Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #26 Skrevet 6. mars 2016 Jeg synes det er forkastelig og respektløst å lure noen på en slik måte. Enda verre blir det at det er en voksent (??) som lyver for et barn. Jeg ville ikke gjort det selv, men må innrømme at jeg vet om én jeg skulle likt å spille et puss på dette området. Hadde jeg funnet en måte jeg kunne ha informert ham om at det er svin i noe, men på en slik måte at han ikke trodde helt på at jeg fortalte sannheten, da hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet til å "lure" ham. Men måtte være på en slik måte at han etterpå forstod at han var blitt informert på forhånd. Det skal sies at han er en drittsekk som har null respekt for hverken samboer eller barn, han lyver, driver med ulovlige ting, har null respekt for andre generelt.... men er etter sitt eget utsagn en sååå god muslim og spiser derfor aldri svin. Drikke alkohol er selvfølgelig helt greit.... "Dessverre" kjenner jeg meg selv godt nok til å vite at jeg ikke ville gjort noe slikt selv om jeg hadde fått sjansen, for da hadde jeg mistet litt respekt for meg selv, og det er fyren i hvert fall ikke verdt Anonymous poster hash: b30f5...61b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #27 Skrevet 6. mars 2016 Var på klassetreff med eldst på fredag. En av jentene i klassen som er muslim hadde ikke med seg mat til grilling og det var lett å se at hun syntes det var dumt. Vi pleier alltid å ha kyllingpølser med oss men denne dagen hadde vi feile pølser og kunne ikke tilby henne vår mat. Får vite i dag at en annen mor i klassen har gitt henne pølser (som hun spiste med glede),men hun lurte henne med å si at det var kylling pølser selv om det var svinepølser. Jeg synes det var forferdelig råttent gjort å bevisst lure henne. Er det meg det er noe rart med? Denne moren mener jeg er hårsår og prippen, jenta dør ikke av det,er svaret hennes Anonymous poster hash: d84ba...8d5 Ha ha, sinnsykt fett at noen tør Anonymous poster hash: 7ff80...b79 Så du synes det er sinnskt fett å lure ett barn? Det sier mye om deg................ Anonymous poster hash: 3e1e0...7e7
❤lille stjerne❤ Skrevet 6. mars 2016 #28 Skrevet 6. mars 2016 Jeg synes det var dårlig gjort å lure henne.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #29 Skrevet 6. mars 2016 Hun syntes sikkert det var svinaktig godt Anonymous poster hash: fbcdb...4b2
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #30 Skrevet 6. mars 2016 Var på klassetreff med eldst på fredag. En av jentene i klassen som er muslim hadde ikke med seg mat til grilling og det var lett å se at hun syntes det var dumt. Vi pleier alltid å ha kyllingpølser med oss men denne dagen hadde vi feile pølser og kunne ikke tilby henne vår mat. Får vite i dag at en annen mor i klassen har gitt henne pølser (som hun spiste med glede),men hun lurte henne med å si at det var kylling pølser selv om det var svinepølser. Jeg synes det var forferdelig råttent gjort å bevisst lure henne. Er det meg det er noe rart med? Denne moren mener jeg er hårsår og prippen, jenta dør ikke av det,er svaret hennes Anonymous poster hash: d84ba...8d5 Ha ha, sinnsykt fett at noen tør Anonymous poster hash: 7ff80...b79 Så du synes det er sinnskt fett å lure ett barn? Det sier mye om deg................ Anonymous poster hash: 3e1e0...7e7 Er foreldrenes sinnsyke overbevisning. Jenta tåler svin og har ikke vondt av å få i seg en pølse. Tar nok ikke skade av det og hun får aldri vite det Anonymous poster hash: 7ff80...b79
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #31 Skrevet 6. mars 2016 Var på klassetreff med eldst på fredag. En av jentene i klassen som er muslim hadde ikke med seg mat til grilling og det var lett å se at hun syntes det var dumt. Vi pleier alltid å ha kyllingpølser med oss men denne dagen hadde vi feile pølser og kunne ikke tilby henne vår mat. Får vite i dag at en annen mor i klassen har gitt henne pølser (som hun spiste med glede),men hun lurte henne med å si at det var kylling pølser selv om det var svinepølser. Jeg synes det var forferdelig råttent gjort å bevisst lure henne. Er det meg det er noe rart med? Denne moren mener jeg er hårsår og prippen, jenta dør ikke av det,er svaret hennes Anonymous poster hash: d84ba...8d5 Ha ha, sinnsykt fett at noen tør Anonymous poster hash: 7ff80...b79 Så du synes det er sinnskt fett å lure ett barn? Det sier mye om deg................ Anonymous poster hash: 3e1e0...7e7 Er foreldrenes sinnsyke overbevisning. Jenta tåler svin og har ikke vondt av å få i seg en pølse. Tar nok ikke skade av det og hun får aldri vite det Anonymous poster hash: 7ff80...b79 Mange som reagerer på svinekjøtt. Denne jenta har sikkert aldri spist det, så håper hun ikke ble kvalm el. Respekt er nøkkelordet her, ikke hva du synes andre mennesker har vondt av eller ikke, det spiller fin liten rolle! Anonymous poster hash: de5a8...2fb
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #32 Skrevet 6. mars 2016 Var på klassetreff med eldst på fredag. En av jentene i klassen som er muslim hadde ikke med seg mat til grilling og det var lett å se at hun syntes det var dumt. Vi pleier alltid å ha kyllingpølser med oss men denne dagen hadde vi feile pølser og kunne ikke tilby henne vår mat. Får vite i dag at en annen mor i klassen har gitt henne pølser (som hun spiste med glede),men hun lurte henne med å si at det var kylling pølser selv om det var svinepølser. Jeg synes det var forferdelig råttent gjort å bevisst lure henne. Er det meg det er noe rart med? Denne moren mener jeg er hårsår og prippen, jenta dør ikke av det,er svaret hennes Anonymous poster hash: d84ba...8d5 Ha ha, sinnsykt fett at noen tør Anonymous poster hash: 7ff80...b79 Så du synes det er sinnskt fett å lure ett barn? Det sier mye om deg................ Anonymous poster hash: 3e1e0...7e7 Er foreldrenes sinnsyke overbevisning. Jenta tåler svin og har ikke vondt av å få i seg en pølse. Tar nok ikke skade av det og hun får aldri vite det Anonymous poster hash: 7ff80...b79 Så da er det fritt frem for å lure folk så mye man vil så lenge de ikke finner ut av det.......for en flott moral Anonymous poster hash: 3e1e0...7e7
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2016 #33 Skrevet 6. mars 2016 Var på klassetreff med eldst på fredag. En av jentene i klassen som er muslim hadde ikke med seg mat til grilling og det var lett å se at hun syntes det var dumt. Vi pleier alltid å ha kyllingpølser med oss men denne dagen hadde vi feile pølser og kunne ikke tilby henne vår mat. Får vite i dag at en annen mor i klassen har gitt henne pølser (som hun spiste med glede),men hun lurte henne med å si at det var kylling pølser selv om det var svinepølser. Jeg synes det var forferdelig råttent gjort å bevisst lure henne. Er det meg det er noe rart med? Denne moren mener jeg er hårsår og prippen, jenta dør ikke av det,er svaret hennes Anonymous poster hash: d84ba...8d5 Ha ha, sinnsykt fett at noen tør Anonymous poster hash: 7ff80...b79 Så du synes det er sinnskt fett å lure ett barn? Det sier mye om deg................ Anonymous poster hash: 3e1e0...7e7 Er foreldrenes sinnsyke overbevisning. Jenta tåler svin og har ikke vondt av å få i seg en pølse. Tar nok ikke skade av det og hun får aldri vite det Anonymous poster hash: 7ff80...b79 Så da er det fritt frem for å lure folk så mye man vil så lenge de ikke finner ut av det.......for en flott moral Anonymous poster hash: 3e1e0...7e7 Det kan skape temperatur i alle utro-trådene på forumet, i alle fall 😉
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #34 Skrevet 6. mars 2016 Det kan skape temperatur i alle utro-trådene på forumet, i alle fall Du tror vel ikke at det er de samme som forsvarer å lure svin i muslimer som synes det er greit at mannen deres er utro.... såpass konsekvente har jeg ikke tiltro til at akkurat disse damene er Anonymous poster hash: b30f5...61b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #35 Skrevet 6. mars 2016 Utrolig respektløst gjort. Anonymous poster hash: 109f6...c56
*Miss Marple* Skrevet 6. mars 2016 #36 Skrevet 6. mars 2016 Var på klassetreff med eldst på fredag. En av jentene i klassen som er muslim hadde ikke med seg mat til grilling og det var lett å se at hun syntes det var dumt. Vi pleier alltid å ha kyllingpølser med oss men denne dagen hadde vi feile pølser og kunne ikke tilby henne vår mat. Får vite i dag at en annen mor i klassen har gitt henne pølser (som hun spiste med glede),men hun lurte henne med å si at det var kylling pølser selv om det var svinepølser. Jeg synes det var forferdelig råttent gjort å bevisst lure henne. Er det meg det er noe rart med? Denne moren mener jeg er hårsår og prippen, jenta dør ikke av det,er svaret hennes Anonymous poster hash: d84ba...8d5 Ha ha, sinnsykt fett at noen tør Anonymous poster hash: 7ff80...b79 Fett (!) at noen tør å lure et barn? Skikkelig tøffing altså.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #37 Skrevet 6. mars 2016 Ha ha, sinnsykt fett at noen tør Anonymous poster hash: 7ff80...b79 Fett (!) at noen tør å lure et barn? Skikkelig tøffing altså. Det viser jo hvor lite de har å fare med i utgangspunktet når det er et høydepunkt å lure et barn.... Også så lite selvinnsikt at de ikke forstår hvor lite de har å fare med... Anonymous poster hash: b30f5...61b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #38 Skrevet 6. mars 2016 D Dette er ikke fint gjort, men så lenge hun ikke viste dette var svin så skal det ikke ha noe å si for henne (har diskutert dette med mange av mine venner som er muslimer). Hun har ikke syndet mot sin tro. Anonymous poster hash: f6288...c9b Og kva er problemet da og ete svin. Ja ho daua, det er vel foreldra som får sjokk. Anonymous poster hash: d28ec...638 Du befatter deg ikke mye med verken samvittighetsspørsmål eller åndelige ting, kan jeg se. Men kort fortalt (og tekstet for døve, blinde og svaksynte) så er det alltid stygt å lyve for andre. Også for barn, eller: SÆRLIG for barn. Nei åndelige . Hade eim muslim blitt innesperre med eit svin. Ingen tilgang til mat lenge så hadde han nok ete det. Det hadde du og gjort om du hater det. Husk at du lyver men benekter for andre. Kom ikkje og si at du ikkje gjør. Anonymous poster hash: d28ec...638 Hva er greia med rasister og dårlige norskkunnskaper (rettskriving)?Det slår aldri feil. De hakker løs på tastaturet med en blanding av dialekt og dårlig nynorsk/bokmål. Anonymous poster hash: de5a8...2fb Deler dine tanker! Hva er greia med elendig rettskriving. Ikke bare det, men selv setningsoppbyggingen er jo helt ute. De burde godt på norskopplæring hele gjengen. Eget kurs: Norsk for fremmedhatere Anonymous poster hash: 45ee1...f91
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #39 Skrevet 6. mars 2016 det gjorde eksmannen min ofte med naboungene som var muslimer.. Anonymous poster hash: e9eeb...409
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #40 Skrevet 7. mars 2016 det gjorde eksmannen min ofte med naboungene som var muslimer.. Anonymous poster hash: e9eeb...409 Mye bra folk på dette forumet. Noen har drept en katt, noen drikker seg fulle med barn i hus, andre gir svinekjøtt til muslimer...? Osv. Lista ble lang i dag... Jeg gir opp! Anonymous poster hash: de5a8...2fb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #41 Skrevet 7. mars 2016 Synes kun det kan forsvares om det var absolutt ingenting(!) annet denne jenta kunne spist. Da kan man enten velge om jenta skal måtte gå sulten og ha det kjipt, eller bli mett og lykkelig. Av og til er det lov å fire litt på prinsippene, hvis resultatet blir at folk blir gladere. Det gjør vi jo hele tiden. Jeg tar i alle fall rett som det er noen hvite løyner for at andre skal føle seg bra og bli glade. Anonymous poster hash: da80b...966
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #42 Skrevet 7. mars 2016 Ser ikke noe galt i det da det ikke var noe annet enn svin å spise. Tviler på at denne damen gjorde dette for å være slem da jenta uansett ikke syndet da hun ikke visste at det var svin . Jeg kunne gjort det jeg og hvis det ikke var andre muligheter. Dette er tross alt ikke snakk om allergi eller lignende så skjønner ikke problemet? Anonymous poster hash: 4ffee...fcd
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #43 Skrevet 7. mars 2016 D Dette er ikke fint gjort, men så lenge hun ikke viste dette var svin så skal det ikke ha noe å si for henne (har diskutert dette med mange av mine venner som er muslimer). Hun har ikke syndet mot sin tro. Anonymous poster hash: f6288...c9b Og kva er problemet da og ete svin. Ja ho daua, det er vel foreldra som får sjokk. Anonymous poster hash: d28ec...638 Du befatter deg ikke mye med verken samvittighetsspørsmål eller åndelige ting, kan jeg se. Men kort fortalt (og tekstet for døve, blinde og svaksynte) så er det alltid stygt å lyve for andre. Også for barn, eller: SÆRLIG for barn. Nei åndelige . Hade eim muslim blitt innesperre med eit svin. Ingen tilgang til mat lenge så hadde han nok ete det. Det hadde du og gjort om du hater det. Husk at du lyver men benekter for andre. Kom ikkje og si at du ikkje gjør. Anonymous poster hash: d28ec...638 Hva er greia med rasister og dårlige norskkunnskaper (rettskriving)? Det slår aldri feil. De hakker løs på tastaturet med en blanding av dialekt og dårlig nynorsk/bokmål. Anonymous poster hash: de5a8...2fb Rart at ERNA er statsmenister. Anonymous poster hash: d28ec...638
Fru vims Skrevet 7. mars 2016 #44 Skrevet 7. mars 2016 Det syntes jeg var ikke greit i det hele tatt. Sikkert ingen krise at hun fikk i seg svin sånn sett, men å lure et barn er ikke fint gjort. Har en muslimsk kamerat som en gang spiste mat med svin i, han tok det helt fint når han fikk vite det litt senere. Men var ingen som lurte han. Og dette tror jeg og er litt forskjellig, andre ville kanskje reagert litt kraftigere på det.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #45 Skrevet 7. mars 2016 D Dette er ikke fint gjort, men så lenge hun ikke viste dette var svin så skal det ikke ha noe å si for henne (har diskutert dette med mange av mine venner som er muslimer). Hun har ikke syndet mot sin tro. Anonymous poster hash: f6288...c9b Og kva er problemet da og ete svin. Ja ho daua, det er vel foreldra som får sjokk. Anonymous poster hash: d28ec...638 Du befatter deg ikke mye med verken samvittighetsspørsmål eller åndelige ting, kan jeg se. Men kort fortalt (og tekstet for døve, blinde og svaksynte) så er det alltid stygt å lyve for andre. Også for barn, eller: SÆRLIG for barn.Nei åndelige . Hade eim muslim blitt innesperre med eit svin. Ingen tilgang til mat lenge så hadde han nok ete det. Det hadde du og gjort om du hater det. Husk at du lyver men benekter for andre. Kom ikkje og si at du ikkje gjør. Anonymous poster hash: d28ec...638 Hva er greia med rasister og dårlige norskkunnskaper (rettskriving)?Det slår aldri feil. De hakker løs på tastaturet med en blanding av dialekt og dårlig nynorsk/bokmål. Anonymous poster hash: de5a8...2fb Rart at ERNA er statsmenister. Anonymous poster hash: d28ec...638 ? Anonymous poster hash: de5a8...2fb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #46 Skrevet 7. mars 2016 D Dette er ikke fint gjort, men så lenge hun ikke viste dette var svin så skal det ikke ha noe å si for henne (har diskutert dette med mange av mine venner som er muslimer). Hun har ikke syndet mot sin tro. Anonymous poster hash: f6288...c9b Og kva er problemet da og ete svin. Ja ho daua, det er vel foreldra som får sjokk. Anonymous poster hash: d28ec...638 Du befatter deg ikke mye med verken samvittighetsspørsmål eller åndelige ting, kan jeg se. Men kort fortalt (og tekstet for døve, blinde og svaksynte) så er det alltid stygt å lyve for andre. Også for barn, eller: SÆRLIG for barn. Nei åndelige . Hade eim muslim blitt innesperre med eit svin. Ingen tilgang til mat lenge så hadde han nok ete det. Det hadde du og gjort om du hater det. Husk at du lyver men benekter for andre. Kom ikkje og si at du ikkje gjør. Anonymous poster hash: d28ec...638 Det er fordi at det står i koranen at dersom det ikke er noen annen utvei, så er det halal å spise mat som i utgangspunktet er haram. Men du har ikke lest deg opp på noe, så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette til deg😂 Anonymous poster hash: 94401...2fa
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #47 Skrevet 7. mars 2016 D Dette er ikke fint gjort, men så lenge hun ikke viste dette var svin så skal det ikke ha noe å si for henne (har diskutert dette med mange av mine venner som er muslimer). Hun har ikke syndet mot sin tro. Anonymous poster hash: f6288...c9b Og kva er problemet da og ete svin. Ja ho daua, det er vel foreldra som får sjokk. Anonymous poster hash: d28ec...638 Du befatter deg ikke mye med verken samvittighetsspørsmål eller åndelige ting, kan jeg se. Men kort fortalt (og tekstet for døve, blinde og svaksynte) så er det alltid stygt å lyve for andre. Også for barn, eller: SÆRLIG for barn. Nei åndelige . Hade eim muslim blitt innesperre med eit svin. Ingen tilgang til mat lenge så hadde han nok ete det. Det hadde du og gjort om du hater det. Husk at du lyver men benekter for andre. Kom ikkje og si at du ikkje gjør. Anonymous poster hash: d28ec...638 Det er fordi at det står i koranen at dersom det ikke er noen annen utvei, så er det halal å spise mat som i utgangspunktet er haram. Men du har ikke lest deg opp på noe, så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette til deg😂 Anonymous poster hash: 94401...2fa Hm jeg er ikke den du svarte, men der lærte jeg noe nytt Jeg trodde halal var en slaktemetode, men der tok jeg jo (litt) feil Måtte Google, man lærer noe nytt hver dag Anonymous poster hash: de5a8...2fb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #48 Skrevet 7. mars 2016 det gjorde eksmannen min ofte med naboungene som var muslimer.. Anonymous poster hash: e9eeb...409 Mye bra folk på dette forumet. Noen har drept en katt, noen drikker seg fulle med barn i hus, andre gir svinekjøtt til muslimer...? Osv. Lista ble lang i dag... Jeg gir opp! Anonymous poster hash: de5a8...2fb min eksmann er ikke på dette forumet Anonymous poster hash: e9eeb...409
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #49 Skrevet 7. mars 2016 Var på klassetreff med eldst på fredag. En av jentene i klassen som er muslim hadde ikke med seg mat til grilling og det var lett å se at hun syntes det var dumt. Vi pleier alltid å ha kyllingpølser med oss men denne dagen hadde vi feile pølser og kunne ikke tilby henne vår mat. Får vite i dag at en annen mor i klassen har gitt henne pølser (som hun spiste med glede),men hun lurte henne med å si at det var kylling pølser selv om det var svinepølser. Jeg synes det var forferdelig råttent gjort å bevisst lure henne. Er det meg det er noe rart med? Denne moren mener jeg er hårsår og prippen, jenta dør ikke av det,er svaret hennes Anonymous poster hash: d84ba...8d5 Ha ha, sinnsykt fett at noen tør Anonymous poster hash: 7ff80...b79 Sier du det samme den dagen du finner ut at abortlegen har laget pølser av aborterte foster og servert dem til deg og dine barn? Det er heller ikke farlig. Anonymous poster hash: 04b64...672
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #50 Skrevet 7. mars 2016 Var på klassetreff med eldst på fredag. En av jentene i klassen som er muslim hadde ikke med seg mat til grilling og det var lett å se at hun syntes det var dumt. Vi pleier alltid å ha kyllingpølser med oss men denne dagen hadde vi feile pølser og kunne ikke tilby henne vår mat. Får vite i dag at en annen mor i klassen har gitt henne pølser (som hun spiste med glede),men hun lurte henne med å si at det var kylling pølser selv om det var svinepølser. Jeg synes det var forferdelig råttent gjort å bevisst lure henne. Er det meg det er noe rart med? Denne moren mener jeg er hårsår og prippen, jenta dør ikke av det,er svaret hennes Anonymous poster hash: d84ba...8d5 Ha ha, sinnsykt fett at noen tør Anonymous poster hash: 7ff80...b79 Sier du det samme den dagen du finner ut at abortlegen har laget pølser av aborterte foster og servert dem til deg og dine barn? Det er heller ikke farlig. Anonymous poster hash: 04b64...672 Hjelpes! Det er grusomt å gi muslimske barn svinekjøtt uten at de vet det, men det er ikke ulovlig. Å lage pølse av foster???? (Du er syk) er vel en garanti på 20år inne? Anonymous poster hash: de5a8...2fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå