Gå til innhold

lure muslimer til å spise svin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på klassetreff med eldst på fredag. En av jentene i klassen som er muslim hadde ikke med seg mat til grilling og det var lett å se at hun syntes det var dumt. Vi pleier alltid å ha kyllingpølser med oss men denne dagen hadde vi feile pølser og kunne ikke tilby henne vår mat. Får vite i dag at en annen mor i klassen har gitt henne pølser (som hun spiste med glede),men hun lurte henne med å si at det var kylling pølser selv om det var svinepølser. Jeg synes det var forferdelig råttent gjort å bevisst lure henne. Er det meg det er noe rart med? Denne moren mener jeg er hårsår og prippen, jenta dør ikke av det,er svaret hennes

Anonymous poster hash: d84ba...8d5

Ha ha, sinnsykt fett at noen tør

Anonymous poster hash: 7ff80...b79

Sier du det samme den dagen du finner ut at abortlegen har laget pølser av aborterte foster og servert dem til deg og dine barn? Det er heller ikke farlig.

Anonymous poster hash: 04b64...672

Hjelpes!

Det er grusomt å gi muslimske barn svinekjøtt uten at de vet det, men det er ikke ulovlig.

Å lage pølse av foster???? (Du er syk) er vel en garanti på 20år inne?

Anonymous poster hash: de5a8...2fb

Etter muslimsk lov er det forbudt å spise svinekjøtt. For oss virker det helt grotesk og motbydelig å spise mennesker. For mange muslimer er det like ille å spise svin. Ingen av delene er egentlig skadelig, men det strider mot våre tabuer.

Anonymous poster hash: 04b64...672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...