Gå til innhold

Helvetes svin av en mann!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så forbannet og fortvilet at jeg seriøst tror jeg kunne ha drept mannen dersom han hadde vist seg her!

Da vi ble sammen for seks år siden sjekket jeg meg for kjønnssykdommer, og var fri for det. For et par måneder siden ble jeg skikkelig dårlig, med feber og magesmerter. Det viste seg at jeg hadde bekkeninfeksjon forårsaket av klamydia! Samboeren prøvde å nekte, men jeg vet at jeg ikke hadde det da han ble sexpartneren min, og at jeg ikke har hatt andre siden vi møttes, og til sist innrømmet han utroskap. Og nå har jeg fått beskjed om at det er en stor sjanse for at jeg har blitt steril som følge av infeksjonen.

Den jævla drittsekken var utro, og som direkte følge av det kan jeg antakelig aldri få barn! Jeg har alltid ønsket meg barn, vi hadde planer om å starte prøving til sommeren, etter bryllupet. Jeg vil aldri se ham for mine øyne igjen, aldri noen sinne! Da hadde jeg gått rett i synet på ham. Hvordan kan det ikke være straffbart å utsette en person som stoler på en en smitte som kan ødelegge livet deres slik???

Anonymous poster hash: 2fac8...e71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får en trollealarm av dette innlegget.

Anonymous poster hash: c8732...e60

Skrevet

Og det tror du bryr oss?

Om du har problemer med å tro på en tråd kan du pelle deg ut. Om tråden er ekte er det ren idioti å legge sten til byrde hos hi, er den troll så er ingen skade skjedd.

Mennesker som deg gir meg neller!

Anonymous poster hash: 187e2...275

Skrevet

Og det tror du bryr oss?

Om du har problemer med å tro på en tråd kan du pelle deg ut. Om tråden er ekte er det ren idioti å legge sten til byrde hos hi, er den troll så er ingen skade skjedd.

Mennesker som deg gir meg neller!

Anonymous poster hash: 187e2...275

Ro deg ned nå. ;)

Skrevet

Skulle ønske du hadde rett i det. 

HI

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Men klamydia kan jo ligge latent i mange år og ikke slå ut på prøver da?

Skrevet

Helt sikker på at ikke en av dere har båret på smitten da. Det kan ta årevis før/om den slår ut. Ville ikke automatisk trodd at gubben var utro hvis du ikke har noe bevis for det.

Skrevet

Slår ut på prøver etter 9 dager det. Men man kan ha det i mange år uten å merke det

Anonymous poster hash: a08e4...e19

Skrevet

Han innrømmet jo utroskap til slutt, skriver HI.

Anonymous poster hash: 78dad...ff6

Skrevet

Både du og mannen kan vel ha hatt clamydia liggende i systemet fra gammelt av, trodde særlig menn kunne det?

Men når han har innrømmet utroskap spiller det jo ingen rolle, han er en drittsekk uansett om han har smittet deg med noe som allerede lå i kroppen da dere ble sammen eller noe han har fått nylig...

Men du kan vel få barn selv om egglederne har tettet seg pga infeksjonen? Eggene dine er vel der så du kan få det til med prøverør? Prøver ikke å bagatellisere altså, skjønner at du er både sint og lei deg, men det er vel mulig med assistert befrukning? Drittsekken har vel ikke ødelagt alt håp om barn?

Anonymous poster hash: 4602c...daa

Skrevet

Oi, her er folk lite opplyste. Klamydia vises på prøver leeeeeeeenge før det gir symptomer.

Anonymous poster hash: f7f44...fb7

Skrevet

Åssen går brylluppsplanleggingen da?

Anonymous poster hash: 8ff3b...9e3
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sorry, leste ikke den linja i kaoset her!

Så leit HI, lykke til med valget!

Skrevet

Du er et glimrende eksempel på en kvinne som ikke evner å være grei med medsøstre.

Anonymous poster hash: b7345...073

Skrevet

du kan politianmelde, spesielt om han er årsaken til at du er blitt steril.

Anonymous poster hash: 56bd0...cd2
Skrevet

For en jævla idiot. Skjønner du må ha det helt jævlig. Jeg fikk selv klamydia som følge av en voldtekt og er derfor steril. Tok meg flere år å få barn, med prøverør. Måtte også gjennom to operasjoner. Jeg forstår med andre ord fullt ut hvor grusomt det føles. Forsøk å anmelde ham.

Anonymous poster hash: f7ef7...fc7

Skrevet

Trodde du at du skulle klare å vri kniven rundt i såret nå? Nyter du å gjøre sånt? Dessverre for deg virket det ikke, spydigheter fra en fremmed har ikke så mye effekt på meg nå. Men siden du spør: Jeg har måttet gi beskjed til 75 personer om at bryllupet de var invitert i er avlyst, og jeg har måttet ta meg av avbestilling av kirke, lokale, mat osv. - i tillegg til at jeg sitter her med en kjole til 10 000 som jeg ikke orker synet av, og som en venninne har lovet meg å legge ut for salg. Det føles ydmykende og fornedrende. Fikk det svaret deg til å bli glad?

HI

Skrevet

Både du og mannen kan vel ha hatt clamydia liggende i systemet fra gammelt av, trodde særlig menn kunne det?

Men når han har innrømmet utroskap spiller det jo ingen rolle, han er en drittsekk uansett om han har smittet deg med noe som allerede lå i kroppen da dere ble sammen eller noe han har fått nylig...

Men du kan vel få barn selv om egglederne har tettet seg pga infeksjonen? Eggene dine er vel der så du kan få det til med prøverør? Prøver ikke å bagatellisere altså, skjønner at du er både sint og lei deg, men det er vel mulig med assistert befrukning? Drittsekken har vel ikke ødelagt alt håp om barn?

Jeg fikk beskjed om at det var utelukket at jeg kunne ha hatt det uten at det slo ut på prøver da jeg testet i starten av forholdet. Jeg hadde ikke hatt en partner på over ett år da, og det var uansett et fast forhold, så sjansen var ikke stor. Har faktisk testet meg for hver nye partner jeg har hatt, og har aldri hatt ennattsopplegg. 

Det er fremdeles en mulighet for at jeg kan bli gravid med prøverør, men det er visst ikke noe jeg kan ta for gitt. Skal tilbake for mer informasjon i neste uke, i dag knakk jeg så sammen at det ikke var så mye vits i å fortsette samtalen. 

HI

Skrevet

For en jævla idiot. Skjønner du må ha det helt jævlig. Jeg fikk selv klamydia som følge av en voldtekt og er derfor steril. Tok meg flere år å få barn, med prøverør. Måtte også gjennom to operasjoner. Jeg forstår med andre ord fullt ut hvor grusomt det føles. Forsøk å anmelde ham.

Anonymous poster hash: f7ef7...fc7

Så forferdelig! Det er jo en enda verre måte å havne i denne situasjonen på enn det jeg har gjort. Så flott at du har klart å få barn likevel! Da er det kanskje håp for meg også?

Jeg har prøvd å google det, men det ser ut til at det bare er hiv-smitte man kan straffes for.

HI

Skrevet

Jeg hadde også en mann som var utro, og jeg gikk med klamydia i 3 år uten å vite det.

Ene eggstokken var så betent at den måtte fjernes og den andre virket helt ødelagt. Fikk beskjed om at jeg aldri kunne få barn.

Men jeg har ei datter på 4 år og snart en sønn. Selv om prøving har tatt flere år så har det gått <3 så ikke gi opp håpet selv om de sier at du ikke kan få barn.

Anonymous poster hash: 4a027...db1

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det var utelukket at jeg kunne ha hatt det uten at det slo ut på prøver da jeg testet i starten av forholdet. Jeg hadde ikke hatt en partner på over ett år da, og det var uansett et fast forhold, så sjansen var ikke stor. Har faktisk testet meg for hver nye partner jeg har hatt, og har aldri hatt ennattsopplegg.

Det er fremdeles en mulighet for at jeg kan bli gravid med prøverør, men det er visst ikke noe jeg kan ta for gitt. Skal tilbake for mer informasjon i neste uke, i dag knakk jeg så sammen at det ikke var så mye vits i å fortsette samtalen.

HI

Der kom opplysningen om prøverør, etter at noen kommenterte at det gikk an. I hovedinnlegget skriver du jo at du aldri kan bli gravid.

Er nok trollenir som kjeder seg.

Anonymous poster hash: c92a6...fb1

Skrevet

HI

Der kom opplysningen om prøverør, etter at noen kommenterte at det gikk an. I hovedinnlegget skriver du jo at du aldri kan bli gravid.

Akkurat det kan du tro hva du vil om. Legen sa at prøverør er en mulighet, men at det ikke kan garanteres noe. HAr ikke snakket ferdig om det, skal tilbake i neste uke.

HI

Skrevet

HI

Herregud for en meningsløs kommentar!

Hva får du egentlig ut av å tråkke hardt på de som ligger lengst nede?

Jeg lærer mine barn at hvis de ikke har noe fint å si, så kan de pent lukke munnen. Tror kanskje du burde ha fått noe av den samme oppdragelsen.

Skrevet

Det burde vært flere kvinner som krever kondom når de ligger med omtrent fremmede menn. De fleste menn syns nok at de helst vil pule uten, men hvis valget står mellom puling med eller ingen puling velger de med. Dessverre er det mange norske kvinner som også synes kondom er stor turn-off. Nordmenn er helt på toppen i Europa hva gjelder sex uten kondom.

HI, håper det går bra for deg til slutt. Det er lite trøst, men det finnes i verste fall assistert befruktning og du har ikke fått HIV fra drittsekken.

Anonymous poster hash: 1e31b...ed4
Skrevet

Dette er nok et eksempel på for en egoistisk handling det er å være utro og ikke ta konsekvensen av det. Helt forferdelig å ødelegge så til de grader for en uskyldig part oppi dette. Jeg tror rett og slett det er uvitenhet blant folk. De skjønner ikke at handlingen kan få konsekvenser utover at de sprer kjønnssykdom og blir fersket.

Jeg kjenner en mann som fikk klamydia av sin utro kone. Klamydia utløste leddgikt som han må leve med hele livet der leddene omtrent smuldrer bort. Pga leddgikt har han måttet brukt medisiner som har gitt han diabetes. Pga diabetes og leddgikt har han utviklet hjertesykdom. Bare pga at noen ville ha seg uten kondom og ikke sjekket seg i etterkant og holdt kjeft akkurat for lenge.

Jeg skal ikke sitte helt på min høye hest. Jeg har også vært utro, men jeg sjekket meg og sa fra om det. Det ble slutt og det fortjente jeg, men jeg ga han et valg iallefall. Min tanke er at når du velger å ha sex, spesielt uten kondom, så har du bakteriologisk sex med alle de andre den personen har hatt sex med ever. Noe å tenke på.

Lykke til videre i livet HI. Jeg ønsker deg alt godt.

Anonymous poster hash: dfd12...e19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...