Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Føler igrunn ikke noe tidsklemme, men jeg har ikke tid til vår yngste (2år) etter at eldste begynte på skole i høst. Bor sammen med barnefar og vi begge jobber 8-16. Minste er i bhg den tiden. Så kommer vi hjem sånn 16.30 og er ferdig og spise 17.00/17.30 da gjør jeg lekser sammen med eldste på mandag og onsdager fra 18-19 så er det leggetid for minste, men det er bare pappaen som kan legge han. Tirsdager er eldste på svømming så jeg tar han med. Torsdager er det turning og jeg er trener så jeg må også dit. Da må vi bare dra rett etter middag kl 17.15 for å være der til 17.30 og det varer frem til 18.30/45 og vi er hjemme igjen kl 19.00 -da legger jo minste seg. Så alt jeg får sett/vært sammen med minste er en halvtime rundt middag, han bruker å hjelpe meg å lage da (veldig ivrig på det) og jeg får nesten litt vondt for jeg tror han gjør det for å bare få ti minutter mammatid. I helgene er ofte skolebarnet i bursdag en av dagene, eller blir invitert med på noe. Og om gang på gang må jeg forlate en hjerteknust 2åring som også vil bli med, men ikke kan i døra. Pappaen er fullt oppegående og gjør mye med toåringen, det er jo bra men det hjelper ikke når jeg ikke får tid med han. Skolebarnet er jente og derfor er det ofte jeg som tar henne med på svømming pga garderobe osv, turning er jeg trener og bursdager er jeg ofte med eller besøk pga at jeg kjenner de fleste foreldrene osv. Stakkars lillegutten min! Prøver å finne på noe alenegreier med han som en liten tur på butikken forbi kjøpe youghurt, eller ta han nede gjøre husarbeid (som han også er ivrig på) men kan ikke huske sist jeg leste en bok, så en episode eller kledde på han. Det er pappaen som henter og leverer i bhg pga arbeidsvei. Jeg leverer eldste på skolen siden det er i retning min arbeidsvei. Off💙 Hjertesukk fra meg Anonymous poster hash: b1c51...95c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Beklager om jeg er krass, men dette er jo din egen feil! Om du syns du får for lite tid med lillebror, så lar du mannen gå på svømming, selv om det er styr pga garderober. Du kan la mannen din ta en eller annen bursdag, eller la eldste gå alene.. Du kan fint be pappaen gjøre lekser, mens du finner på noe med lillebror. Du kan legge lillebror og lese til han på sengekanten, og pappaen kan gjøre det med eldste.. Er jo ikke rart at det bare er pappaen som kan legge han, han er jo vant til at du ikke gjør det.. Anonymous poster hash: 309c5...d68
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Beklager om jeg er krass, men dette er jo din egen feil! Om du syns du får for lite tid med lillebror, så lar du mannen gå på svømming, selv om det er styr pga garderober. Du kan la mannen din ta en eller annen bursdag, eller la eldste gå alene.. Du kan fint be pappaen gjøre lekser, mens du finner på noe med lillebror. Du kan legge lillebror og lese til han på sengekanten, og pappaen kan gjøre det med eldste.. Er jo ikke rart at det bare er pappaen som kan legge han, han er jo vant til at du ikke gjør det.. Anonymous poster hash: 309c5...d68 Det du sa! 👍 Anonymous poster hash: 6972f...3a1
Mamma_til_2 Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Beklager om jeg er krass, men dette er jo din egen feil! Om du syns du får for lite tid med lillebror, så lar du mannen gå på svømming, selv om det er styr pga garderober. Du kan la mannen din ta en eller annen bursdag, eller la eldste gå alene.. Du kan fint be pappaen gjøre lekser, mens du finner på noe med lillebror. Du kan legge lillebror og lese til han på sengekanten, og pappaen kan gjøre det med eldste.. Er jo ikke rart at det bare er pappaen som kan legge han, han er jo vant til at du ikke gjør det.. Anonymous poster hash: 309c5...d68 Det du sa! 👍 Anonymous poster hash: 6972f...3a1 Det de sa! Slipp pappa til, jenta klarer seg fint i garderoben en alene!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Dette bør du endre på! Kan ikke huske sist du leste fir han eller hjalp han med påkledning? Det høres litt drøyt ut spør du meg.. og.. livet er ikke bare noe som skjer deg, du tar valg hver eneste dag. Dine valg nå skader gutten din! Du er mamma hans! Skjerp deg! Anonymous poster hash: 0ba99...b27
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Beklager om jeg er krass, men dette er jo din egen feil! Om du syns du får for lite tid med lillebror, så lar du mannen gå på svømming, selv om det er styr pga garderober. Du kan la mannen din ta en eller annen bursdag, eller la eldste gå alene.. Du kan fint be pappaen gjøre lekser, mens du finner på noe med lillebror. Du kan legge lillebror og lese til han på sengekanten, og pappaen kan gjøre det med eldste.. Er jo ikke rart at det bare er pappaen som kan legge han, han er jo vant til at du ikke gjør det.. Anonymous poster hash: 309c5...d68 Må si meg helt enig! HI, her må dere virkelig ta grep. Du vil IKKE miste sønnen din nå i disse viktige årene. Det kan bli veldig vanskelig å snu den trenden dre har satt i gang, så ta grep nå. Før det blir for sent! Anonymous poster hash: 8a6ee...a41
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 Kun din egen feil. Stakkers lille gutt 😔 Og hvorfor i all verden må du gjøre alt med storesøster? Pappaen kan vel gjøre en like god jobb som deg. Og det at du prioriterer foreldrene til de i klassen til datteren din fremfor tid med sønnen din gjør meg sjokkert ! Nok en gang, stakkers lille gutt 😔 Han kan da være med rundt der søsteren skal i helgene? Og du bør virkelig finne tid til han ellers også . Anonymous poster hash: 7d264...9a9
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 "Det er bare pappaen som kan legge ham? " Hvorfor i all verden kan ikke dere dele på leggingen? Bytte på oppgavene? "Rister på hodet" Anonymous poster hash: c630d...16c
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. mars 2016 #9 Skrevet 8. mars 2016 Det her blir for dumt: -DU må ta alle lekser med jenta? Hvorfor det?Er faren stokk dum? -DU må ta svømming pga garderobe? Vel, kan dere ikke øve med jenta slik at hun klarer seg alene? -DU må ta turningen fordi du er trener? MÅ du være trener? Og MÅ jenta gå på både svømming og turning? Når det går så mye utover lillebror? -DU må ta alle bursdagene fordi du kjenner foreldrene? Kanskje du skulle bli hjemme å snakke med sønnen din istedenfor å sitte å skravle med andre barns foreldre? Du må skjerpe deg, det er det du må!
Gjest Antarctica Skrevet 8. mars 2016 #10 Skrevet 8. mars 2016 Beklager om jeg er krass, men dette er jo din egen feil! Om du syns du får for lite tid med lillebror, så lar du mannen gå på svømming, selv om det er styr pga garderober. Du kan la mannen din ta en eller annen bursdag, eller la eldste gå alene.. Du kan fint be pappaen gjøre lekser, mens du finner på noe med lillebror. Du kan legge lillebror og lese til han på sengekanten, og pappaen kan gjøre det med eldste.. Er jo ikke rart at det bare er pappaen som kan legge han, han er jo vant til at du ikke gjør det.. Anonymous poster hash: 309c5...d68 Faktisk helt enig, du kan tilpasse dette litt selv. Og muligens er pappa best til å legge minsten, men da kan jo du ta badinga, eller synge og lese eventyr før pappa overtar. 20 minutter klarer du.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #11 Skrevet 9. mars 2016 Du valgte å prioritere jenta 100% av tiden din fordi: hun er jenta,har lekser,du kjenner foreldrene til hennes venner,du er trener i hennes turn. La meg si deg en ting og jeg er en guttemamma:gutter elsker sin mamma ubetinget,mamma er deres første og eneste kjærlighet og det varer veldig lenge,de trenger den kjærlige kontakten fra sin mamma veldig lenge. Du kuttet all kontakt med gutten din pga hva nå? 😔 Anonymous poster hash: cab2a...178
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #12 Skrevet 9. mars 2016 Od den første setningen din er provoserende. Du tror ikke du er i tidsklemma. Altså,du er egentlig fornøyd med tidsplanen din og alt det gjelder livet. Det er bare en liten ting som henger i i beina dine og gråter,ikke så mye å tenke over. Anonymous poster hash: cab2a...178
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #13 Skrevet 9. mars 2016 Skjønner litt av dilemmaet. Da min eldste gikk i førsteklasse og minste var 3 følte jeg at han bare måtte klare seg selv mens storesøster fikk hjelp med lekser. (Ofte bare én voksen hjemme). Men dere må rett og slett fordele oppgavene mellom dere bedre. Mannen må hjelpe til med lekser, og en dag i helga kan dere dele dere. Du kan finne på noe med lillebror og mannen kan kjøre jenta til bursdager/aktiviteter. Er det mulig for lillebror å være med på turntreningen og leke litt der? Anonymous poster hash: 27380...ddf
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #14 Skrevet 9. mars 2016 Det her blir for dumt: -DU må ta alle lekser med jenta? Hvorfor det?Er faren stokk dum? -DU må ta svømming pga garderobe? Vel, kan dere ikke øve med jenta slik at hun klarer seg alene? -DU må ta turningen fordi du er trener? MÅ du være trener? Og MÅ jenta gå på både svømming og turning? Når det går så mye utover lillebror? -DU må ta alle bursdagene fordi du kjenner foreldrene? Kanskje du skulle bli hjemme å snakke med sønnen din istedenfor å sitte å skravle med andre barns foreldre? Du må skjerpe deg, det er det du må! Enig! Jenta går på skole og kan vel begynne å klare seg selv? Ingen følger et skolebarn i bursdag. La far kjøre evt la jenta gå til og fra bursdag selv. Lekser bør jenta gjøre selv. Du trenger ikke sitte ved siden av henne. Når hun skal ha leselekse så la lillebror sitte på fanget ditt og være med i lesestunden. Et skolebarn klarer seg alene i garderoben. Har du for liten tid så sier du fra deg trenerjobben. Jenta bør begynne å bli litt mer selvstendig. Hun kan vel sykle til trening, evt avtal kjøring til trening med naboen. Kjør en trening hver. Finnes det barnebasseng? Kan du og lillebror leke der mens jenta trener/bader i bassenget? Hvorfor legger du ikke lillebror? La far få litt tid med jenta og så kan du ta en lesestund med lillebror på senga! Hva med morgenen. Hvem kler på lillebror da? Henter og leverer i barnehagen? Anonymous poster hash: 4fc23...682
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #15 Skrevet 9. mars 2016 Du prioriterer alvorlig feil. Far kan hjelpe med lekser, går trenerjobb utover minste så lurer jeg på hva som foregår i hodet ditt som prioriterer å trenes andres barn fremfor sårt tiltrengt tid med minste. Ta deg sammen og lær deg å prioritere. Anonymous poster hash: 0cce6...b7c
Serepta Skrevet 9. mars 2016 #16 Skrevet 9. mars 2016 Sier som de andre. Et skolebarn må klare seg alene i garderoben. Har de ikke svømming på skolen også? Jeg har gutter, men har selvsagt fulgt dem til svømming like naturlig som pappaen. De har klart seg utmerket på egenhånd fra skolestart. Og far kan ta leksestund, mens du har tid med minste. Får helt vondt av gutten din jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #17 Skrevet 9. mars 2016 Du valgte å prioritere jenta 100% av tiden din fordi: hun er jenta,har lekser,du kjenner foreldrene til hennes venner,du er trener i hennes turn. La meg si deg en ting og jeg er en guttemamma:gutter elsker sin mamma ubetinget,mamma er deres første og eneste kjærlighet og det varer veldig lenge,de trenger den kjærlige kontakten fra sin mamma veldig lenge. Du kuttet all kontakt med gutten din pga hva nå? 😔 Anonymous poster hash: cab2a...178 Jeg er nok enig med resten her, der må dele mer på det. Gi gutten din litt alenetid med mammaen sin. Jeg reagerer derimot litt på dette svaret. Det er jo ikke kun gutter som trenger mammaen sin? Virker på dette svaret som du mener gutter har mer behov for mammaen sin enn jenter? Min jente trenger meg i alle fall i like stor grad som guttene mine. Men kanskje jeg mistolket svaret her? Anonymous poster hash: 2d152...71d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #18 Skrevet 9. mars 2016 Helt din egen skyld, sorry å måtte si det. Men du overprioriterer jentungen og deg selv. Som andre sier. Pappan kan bli med på treninger og alt annet dere driver med. I bursdager må du ikke bli der. Om du føler på at du ikke får vært med mini, så er det jo DU som må gjøre noe med det. Du kan ikke være en ett-barns mamma når du har to!! Jeg er 33. Og har 4 barn i mine-dine-vår familie, og alle de fire barna blir prioritert. Anonymous poster hash: 544db...d2c
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #19 Skrevet 9. mars 2016 Føler igrunn ikke noe tidsklemme, men jeg har ikke tid til vår yngste (2år) etter at eldste begynte på skole i høst. Bor sammen med barnefar og vi begge jobber 8-16. Minste er i bhg den tiden. Så kommer vi hjem sånn 16.30 og er ferdig og spise 17.00/17.30 da gjør jeg lekser sammen med eldste på mandag og onsdager fra 18-19 så er det leggetid for minste, men det er bare pappaen som kan legge han. Tirsdager er eldste på svømming så jeg tar han med. Torsdager er det turning og jeg er trener så jeg må også dit. Da må vi bare dra rett etter middag kl 17.15 for å være der til 17.30 og det varer frem til 18.30/45 og vi er hjemme igjen kl 19.00 -da legger jo minste seg. Så alt jeg får sett/vært sammen med minste er en halvtime rundt middag, han bruker å hjelpe meg å lage da (veldig ivrig på det) og jeg får nesten litt vondt for jeg tror han gjør det for å bare få ti minutter mammatid. I helgene er ofte skolebarnet i bursdag en av dagene, eller blir invitert med på noe. Og om gang på gang må jeg forlate en hjerteknust 2åring som også vil bli med, men ikke kan i døra. Pappaen er fullt oppegående og gjør mye med toåringen, det er jo bra men det hjelper ikke når jeg ikke får tid med han. Skolebarnet er jente og derfor er det ofte jeg som tar henne med på svømming pga garderobe osv, turning er jeg trener og bursdager er jeg ofte med eller besøk pga at jeg kjenner de fleste foreldrene osv. Stakkars lillegutten min! Prøver å finne på noe alenegreier med han som en liten tur på butikken forbi kjøpe youghurt, eller ta han nede gjøre husarbeid (som han også er ivrig på) men kan ikke huske sist jeg leste en bok, så en episode eller kledde på han. Det er pappaen som henter og leverer i bhg pga arbeidsvei. Jeg leverer eldste på skolen siden det er i retning min arbeidsvei. Off Hjertesukk fra meg Anonymous poster hash: b1c51...95c Dette velger du jo HELT selv... Må ungen på svømming en tirsdag? Kan dere ikke ALLE 4 dra en helgedag? Så kan du ta begge barna i garderoben, evt far ta den yngste i garderoben? Bursdager varer stortsett 2 timer her iallefall, og der kan vel faren følge? Mine barn er også 7 år og 2 år.. (1 klassing er den eldste). Her hjelper samboeren henne med lekser, og jeg tar minsten. Innimellom bytter vi. Det eneste du MÅ er å dra på den turnegreia, men det er jo strengt tatt kun en dag. Dere er hjemme samtidig og har derfor like god tid med begge barna. Her jobber jeg turnus og er mye borte på kveldstid.. Men du har jo et valg. Skjerpings, stakkars lille barn! Hva er greia, mener du din samboer er inkompetent med den eldste siden du ikke slipper han til? Anonymous poster hash: 7ed8a...505
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #20 Skrevet 9. mars 2016 Føler igrunn ikke noe tidsklemme, men jeg har ikke tid til vår yngste (2år) etter at eldste begynte på skole i høst. Bor sammen med barnefar og vi begge jobber 8-16. Minste er i bhg den tiden. Så kommer vi hjem sånn 16.30 og er ferdig og spise 17.00/17.30 da gjør jeg lekser sammen med eldste på mandag og onsdager fra 18-19 så er det leggetid for minste, men det er bare pappaen som kan legge han. Tirsdager er eldste på svømming så jeg tar han med. Torsdager er det turning og jeg er trener så jeg må også dit. Da må vi bare dra rett etter middag kl 17.15 for å være der til 17.30 og det varer frem til 18.30/45 og vi er hjemme igjen kl 19.00 -da legger jo minste seg. Så alt jeg får sett/vært sammen med minste er en halvtime rundt middag, han bruker å hjelpe meg å lage da (veldig ivrig på det) og jeg får nesten litt vondt for jeg tror han gjør det for å bare få ti minutter mammatid. I helgene er ofte skolebarnet i bursdag en av dagene, eller blir invitert med på noe. Og om gang på gang må jeg forlate en hjerteknust 2åring som også vil bli med, men ikke kan i døra. Pappaen er fullt oppegående og gjør mye med toåringen, det er jo bra men det hjelper ikke når jeg ikke får tid med han. Skolebarnet er jente og derfor er det ofte jeg som tar henne med på svømming pga garderobe osv, turning er jeg trener og bursdager er jeg ofte med eller besøk pga at jeg kjenner de fleste foreldrene osv. Stakkars lillegutten min! Prøver å finne på noe alenegreier med han som en liten tur på butikken forbi kjøpe youghurt, eller ta han nede gjøre husarbeid (som han også er ivrig på) men kan ikke huske sist jeg leste en bok, så en episode eller kledde på han. Det er pappaen som henter og leverer i bhg pga arbeidsvei. Jeg leverer eldste på skolen siden det er i retning min arbeidsvei. Off Hjertesukk fra meg Anonymous poster hash: b1c51...95c Dette velger du jo HELT selv... Må ungen på svømming en tirsdag? Kan dere ikke ALLE 4 dra en helgedag? Så kan du ta begge barna i garderoben, evt far ta den yngste i garderoben? Bursdager varer stortsett 2 timer her iallefall, og der kan vel faren følge? Mine barn er også 7 år og 2 år.. (1 klassing er den eldste). Her hjelper samboeren henne med lekser, og jeg tar minsten. Innimellom bytter vi. Det eneste du MÅ er å dra på den turnegreia, men det er jo strengt tatt kun en dag. Dere er hjemme samtidig og har derfor like god tid med begge barna. Her jobber jeg turnus og er mye borte på kveldstid.. Men du har jo et valg. Skjerpings, stakkars lille barn! Hva er greia, mener du din samboer er inkompetent med den eldste siden du ikke slipper han til? Anonymous poster hash: 7ed8a...505 Når det gjelder lekser pleier jeg å sette min 2 åring ved bordet og tegne mens den eldste gjør lekser. Hun får låne søstra sine farveblyanter og ark og er fornøyd med det.. Snakk om å gjøre problemer ut av ingenting. Den største har i tillegg leksehjelp på SFO en ukedag siden jeg jobber mye på kveldene. Anonymous poster hash: 7ed8a...505
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #21 Skrevet 9. mars 2016 Jeg har ei venninne som er enke med tre barn på 1,4 og 7 år, og hun klarer å ta seg av alle tre på en fantastisk måte. Hun prioriterer alenetid med slle barna hver sine ganger, evner å hjelpe med lekser mens hun underholder de to andre osv. Du har en mann, og ett barn mindre enn venninna mi. Du må omprioritere! Anonymous poster hash: a873c...910
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #22 Skrevet 9. mars 2016 Du valgte å prioritere jenta 100% av tiden din fordi: hun er jenta,har lekser,du kjenner foreldrene til hennes venner,du er trener i hennes turn. La meg si deg en ting og jeg er en guttemamma:gutter elsker sin mamma ubetinget,mamma er deres første og eneste kjærlighet og det varer veldig lenge,de trenger den kjærlige kontakten fra sin mamma veldig lenge. Du kuttet all kontakt med gutten din pga hva nå? 😔 Anonymous poster hash: cab2a...178 Jeg er nok enig med resten her, der må dele mer på det. Gi gutten din litt alenetid med mammaen sin. Jeg reagerer derimot litt på dette svaret. Det er jo ikke kun gutter som trenger mammaen sin? Virker på dette svaret som du mener gutter har mer behov for mammaen sin enn jenter? Min jente trenger meg i alle fall i like stor grad som guttene mine. Men kanskje jeg mistolket svaret her? Anonymous poster hash: 2d152...71d Jeg har følelse at hun prioriterer jenta over gutten. Som om han ikke har sine behov. De har nærmest kjønnsdelte barna,faren tar gutten og hun tar jenta. Derfor svarte jeg slik. Alle barn trenger sin mamma. Anonymous poster hash: cab2a...178
Isola&Lille+julegave Skrevet 9. mars 2016 #23 Skrevet 9. mars 2016 Det her blir for dumt: -DU må ta alle lekser med jenta? Hvorfor det?Er faren stokk dum? -DU må ta svømming pga garderobe? Vel, kan dere ikke øve med jenta slik at hun klarer seg alene? -DU må ta turningen fordi du er trener? MÅ du være trener? Og MÅ jenta gå på både svømming og turning? Når det går så mye utover lillebror? -DU må ta alle bursdagene fordi du kjenner foreldrene? Kanskje du skulle bli hjemme å snakke med sønnen din istedenfor å sitte å skravle med andre barns foreldre? Du må skjerpe deg, det er det du må! Som om jeg skulle ha skrevet det selv! DU må skjerpe deg! Det er dine prioriteringer som er feil!
MTF Skrevet 9. mars 2016 #24 Skrevet 9. mars 2016 Her må jeg si meg enige med de over her. Du MÅ prioritere annerledes. Du og pappaen må da vel kunne dele på å hjelpe med lekser, å være med på svømming og (dersom det er strengt nødvendig, men kan faktisk ikke skjønne hvorfor) være med i bursdagsbesøk. Han har vel bare godt av å bli kjent med foreldrene i klassen til jenta deres han også? Kan du dele på trenerjobben med en eller flere foreldre når det gjelder tuningen (med mindre du er ansatt trener da)? Hvorfor MÅ pappaen alltid legge minstemann? Hvorfor kan dere ikke ta annenhver dag for eks? Nei, her må du gjøre forandringer, ellers vil du jo gå glipp av en viktig tid for å få et godt og tett forhold med barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #25 Skrevet 9. mars 2016 Hvis du er trener så syns jeg du skal fortsette med det. Det er viktig for jenta di at dere har noe som er "bare deres". Jeg ser også hva du mener mtp svømming. Det ER lettere om du kan følge jenta di i garderoben om alternativet er at hun blir alene der. Men hvis dette er et svømmeparti med flere jenter så kan dere vel alliere dere med en annen mamma som kan hjelpe dattera di i garderoben de gangene far følger? Men alt det andre, det skjønner jeg ikke.. Hvorfor MÅ du være med i bursdagene? Det er ikke vanlig å være tilstede gjennom hele selskapet her jeg bor ihvertfall, ikke etter de har begynt på skolen. Selv 5 åringen min er alene i bursdagene til sine bhgvenner.. Helgen er forresten lørdag og søndag, en bursdag varer i 2-3 timer. Og det er vel ikke bursdager HVER eneste helg? Hva med resten av helgen, du bør da ha mer enn nok tid til minstemann da? Det er heller ikke rart sønnen din vil at pappa skal legge ham. Om han er vant til at pappa gjør det så er det tryggest for ham. Men da må du jo bare komme på banen. Det vil jo være ganger faren er på møte/dugnad/trening osv hvor det bare er deg hjemme.. Du venter jo ikke med å legge gutten til faren kommer hjem, vil jeg tro? Og pappaen kan også følge opp lekser mens du koser deg med lillebror. Mener ikke å slakte deg her, men det blir litt hva man gjør det til. Jeg er alene med 4 barn, har kun annenhver helg "fri". Allikevel har jeg drevet koret til den ene dattera mi, synger i kor med den andre dattera mi, pluss vært håndballtrener for den yngste sønnen min (faren er fotballtrener for eldstesønnen). Dere er to voksne og to barn, dere bør fint klare å få fordelt tiden deres på begge barna. En på hver, og bytt på hvem som gjør hva. Jeg føler du tenker problemer, ikke løsninger.. Anonymous poster hash: 578d2...66e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå