Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #51 Skrevet 3. mars 2016 B. "alt" for å slippe migrene. Ville du: A) startet alle jobbmail i en måned med "yo" og avsluttet med med "klemz" eller B. gått med "Soldiers of Odin" jakke på jobb en uke? Hahahha! Går for yo og klemzA: Gått med skjørtet stappet opp i strømpebuksen på jobb hver dag i en uke B: Gått med stram lærdrakt med pisk hengende på, på jobb hver dag i en uke Anonymous poster hash: dc4c0...120 Ville tatt lærdrakten, ser nok lekkert ut som 9 mnd gravid. Ok, ville du A: At foreldrene dine kommer inn på rommet når du har sex B: Komme inn på rommet til foreldrene dine når de har sex Anonymous poster hash: b646b...696 Begge deler har skjedd.Foretrekker b. A: Måtte gjøre all klesvask og oppvask for hånd B: Aldri reise lenger enn 30 km. Anonymous poster hash: 8a067...4e3 Ler høyt av denne tråden. All klesvask/oppvask for hånd A: leve med 25 katter B: leve med 5 hunder Anonymous poster hash: df39d...3bd 5 hunder, helt klart!! Hva med A: aldri kunne klippe tåneglene B: aldri kunne klippe fingerneglene B, under tvil. A : ha konstant morgenånde for resten av livet B : lukte råtten fis for resten av livet Anonymous poster hash: eb8af...e3b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #52 Skrevet 3. mars 2016 Uff da. Måtte nok vært A, for jeg kunne nok døyvet det med tyggis ol. Litt værre å skjule fisen! A: Måtte strippe for mannen hver kveld i ett år. B: Måtte strippe én gang foran ti mannlige kollegaer. Anonymous poster hash: 1b733...98a
Fandens Oldemor Skrevet 3. mars 2016 #53 Skrevet 3. mars 2016 Uff da. Måtte nok vært A, for jeg kunne nok døyvet det med tyggis ol. Litt værre å skjule fisen! A: Måtte strippe for mannen hver kveld i ett år. B: Måtte strippe én gang foran ti mannlige kollegaer. Anonymous poster hash: 1b733...98a A, men aldri i livet om jeg hadde giddet å leve meg inn i det. A. Slikke snørr av overleppa på Northug etter et løp B. Bli den fjerde kona til John Arne Riise
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #54 Skrevet 3. mars 2016 Uff da. Måtte nok vært A, for jeg kunne nok døyvet det med tyggis ol. Litt værre å skjule fisen! A: Måtte strippe for mannen hver kveld i ett år. B: Måtte strippe én gang foran ti mannlige kollegaer. Anonymous poster hash: 1b733...98a A, men aldri i livet om jeg hadde giddet å leve meg inn i det. A. Slikke snørr av overleppa på Northug etter et løp B. Bli den fjerde kona til John Arne Riise B ❤️ Riise er søt A - Høre alle podcastene til tusvik og tønne i strekk B - Ikke spise sjokolade på et år Anonymous poster hash: 3c1d1...468
håperpåvinterbarn Skrevet 3. mars 2016 #55 Skrevet 3. mars 2016 B ikke spise sjokkis på ett år A: hatt langt hår under armene resten av livet B: hatt hårete bikinilinje resten av livet
Gjest Antarctica Skrevet 3. mars 2016 #56 Skrevet 3. mars 2016 B ikke spise sjokkis på ett år A: hatt langt hår under armene resten av livet B: hatt hårete bikinilinje resten av livet Har ikke alle hårete bikinilinje???
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #57 Skrevet 3. mars 2016 B ikke spise sjokkis på ett år A: hatt langt hår under armene resten av livet B: hatt hårete bikinilinje resten av livet B! A: Pusse opp huset B: Hjelpe søsteren/broren din med spillgjeld så hun/han ikke mister huset Anonymous poster hash: deae7...510
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #58 Skrevet 3. mars 2016 B; hårete bikinilinje. Ville du A: Spist kokte poteter til alle middagsmåltider resten av livet. B: Aldri spist poteter igjen. Anonymous poster hash: 1b733...98a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå