Gå til innhold

Fest med barn hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå... Datteren min på 9 har overnattingsbesøk i kveld og vi skulle kose oss med film og godis. Mannen skulle slappe av hjemme. Plutselig dukker 2 kompiser opp og de tar seg noen øl. Greit nok, men jeg vet hvordan disse fester. Det blir mye mer enn bare noen øl og jeg kjenner jeg blir irritert men ønsker ikke lage noe oppstandelse nå. Jeg er helt edru, gravid og passer på at jentene har det fint. Mannen og kompisene drar på byen om ett par timer og jeg regner med han er hjemme i 3 tiden. Hadde du blitt sur?

Anonymous poster hash: 81d9e...8b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde hivd de ut for lenge siden. Og jeg hadde blitt sint hvis jeg hadde vært mora til venninna som overnatter. Et par øl hadde vært ok men blir det fest hadde jeg reagert ja!!

Anonymous poster hash: 5ae12...6b2

Skrevet

Hadde anmodet dem om å forlate huset...

Skrevet

Hadde datteren min kommet hjem og fortalt om fest i heimen til den hun overnattet med, ja da hadde det blitt siste gang...

Anonymous poster hash: a9eb8...002

Skrevet

Her har dere ansvar for andres barn, så det er helt feil tidspunkt for fest.

Du får si det som det er og be de pent ta ned festen til en av de andres hus.

Skrevet

De gikk ut i garasjen. Der får de sitte til de skal til byen. Ja, nei dette går ikke. Blir ingen neste gang for å si det sånn..

Skrevet

Sånt kan man godt gjøre når kun egne barn er hjemme. Men ikke når det er venninner på overnatting synes jeg. Det skal være trygt og godt for de som er på overnatting. Ikke godt og si hva de er vant til, og kanske en uskyldig "fest" kan bli skremmende.

Anonymous poster hash: 604d1...829

Skrevet

Sånt kan man godt gjøre når kun egne barn er hjemme. Men ikke når det er venninner på overnatting synes jeg. Det skal være trygt og godt for de som er på overnatting. Ikke godt og si hva de er vant til, og kanske en uskyldig "fest" kan bli skremmende.

Anonymous poster hash: 604d1...829

Ja helt enig. Så nå gikk de ut. Idioter som ikke skjønner.. Fikk noen sure gloser fra ene kompisen. Men nå er de ute og jeg og jentene ser film og koser oss:)

Skrevet

Det hadde ikke en gang vært "greit nok" hadde jeg hatt barn hjemme og noen begynte å drikke. Jeg er vokst opp med at voksne ikke drikker når barn er tilstede, så det holder jeg meg til også. Og ikke minst - hva hadde foreldrene til overnattingsgjesten tenkt?

Anonymous poster hash: c8c87...9de
Skrevet

De gikk ut i garasjen. Der får de sitte til de skal til byen. Ja, nei dette går ikke. Blir ingen neste gang for å si det sånn..

Er niåringene oppe kl 2130?

Anonymous poster hash: 4802c...6db

Skrevet

Jeg som akkurat holdt på å lage en tråd ala "fester dere med hunden hjemme?" haha...

Jeg liker ikke det en gang.

Hadde datteren min vært hos dere nå, hadde hun ALDRI fått kommet tilbake! Aldri.

Anonymous poster hash: c7322...64f

Skrevet

På overnatting en lørdag?? Ja det er de;-)

Skrevet

Jeg som akkurat holdt på å lage en tråd ala "fester dere med hunden hjemme?" haha...

Hadde datteren min vært hos dere nå, hadde hun ALDRI fått kommet tilbake! Aldri.

De er ikke her lengre.. De rakk to øl på hver, så det går nok bra med jentene:)

Skrevet

Ikke lag en tråd om du ikke vil ha svar du ikke liker ;)

Skrevet

Jeg er vokst opp med akoholiker foreldre. Så her får ingen drikke seg fulle foran mine barn, og ihvertfall ikke andre sine barn. Men 1-2 øl er helt greit.

Anonymous poster hash: e1861...b6b
Gjest Antarctica
Skrevet

Mine unger ville glatt ha fått lov å komme tilbake. To øl til en voksen på en lørdagskveld er ikke "fyll". Det kan ungene se uten å få behov for traumebehandling etterpå.

Skrevet

Ikke lag en tråd om du ikke vil ha svar du ikke liker ;)

Har ikke problem med svarene jeg? Er jo enig med de fleste som du kanskje ser?

Skrevet

Seksåringen min er oppe 21:30 på en lørdag. Vi ser mesternes mester og lignende.

De er ni år. NI!!!

Anonymous poster hash: 82d6b...400

Skrevet

Nå ble jeg sint! Han ringte meg på vei til byen, godt full. Han vet at vi har overnattingsgjest... Dårlig gjort av en godt voksen mann. Han fester sjeldent, men dette er ikke holdbart.

Skrevet

Dette er grunnen til at barna mine ikke hadde fått komme til dere igjen.

Skrevet

Seksåringen min er oppe 21:30 på en lørdag. Vi ser mesternes mester og lignende.

De er ni år. NI!!!

Ja, ikke rop.

Jeg syns bare at hvis HI skal være så perfekt og snerpete, så kunne hun jo få ungene i seng i normal tid også. Og vips, så ville det ikke være et problem at fyren tok et par øl i sitt eget hjem. Det er ikke sjokkerende at folk tar to øl.

Skrevet

Skjønner ikke problemet hvis de er i garasjen.

Skrevet

Hva er det de gjør som er så forferdelig? Høres jo rimelig uskyldig ut at de tar seg et par øl? Med mindre de kaver rundt dritings, så skjønner jeg ikke helt problemet...

Anonymous poster hash: 71579...9cb

Skrevet

De er ni år. NI!!!

Ja, ikke rop.

Jeg syns bare at hvis HI skal være så perfekt og snerpete, så kunne hun jo få ungene i seng i normal tid også. Og vips, så ville det ikke være et problem at fyren tok et par øl i sitt eget hjem. Det er ikke sjokkerende at folk tar to øl.

Ring Barnevernet. Tenk at 9 åring får med seg at dei drakk 2 øl kvar. Barnevernssak. 

Anonymous poster hash: 62c14...955

Skrevet

Nå ble jeg sint! Han ringte meg på vei til byen, godt full. Han vet at vi har overnattingsgjest... Dårlig gjort av en godt voksen mann. Han fester sjeldent, men dette er ikke holdbart.

Dette skjønner jeg ikke helt? Hvorfor er det ille at han drar ut når datteren deres har overnattingsbesøk? Det holder vel at du er hjemme og tilgjengelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...