Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #26 Skrevet 9. mars 2016 Herregud hi for en drittmann! Du har min fulle sympati. Ville anmeldt. Bra du fant ut på et relativt tidlig tidspunkt da, Hvordan han er altså. Selv om du sikkert ikke greier å se det slik nå. Du må bare overse noen av svarene her tror jeg, det er noen særdeles ufølsomme brukere på ferde her inne i dag. Idioter er dere!! Anonymous poster hash: c62df...2e3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #27 Skrevet 9. mars 2016 Jeg tror jeg ville forsøkt å anmelde mannen uansett, rett og slett fordi dette burde være en prinsippsak. Om man er så uansvarlig og uærlig og tar valg man vet potensielt kan skade andre, da bør man kunne stilles til ansvarlighet for det også! I hvert fall når det får følger som det har fått for deg, Hi. Husk i hvert fall at du ikke har noe som helst å skamme deg over, Hi!!! Mannen er en uansvarlig og egoistisk drittsekk og fortjener å stå til ansvar for sine handlinger. Forferdelig at mannen har gjort dette mot deg og at det får slike følger for deg. Jeg håper at det vil vise seg at du kan få barn med prøverør likevel - hold troen på det! (Jeg vet forresten om et lignende tilfelle, der måtte ene egglederen fjernes og den andre var helt tett, skulle opereres for å åpne den, spesialisten sa at det var en minimal sjanse for at hun ved operasjon og deretter prøverør kunne bli gravid. Hun gikk til akupunkturbehandling - var gravid da hun kom inn for å ta operasjonen. Spesialisten sa at det måtte være akupunkturen som var årsaken, for det som hadde skjedd skulle egentlig være helt umulig. Senere har hun fått flere barn til, alle helt på egenhånd ) Hell i ulykken din, Hi, det er at du slipper å gifte deg med en slik drittsekk. Du har sluppet unna mye sorger i fremtiden på andre områder, for en mann som velger å være utro nå når dere egentlig bør være forventningsfulle frem mot bryllupet, det er en mann du aldri kan stole på i fremtiden, det har han vist til fulle ved å ikke bare være utro, men også ha ubeskyttet sex. Du har sluppet unna en drittsekk som på ingen måte fortjener neglen på lilletåen din engang! Krysser fingrene for at du vil få egne barn med en god mann i fremtiden, HI! Klem til deg. Anonymous poster hash: 4420d...1dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå