TinaK 1990 Skrevet 6. mars 2016 #26 Skrevet 6. mars 2016 Hvor voksen er egentlig faren og kameratene? Hvilken voksen familiepappa med kone og barn hjemme får overraskende besøk av kompiser på en lørdag kveld med alkohol og skal på byen??
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #27 Skrevet 6. mars 2016 Spørs hvor de sitter?? Hadde de tatt hensyn og f.eks satt seg i en kjellerstue hadde jeg synes det var OK. Okkuperte de stua?? Det er dårlig gjort!!!! Anonymous poster hash: 506cf...4da
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #28 Skrevet 6. mars 2016 Nå ble jeg sint! Han ringte meg på vei til byen, godt full. Han vet at vi har overnattingsgjest... Dårlig gjort av en godt voksen mann. Han fester sjeldent, men dette er ikke holdbart. Anonymous poster hash: 81d9e...8b3 Dette skjønner jeg ikke helt? Hvorfor er det ille at han drar ut når datteren deres har overnattingsbesøk? Det holder vel at du er hjemme og tilgjengelig? Sikker på grunn av at han da kommer ravende full hjem på natten når de har andre sin unge i hus pluss egne. Ikke greit. Anonymous poster hash: 12e32...e6c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #29 Skrevet 6. mars 2016 Nå ble jeg sint! Han ringte meg på vei til byen, godt full. Han vet at vi har overnattingsgjest... Dårlig gjort av en godt voksen mann. Han fester sjeldent, men dette er ikke holdbart. Anonymous poster hash: 81d9e...8b3 Dette skjønner jeg ikke helt? Hvorfor er det ille at han drar ut når datteren deres har overnattingsbesøk? Det holder vel at du er hjemme og tilgjengelig? Sikker på grunn av at han da kommer ravende full hjem på natten når de har andre sin unge i hus pluss egne. Ikke greit. Anonymous poster hash: 12e32...e6c Helt enig Samme hvor de sitter når de drikker hvis far i huset kommer full hjem. Ingen vet hva som skjer når han kommer hjem full. Det kan bli ubehagelig Anonymous poster hash: a9eb8...002
*Miss Marple* Skrevet 6. mars 2016 #30 Skrevet 6. mars 2016 Nå ble jeg sint! Han ringte meg på vei til byen, godt full. Han vet at vi har overnattingsgjest... Dårlig gjort av en godt voksen mann. Han fester sjeldent, men dette er ikke holdbart. Anonymous poster hash: 81d9e...8b3 Dette skjønner jeg ikke helt? Hvorfor er det ille at han drar ut når datteren deres har overnattingsbesøk? Det holder vel at du er hjemme og tilgjengelig? Sikker på grunn av at han da kommer ravende full hjem på natten når de har andre sin unge i hus pluss egne.Ikke greit. Anonymous poster hash: 12e32...e6c Helt enig Samme hvor de sitter når de drikker hvis far i huset kommer full hjem. Ingen vet hva som skjer når han kommer hjem full. Det kan bli ubehagelig Anonymous poster hash: a9eb8...002 Ok. Jeg gikk ut fra mitt eget forhold og hva som hadde skjedd om min mann kom full hjem. Han hadde gått på badet og så direkte til soverommet uansett tilstand, så her hadde ikke det vært noe problem. Men om man forventer bråk er det selvsagt ikke greit uansett hvem sine barn som er i huset.
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. mars 2016 #31 Skrevet 6. mars 2016 Om faren til kompisen av min sønn, og hans to venner hadde kost seg og så dratt på byen hadde ikke gjort meg noen verdens ting. Men, de er jo "ordentlige" folk da om jeg kan putte det sånn...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #32 Skrevet 6. mars 2016 Nå ble jeg sint! Han ringte meg på vei til byen, godt full. Han vet at vi har overnattingsgjest... Dårlig gjort av en godt voksen mann. Han fester sjeldent, men dette er ikke holdbart. Anonymous poster hash: 81d9e...8b3 Dette skjønner jeg ikke helt? Hvorfor er det ille at han drar ut når datteren deres har overnattingsbesøk? Det holder vel at du er hjemme og tilgjengelig? Sikker på grunn av at han da kommer ravende full hjem på natten når de har andre sin unge i hus pluss egne.Ikke greit. Anonymous poster hash: 12e32...e6c Helt enig Samme hvor de sitter når de drikker hvis far i huset kommer full hjem. Ingen vet hva som skjer når han kommer hjem full. Det kan bli ubehagelig Anonymous poster hash: a9eb8...002 Ok. Jeg gikk ut fra mitt eget forhold og hva som hadde skjedd om min mann kom full hjem. Han hadde gått på badet og så direkte til soverommet uansett tilstand, så her hadde ikke det vært noe problem. Men om man forventer bråk er det selvsagt ikke greit uansett hvem sine barn som er i huset. Enig, det er jo mye verre for de "fastboende" barna i så fall, hvis faren er en helt uforutsigbar fyr som blir gæren i fylla. Men uansett må vel de ungene ha kommet seg i bingen før noen er hjemme igjen fra byen? Eller skulle niåringene døgne, siden det er helg? Anonymous poster hash: 4802c...6db
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #33 Skrevet 6. mars 2016 De gikk ut i garasjen. Der får de sitte til de skal til byen. Ja, nei dette går ikke. Blir ingen neste gang for å si det sånn.. Anonymous poster hash: 81d9e...8b3 Er niåringene oppe kl 2130? Anonymous poster hash: 4802c...6db Ja, det er helt normalt at en 4. klassing eller 3. klassing for den saks skyld er oppe klokka halv ti. Anonymous poster hash: 99687...5cd
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #34 Skrevet 6. mars 2016 De gikk ut i garasjen. Der får de sitte til de skal til byen. Ja, nei dette går ikke. Blir ingen neste gang for å si det sånn.. Anonymous poster hash: 81d9e...8b3 Er niåringene oppe kl 2130? Anonymous poster hash: 4802c...6db Ja, det er helt normalt at en 4. klassing eller 3. klassing for den saks skyld er oppe klokka halv ti. Anonymous poster hash: 99687...5cd Er det normalt at de er oppe når de voksne kommer hjem fra byen, da? For det er jo den varianten de ikke bør se. Han som tar to øl i garasjen tåler de vel... Anonymous poster hash: 4802c...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå