Gå til innhold

Hyttenabo som spiller musikk ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man er avhengig av fullstendig ro på hytta, kjøper man hytte uten naboer....

Anonymous poster hash: 3292e...6aa

Det er ikke sikkert hun er avhengig av fullstendig ro, men synes radiolyder hele dagen er slitsomt.

Dette er garantert de samme som ergrer seg over barnelek, plenklipping, badmintonspill, vindrikking på kveldstid...

Anonymous poster hash: 05276...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ekstremt sær, kjøp hytte langt fra folk. Hvis naboen ba meg om å slå av reiseradioen i ferien så hadde jeg bare sett rart på deg.

Anonymous poster hash: 2a7aa...f8d

Du er altså en pest og en plage og stolt av det. Gratulerer.

Skrevet

Jeg ville nok tenkt som deg - er ikke glad i radiostøy i det hele tatt. Allikevel er jeg i tvil om jeg synes det er rimelig å påtale det. Hvis reiseradioen ute på terrassen er essensen av ferie for dem, kan jeg da forvente at de dropper det for min skyld? Dessuten ville jeg nok tenkt over hvordan det ville blitt hvis jeg sa fra og ikke ble hørt. Det er jo en viss fare for at de som har på radioen hele dagen uten tanke på naboen, er sånne som reagerer med at såpass må du tåle. For meg ville irritasjonen vært langt større hvis jeg sa fra uten at det hjalp. Jeg ville derfor først prøvd å rydde unna irritasjonen, kanskje invitert naboen over til en kaffe i solveggen med håp om at de selv hørte sin egen radio godt.

Skrevet

Om man er avhengig av fullstendig ro på hytta, kjøper man hytte uten naboer....

Anonymous poster hash: 3292e...6aa

Det er ikke sikkert hun er avhengig av fullstendig ro, men synes radiolyder hele dagen er slitsomt.
Dette er garantert de samme som ergrer seg over barnelek, plenklipping, badmintonspill, vindrikking på kveldstid...

Anonymous poster hash: 05276...96a

Jeg kan fint takle barnelek, plenklipping, snekring og menneskestemmer. Radio fra morgen til kveld er noe annet, særlig hvis det er reklamekanal.

Skrevet

Jeg synes radio er veldig koselig ig avslappende og ville nok ikke ha likt at jeg ble bedt om å slå av lyden på min egen hytte.

Ikke alle ører som tåler radiolyden. Høreapparatet mitt og radiolyd går ikke bra sammen. Er faktisk støyende smertefullt å høre på.

Anonymous poster hash: d35b1...f41

Skrevet

Det er helt lov å si fra til naboen. Jeg ville nevnt det i en hyggelig og høflig tone. Sagt noe sånt som "Vi hører radioen deres veldig godt, og den står jo på veldig mye. Hører dere på den hele tiden? Eller går det an å dempe det innimellom, for vi synes det blir litt slitsomt i lengden."

Anonymous poster hash: 0c564...f95

Skrevet

Jeg synes radio er veldig koselig ig avslappende og ville nok ikke ha likt at jeg ble bedt om å slå av lyden på min egen hytte.

Ikke alle ører som tåler radiolyden. Høreapparatet mitt og radiolyd går ikke bra sammen. Er faktisk støyende smertefullt å høre på.

Jeg tror verken jeg, som liker radio, eller du og HI, som ikke liker radio, burde kjøpe hytte som ligger tett på andre hytter.

Skrevet

Jeg tror verken jeg, som liker radio, eller du og HI, som ikke liker radio, burde kjøpe hytte som ligger tett på andre hytter.

Derfor jeg ikke har hytte klint inntil andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...