Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #26 Skrevet 8. mars 2016 Rart å ha konfirmasjon når man ikke konfirmerer seg. Hva med å heller vente til hun har bursdag? Anonymous poster hash: 8622c...e95 Kunne ikke vært mer enig. En nabo her har en gutt som ikke vil konfirmere seg verken i kirken eller borgerlig. Så da bare lager de konfirmasjon for han! Tåpelig. Anonymous poster hash: 4d16a...d71 Nå skrev jeg at det var grunnet sosial angst. I høst da de skulle melde seg opp til konfirmasjon, så var hun veldig deprimert, og slet så med angsten at hun var ikke på skolen overhodet. Og jeg var redd for livet hennes. Vi har fått mye hjelp av psykolog, og nå er depresjonen mye bedre. Den sosiale angsten bra nok, til at hun stort sett kommer seg på skolen hver dag. Skal vi da straffe henne med at hun ikke skal få feire konfirmasjon? Anonymous poster hash: 8c901...925 Vet hDu hva det betyr å konfirmere seg? Det er ikke kun å ha et selskap. Men om det er viktig for henne å konfirmere seg så ta en prat med presten, jeg tenker han er behjelpelig med å enten la henne konfirmere seg en vanlig søndag eller i en privat sermoni i kirka rett før/etter en gudstjeneste. Anonymous poster hash: 8622c...e95 Ja, i kirken kunne de nok vært behjelpelige med det. Men min datter er virkelig ikke kristen. Tror overhodet ikke på Gud. Og da synes jeg ikke hun skal konfirmere seg i kirken. Anonymous poster hash: 8c901...925 Men konfirmasjon skal hun ha? Anonymous poster hash: 8622c...e95 Er du plutselig blitt den som bestemmer hva alle andre skal gjøre her i livet. Ta å bry seg om dine egne saker og ikke legg deg opp i hva slags selskaper folk har ig hva de kaller dem. Anonymous poster hash: 5be33...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå