68...732
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 😱😱😨👎🏻 det er jo ren kopiering!! Det kan ikke være lovlig? Camilla kan vel ikke synes at dette er greit?? Haha, ser at noen har spurt om hun selger ting- ja, privat sier hun! 😂😂😂😂 ja, det er jo viktig å bytte på interiøret slik at hun kan selge det PRIVAT etterpå 😂😂😂 Hun når virkelig nye "høyder"!! 👏🏻😳 Anonymous poster hash: f91cb...791
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #4 Skrevet 11. mars 2016 Glade hjem bloggen kan ikke være ekte! det er nesten så jeg tror den er skapt for å gi den andre lesere. Noen som vet om denne damen egentlig eksisterer? Om ikke dette hadde gitt den andre mye lesere, eller at denne bloggen gir den andre mye reklame til butikken hadde bloggen blitt stengt for lengst, og dama kunne fått to til tre år i fengsel. Anonymous poster hash: 07df0...469
Gjest Jigglewiggle Skrevet 11. mars 2016 #5 Skrevet 11. mars 2016 Tråden er ryddet i henhold til regelen; * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. JW, brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #6 Skrevet 11. mars 2016 Nesten så jeg får lyst til å ta en telefon til lensmannskontoret på Sunnmøre(er det ikke der hun bor?) og gjøre dem oppmerksom på henne HI Anonymous poster hash: ba567...b24
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #7 Skrevet 11. mars 2016 Her er det mange grunner til undersøkelse: Nr. 1, hun sier hun selger ting privat, tepper, puter, lysestaker osv. Håper hun har opprettet eget firma, for dette må hun tjene enormt på. Nr.2 hun bryter åndsverkloven, så til de grader. Det er lov å sitere, ikke kopiere. Nr.3 hun skriver at det er så mye jobb å svare på alle kommentarer på bloggen at hun ikke rekker å blogge hver dag. For det å svare tar så lang tid. Hun har i gjennomsnitt 0-3 kommentarer. Ja dette tar nok tid! Osv osv... Anonymous poster hash: 07df0...469
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #8 Skrevet 11. mars 2016 Nesten så jeg får lyst til å ta en telefon til lensmannskontoret på Sunnmøre(er det ikke der hun bor?) og gjøre dem oppmerksom på henne HI Anonymous poster hash: ba567...b24 Kan du ikke bare gjøre det da? Anonymous poster hash: 22a9c...18e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #9 Skrevet 11. mars 2016 Nesten så jeg får lyst til å ta en telefon til lensmannskontoret på Sunnmøre(er det ikke der hun bor?) og gjøre dem oppmerksom på henne HI Anonymous poster hash: ba567...b24 Og du mener at det er god bruk av politiressursene? Anonymous poster hash: 96585...660
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #10 Skrevet 11. mars 2016 Det er helt sykt og hun må jo ha det ganske vanskelig! Kunne ønske at hun fikk hjelp! Merkelig at ingen i nærmiljøet hennes merker dette.. Mannen, evt svigerinner, svigermor, foreldre, søsken, venninner.. etc. Noen av de må jo være oppegående nok til å få med seg diskusjonene rundt omkring, og se at hun endrer hele jævla huset, bare fordi at Camilla fiser og vil ha beige hus.. I tillegg kan jeg ikke fatte at for eksempel mannen ikke setter ned foten når det gjelder innkjøp. Hadde jeg byttet innredning så ofte, så hadde mannen inndratt kortet mitt og bedt meg skjerpe meg. (Han hadde besvimt om jeg hadde kjøpt nye barstoler, og kuttet de i bena for å få de til å bli spisestuestoler.. ) Og jeg fatter ikke greia med å kutte bena.. De stolene kommer jo i spisestueversjonen og... Hvorfor ikke bare kjøpe de, istede for å ødelegge fine nye møbler.. Driter de penger?! Anonymous poster hash: 1f3d7...8ce
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #11 Skrevet 11. mars 2016 Nesten så jeg får lyst til å ta en telefon til lensmannskontoret på Sunnmøre(er det ikke der hun bor?) og gjøre dem oppmerksom på henne HI Anonymous poster hash: ba567...b24 Kan du ikke bare gjøre det da? Anonymous poster hash: 22a9c...18e Kommer jo til å føle så meg så dum.. Men kunne sendt en mail kanskje. Så får de blir opp til de hva de velger å gjøre med informasjonen. HI Anonymous poster hash: ba567...b24
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #12 Skrevet 11. mars 2016 Nesten så jeg får lyst til å ta en telefon til lensmannskontoret på Sunnmøre(er det ikke der hun bor?) og gjøre dem oppmerksom på henne HI Anonymous poster hash: ba567...b24 Og du mener at det er god bruk av politiressursene? Anonymous poster hash: 96585...660 Nei. Men dama trenger åpenbart hjelp. Hun trenger noen som faktisk kan ta en alvorsprate med henne og fortelle henne at dette faktisk ikke er greit, og straffbart. Og tilby henne hjelp til å få det bedre. HI Anonymous poster hash: ba567...b24
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #13 Skrevet 11. mars 2016 Nesten så jeg får lyst til å ta en telefon til lensmannskontoret på Sunnmøre(er det ikke der hun bor?) og gjøre dem oppmerksom på henne HI Anonymous poster hash: ba567...b24 Kan du ikke bare gjøre det da? Anonymous poster hash: 22a9c...18e Kommer jo til å føle så meg så dum.. Men kunne sendt en mail kanskje. Så får de blir opp til de hva de velger å gjøre med informasjonen. HI Anonymous poster hash: ba567...b24 Ja👍 Anonymous poster hash: 22a9c...18e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #14 Skrevet 11. mars 2016 Da ville jeg heller sendt mail til for eksempel helsesøster, mannen hennes eller noe lignende.. Ikke politiet. Anonymous poster hash: 1f3d7...8ce
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #15 Skrevet 11. mars 2016 Villa Paprika følger med på Glade hjem selv, hun ser det alle andre ser, at hun hermer. Om noen skal anmelde må det bli paprika selv. Anonymous poster hash: 166fc...ae2
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #16 Skrevet 11. mars 2016 er vel strengtatt VP som må anmelde dette, da det er henne dette påvirker, ikke oss sladdrekjerringene Anonymous poster hash: 60d68...732
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #17 Skrevet 11. mars 2016 er vel strengtatt VP som må anmelde dette, da det er henne dette påvirker, ikke oss sladdrekjerringene Anonymous poster hash: 60d68...732 Og hun får gratis reklame, omtale bl.a her og blest rundt sin egen blogg så hvorfor skulle hun gidde? Anonymous poster hash: 166fc...ae2
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #18 Skrevet 11. mars 2016 Da ville jeg heller sendt mail til for eksempel helsesøster, mannen hennes eller noe lignende.. Ikke politiet. Anonymous poster hash: 1f3d7...8ce Helsesøster🙈😂 ler meg skakk. Hva skal hun med den infoen. Sende bekymringsmelding til barnevernet om mors psykiske helse? Tja...kanskje ikke så dumt Anonymous poster hash: 22a9c...18e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #19 Skrevet 11. mars 2016 Omg. Trodde dere overdrev med alle innleggene her inne om kopiering , men hun der gladehjem stalker jo VP 😱 Det der er ikke normalt . Anonymous poster hash: c4b49...8fe
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #20 Skrevet 11. mars 2016 Omg. Trodde dere overdrev med alle innleggene her inne om kopiering , men hun der gladehjem stalker jo VP Det der er ikke normalt . Anonymous poster hash: c4b49...8fe De samarbeider garantert Anonymous poster hash: 96585...660
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #21 Skrevet 11. mars 2016 Omg. Trodde dere overdrev med alle innleggene her inne om kopiering , men hun der gladehjem stalker jo VP Det der er ikke normalt . Anonymous poster hash: c4b49...8fe De samarbeider garantert Anonymous poster hash: 96585...660 Om de samarbeider, så er det VP som kommer best ut av det. For gladehjem ser jo ufattelig dum ut når det blir klipp og lim av VP sine innlegg. Anonymous poster hash: c4b49...8fe
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #22 Skrevet 11. mars 2016 Kvinneguiden har en lang diskusjonstråd ang dette Anonymous poster hash: 22a9c...18e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #23 Skrevet 11. mars 2016 Omg. Trodde dere overdrev med alle innleggene her inne om kopiering , men hun der gladehjem stalker jo VP Det der er ikke normalt . Anonymous poster hash: c4b49...8fe De samarbeider garantert Anonymous poster hash: 96585...660 Om de samarbeider, så er det VP som kommer best ut av det. For gladehjem ser jo ufattelig dum ut når det blir klipp og lim av VP sine innlegg. Anonymous poster hash: c4b49...8fe Men samtidig så skaffer det de begge mange klikk og mye omtale. Hadde det ikke vært for forumet her, så hadde jeg aldri hørt om noen av de Anonymous poster hash: 96585...660
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #24 Skrevet 11. mars 2016 Er det mulig?!?!? Er hun tilbakestående???? Hadde jeg vært paprika dama hadde jeg klikka. Sier hun ingenting er det jo å si at det er greit Anonymous poster hash: 65deb...65e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #25 Skrevet 11. mars 2016 Er det mulig?!?!? Er hun tilbakestående???? Hadde jeg vært paprika dama hadde jeg klikka. Sier hun ingenting er det jo å si at det er greit Anonymous poster hash: 65deb...65e Glade hjem fremstår jo som lite smart, men samtidig så gir hun paprikadamen mye indirekte omtale og oppmerksomhet. Hvorfor skal paprikadamen bry seg om det, det er jo bare vinn vinn for henne Anonymous poster hash: 96585...660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå