Gå til innhold

Sliter med å være mamma til to

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappaen går jo glipp av viktig forhold til sin datter og, når du aldri slipper han til. Han har godt av å bli kjent med de andre foreldrene, se henne svømme og hjelpe henne med lekser! Han går jo glipp av masse!

Anonymous poster hash: 309c5...d68
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår heller ikke hvorfor du må gjøre alt. Jenta har begynt på skolen og må greie seg i garderoben selv. Og hun er stor nok til å være i bursdag alene. Ingen som følger barna sine i bursdager når de har begynt på skolen vel? Og må du henge over skuldra hennes når hun gjør lekser? Hun kan vel spørre om hjelp hvis hun trenger? Du og far må dele på, du er ikke den eneste som greier å hjelpe jenta!

Anonymous poster hash: f4ddd...3dd

Skrevet

En bursdag i helgene er sjelden mer enn 2-3 timer. Om du ikke klarer å finne tid til gutten din annet enn når du lager middag så er det kun din egen feil, dessverre... Du har HELE helgen på å være med ungene dine! Hvem er det som blir med i bursdagen etter ungene har fylt 5-6 år egentlig?

Kan dere ikke ta en dag hver med lekselesing?

Jeg får rett og slett vondt i magen jo flere ganger jeg leser hi... Synes skikkelig synd på gutten din 😢 Han har det sikkert topp med pappaen, men han trenger å bli sett av mammaen sin også...

Skrevet

Dere har jo lagt opp til det selv, med så mange aktiviteter på ettermiddagen. Og et skolebarn kan fint gå i "rett" garderobe alene.

Anonymous poster hash: b5911...36e

Skrevet

Det du gjør er jo å nedprioritere sønnen din! Hva med å gjøre noe sammen?

Jeg har 3 barn + bonusdatter og jeg finner tid til alle. Alle får sin tid til lek/prat og tull og tøys. Alle får sitt kvarter på sengekanten , vi lager middag sammen ,spiser sammen og ikke minst prater og ler.

Vi bytter på å kjøre hit og dit, delta på tilstelninger og møter/dugnader osv .

Fikk veldig vondt av gutten din som kun får det lille du har til overs.

Skrevet

Hva med faren? Han sliter vel like mye med å være pappa til to?

Skrevet

Jeg har også en liten og et skolebarn. 

- Jeg ordner begge to på morgenen og "sender" de avgårde.

- Jeg spiser middag med begge to

- Jeg gjør lekser med største

- 3 dager i uken har største aktiviteter på kvelden, de tar far,da er jeg hjemme og leker og legger minste.

- Fredag og Lørdag kveld koser vi oss ekstra med største

- Lørdag og Søndag formiddag er jeg ofte mest sammen med minste for da er gjerne eldste sammen med venner.

Totalt har jeg tid med begge hver dag, og like mye totalt ca. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig?

Anonymous poster hash: 5f25b...84a
Skrevet

Stakkars gutt, får helt vondt i meg!La nå far slippe til med jenta for all del!Det her er jo rett og slett galskap😱

Anonymous poster hash: 48c4d...1e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...