Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 La oss leke litt! 1. Den som svarer på dilemmaet må si ett nytt dilemma osv.. 2. Ikke svar med ingen osv.. De som vil leke er med! Hvis du må velge: A) trendnegler med pels laget av Donald Trumps tupe ( må ha de på en uke) gå med noens skitne sokker en uke Anonymous poster hash: eb8af...e3b
Merdee Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 (endret) La oss leke litt! 1. Den som svarer på dilemmaet må si ett nytt dilemma osv.. 2. Ikke svar med ingen osv.. De som vil leke er med! Hvis du må velge: A) trendnegler med pels laget av Donald Trumps tupe ( må ha de på en uke) gå med noens skitne sokker en uke Anonymous poster hash: eb8af...e3b Easy! Alternativ B, uten tvil . Velg mellom: a- Å flasse intenst over hele kroppen i en måned. b- Ikke kunne dusje eller vaske deg på en måned. Endret 2. mars 2016 av Virginia!
BareMas Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 La oss leke litt! 1. Den som svarer på dilemmaet må si ett nytt dilemma osv.. 2. Ikke svar med ingen osv.. De som vil leke er med! Hvis du må velge: A) trendnegler med pels laget av Donald Trumps tupe ( må ha de på en uke) gå med noens skitne sokker en uke Anonymous poster hash: eb8af...e3b Easy! Alternativ B, uten tvil . Velg mellom: a- Å flasse intenst over hele kroppen i en måned. b- Ikke kunne dusje eller vaske deg på en måned. A, for sure! A: Bo i den verste rønna, men ha verdens fineste utsikt B: Bo i det peneste huset, men kun ha utsikt til den styggeste rønna
overlord Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 (endret) La oss leke litt! 1. Den som svarer på dilemmaet må si ett nytt dilemma osv.. 2. Ikke svar med ingen osv.. De som vil leke er med! Hvis du må velge: A) trendnegler med pels laget av Donald Trumps tupe ( må ha de på en uke) gå med noens skitne sokker en uke Anonymous poster hash: eb8af...e3b Easy! Alternativ B, uten tvil . Velg mellom: a- Å flasse intenst over hele kroppen i en måned. b- Ikke kunne dusje eller vaske deg på en måned. A, for sure! A: Bo i den verste rønna, men ha verdens fineste utsikt B: Bo i det peneste huset, men kun ha utsikt til den styggeste rønna Bo i det peneste huset selvsagt. Det meste kan løses ved blendingsgardiner. A Ligge med Donald Trumph B Ligge med Per Sandberg Endret 2. mars 2016 av overlord
sug lut Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Bo i det peneste huset selvsagt. Det meste kan løses ved blendingsgardiner. A Ligge med Donald Trumph B Ligge med Per Sandberg Å herre min skaper, la meg dø. INGENTING kan løse den der. Nå har jeg tenkt i to minutter og det er faktisk ikke mulig.
overlord Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Bo i det peneste huset selvsagt. Det meste kan løses ved blendingsgardiner. A Ligge med Donald Trumph B Ligge med Per Sandberg Å herre min skaper, la meg dø. INGENTING kan løse den der. Nå har jeg tenkt i to minutter og det er faktisk ikke mulig.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Bo i det peneste huset selvsagt. Det meste kan løses ved blendingsgardiner. A Ligge med Donald Trumph B Ligge med Per Sandberg Å herre min skaper, la meg dø. INGENTING kan løse den der. Nå har jeg tenkt i to minutter og det er faktisk ikke mulig. Akkurat det samme tenker jeg. Hadde tenkt til å svare på tråden, men måtte bare gi opp! Anonymous poster hash: 01805...8cc
Gustav Klitt Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Bo i det peneste huset selvsagt. Det meste kan løses ved blendingsgardiner. A Ligge med Donald Trumph B Ligge med Per Sandberg Å herre min skaper, la meg dø. INGENTING kan løse den der. Nå har jeg tenkt i to minutter og det er faktisk ikke mulig. Går for Per, LETT, Trump er jo åpenbart en svært forstyrret mann både personlig og politisk, mens Per har et skrudd syn på verden men omsorg for sine (aller aller nærmeste og ariske) nærmeste. Nytt dilemma: A: spise gul snø hver gang du er tørst resten av livet - saft må blandes med gul snø, øl må bygges med gul snø, isbiter lages av gul snø, osv B: aldri mer drikke noe som helst (hydrering er ivaretatt på magisk vis)
Løyen Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 La oss leke litt! 1. Den som svarer på dilemmaet må si ett nytt dilemma osv.. 2. Ikke svar med ingen osv.. De som vil leke er med! Hvis du må velge: A) trendnegler med pels laget av Donald Trumps tupe ( må ha de på en uke) gå med noens skitne sokker en uke Anonymous poster hash: eb8af...e3b Easy! Alternativ B, uten tvil . Velg mellom: a- Å flasse intenst over hele kroppen i en måned. b- Ikke kunne dusje eller vaske deg på en måned. A, for sure! A: Bo i den verste rønna, men ha verdens fineste utsikt B: Bo i det peneste huset, men kun ha utsikt til den styggeste rønna Bo i det peneste huset selvsagt. Det meste kan løses ved blendingsgardiner. A Ligge med Donald Trumph B Ligge med Per Sandberg A - ligge med Donald Drumpf.. Der kunne man mest sansynlig ha tjent mye penger på, slik at man kunne ha betalt for psykolog osv.. A) Kun forflyttet seg innen 50km radius resten av livet Aldri bo lengre enn ett år på samme sted og aldri flytte tilbake (innen 25km radius).
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 Bo i det peneste huset selvsagt. Det meste kan løses ved blendingsgardiner. A Ligge med Donald Trumph B Ligge med Per Sandberg Å herre min skaper, la meg dø. INGENTING kan løse den der. Nå har jeg tenkt i to minutter og det er faktisk ikke mulig.Går for Per, LETT, Trump er jo åpenbart en svært forstyrret mann både personlig og politisk, mens Per har et skrudd syn på verden men omsorg for sine (aller aller nærmeste og ariske) nærmeste. Nytt dilemma: A: spise gul snø hver gang du er tørst resten av livet - saft må blandes med gul snø, øl må bygges med gul snø, isbiter lages av gul snø, osv B: aldri mer drikke noe som helst (hydrering er ivaretatt på magisk vis) B- glatt! Nytt dilemma: være gift med A) Sarumann fra Lotr Geoffrey fra GoT Anonymous poster hash: eb8af...e3b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #11 Skrevet 2. mars 2016 Bo i det peneste huset selvsagt. Det meste kan løses ved blendingsgardiner. A Ligge med Donald Trumph B Ligge med Per Sandberg Å herre min skaper, la meg dø. INGENTING kan løse den der. Nå har jeg tenkt i to minutter og det er faktisk ikke mulig.Går for Per, LETT, Trump er jo åpenbart en svært forstyrret mann både personlig og politisk, mens Per har et skrudd syn på verden men omsorg for sine (aller aller nærmeste og ariske) nærmeste. Nytt dilemma: A: spise gul snø hver gang du er tørst resten av livet - saft må blandes med gul snø, øl må bygges med gul snø, isbiter lages av gul snø, osv B: aldri mer drikke noe som helst (hydrering er ivaretatt på magisk vis) B- glatt! Nytt dilemma: være gift med A) Sarumann fra Lotr Geoffrey fra GoT Anonymous poster hash: eb8af...e3b Hva er GoT? Anonymous poster hash: 88ef2...69b
Gustav Klitt Skrevet 2. mars 2016 #12 Skrevet 2. mars 2016 Bo i det peneste huset selvsagt. Det meste kan løses ved blendingsgardiner. A Ligge med Donald Trumph B Ligge med Per Sandberg Å herre min skaper, la meg dø. INGENTING kan løse den der. Nå har jeg tenkt i to minutter og det er faktisk ikke mulig.Går for Per, LETT, Trump er jo åpenbart en svært forstyrret mann både personlig og politisk, mens Per har et skrudd syn på verden men omsorg for sine (aller aller nærmeste og ariske) nærmeste. Nytt dilemma: A: spise gul snø hver gang du er tørst resten av livet - saft må blandes med gul snø, øl må bygges med gul snø, isbiter lages av gul snø, osv B: aldri mer drikke noe som helst (hydrering er ivaretatt på magisk vis) B- glatt! Nytt dilemma: være gift med A) Sarumann fra Lotr Geoffrey fra GoT Anonymous poster hash: eb8af...e3b Sarumann! Like kjipe, kanskje, men Sarumann er marginalt heitere 😁 A: Aldri kunne lyve (ikke engang en bitteliten hvit løgn) eller B: Aldri kunne si sannheten (om NOE)
sug lut Skrevet 2. mars 2016 #13 Skrevet 2. mars 2016 Bo i det peneste huset selvsagt. Det meste kan løses ved blendingsgardiner. A Ligge med Donald Trumph B Ligge med Per Sandberg Å herre min skaper, la meg dø. INGENTING kan løse den der. Nå har jeg tenkt i to minutter og det er faktisk ikke mulig. Går for Per, LETT, Trump er jo åpenbart en svært forstyrret mann både personlig og politisk, mens Per har et skrudd syn på verden men omsorg for sine (aller aller nærmeste og ariske) nærmeste. Nytt dilemma: A: spise gul snø hver gang du er tørst resten av livet - saft må blandes med gul snø, øl må bygges med gul snø, isbiter lages av gul snø, osv B: aldri mer drikke noe som helst (hydrering er ivaretatt på magisk vis) Latterlig enkelt i forhold til Per og Donald - det er helt umulig fremdeles - aldri drikke noenting er superenkelt. Nytt dilemma: A: Tatovere englevinger på brystet B: Røyke tjue om dagen
sug lut Skrevet 2. mars 2016 #14 Skrevet 2. mars 2016 Bo i det peneste huset selvsagt. Det meste kan løses ved blendingsgardiner. A Ligge med Donald Trumph B Ligge med Per Sandberg Å herre min skaper, la meg dø. INGENTING kan løse den der. Nå har jeg tenkt i to minutter og det er faktisk ikke mulig.Går for Per, LETT, Trump er jo åpenbart en svært forstyrret mann både personlig og politisk, mens Per har et skrudd syn på verden men omsorg for sine (aller aller nærmeste og ariske) nærmeste. Nytt dilemma: A: spise gul snø hver gang du er tørst resten av livet - saft må blandes med gul snø, øl må bygges med gul snø, isbiter lages av gul snø, osv B: aldri mer drikke noe som helst (hydrering er ivaretatt på magisk vis) B- glatt! Nytt dilemma: være gift med A) Sarumann fra Lotr Geoffrey fra GoT Anonymous poster hash: eb8af...e3b Sarumann! Like kjipe, kanskje, men Sarumann er marginalt heitere A: Aldri kunne lyve (ikke engang en bitteliten hvit løgn) eller B: Aldri kunne si sannheten (om NOE) B. Det er jo dritenkelt å lyve A. Ikke få barn B. Få ti barn
Gustav Klitt Skrevet 2. mars 2016 #15 Skrevet 2. mars 2016 Bo i det peneste huset selvsagt. Det meste kan løses ved blendingsgardiner. A Ligge med Donald Trumph B Ligge med Per Sandberg Å herre min skaper, la meg dø. INGENTING kan løse den der. Nå har jeg tenkt i to minutter og det er faktisk ikke mulig.Går for Per, LETT, Trump er jo åpenbart en svært forstyrret mann både personlig og politisk, mens Per har et skrudd syn på verden men omsorg for sine (aller aller nærmeste og ariske) nærmeste. Nytt dilemma: A: spise gul snø hver gang du er tørst resten av livet - saft må blandes med gul snø, øl må bygges med gul snø, isbiter lages av gul snø, osv B: aldri mer drikke noe som helst (hydrering er ivaretatt på magisk vis) Latterlig enkelt i forhold til Per og Donald - det er helt umulig fremdeles - aldri drikke noenting er superenkelt. Nytt dilemma: A: Tatovere englevinger på brystet B: Røyke tjue om dagen Englevinger! Innser at det var tungt på den ene siden 😄
sug lut Skrevet 2. mars 2016 #16 Skrevet 2. mars 2016 A - ligge med Donald Drumpf.. Der kunne man mest sansynlig ha tjent mye penger på, slik at man kunne ha betalt for psykolog osv.. A) Kun forflyttet seg innen 50km radius resten av livet Aldri bo lengre enn ett år på samme sted og aldri flytte tilbake (innen 25km radius) A. Hvis jeg fikk velge hvor. A. Innmat hver dag til middag B. Veksle mellom smalahove, lutefisk og oksetestikler til middag
Pengetreet Skrevet 2. mars 2016 #17 Skrevet 2. mars 2016 A - ligge med Donald Drumpf.. Der kunne man mest sansynlig ha tjent mye penger på, slik at man kunne ha betalt for psykolog osv.. A) Kun forflyttet seg innen 50km radius resten av livet Aldri bo lengre enn ett år på samme sted og aldri flytte tilbake (innen 25km radius) A. Hvis jeg fikk velge hvor. A. Innmat hver dag til middag B. Veksle mellom smalahove, lutefisk og oksetestikler til middag A A. Gå med burka resten av livet B. Bo sammen med svigermor resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #18 Skrevet 2. mars 2016 A - ligge med Donald Drumpf.. Der kunne man mest sansynlig ha tjent mye penger på, slik at man kunne ha betalt for psykolog osv.. A) Kun forflyttet seg innen 50km radius resten av livet Aldri bo lengre enn ett år på samme sted og aldri flytte tilbake (innen 25km radius) A. Hvis jeg fikk velge hvor. A. Innmat hver dag til middag B. Veksle mellom smalahove, lutefisk og oksetestikler til middag A A. Gå med burka resten av livet B. Bo sammen med svigermor resten av livet. B A. Leve uten mobil og Internett i et år B. Bli vegetarianer Anonymous poster hash: 0ea03...5d9
Ophiophagus Hannah Skrevet 2. mars 2016 #19 Skrevet 2. mars 2016 B. Bo med svigermor tror jeg - da slipper jeg jo ut av og til. Men burka på en strålende sommerdag, nei den går ikke. A. Se alle episodene som er lagd av paradise hotell i strekk, eller B. Aldri se TV igjen?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #20 Skrevet 2. mars 2016 A - ligge med Donald Drumpf.. Der kunne man mest sansynlig ha tjent mye penger på, slik at man kunne ha betalt for psykolog osv.. A) Kun forflyttet seg innen 50km radius resten av livet Aldri bo lengre enn ett år på samme sted og aldri flytte tilbake (innen 25km radius) A. Hvis jeg fikk velge hvor. A. Innmat hver dag til middag B. Veksle mellom smalahove, lutefisk og oksetestikler til middag A A. Gå med burka resten av livet B. Bo sammen med svigermor resten av livet. B - superlett! Nytt dilemma: A: Være partileder for FrP B: Kun bruke klær sydd av uvaskede grisetarmer Anonymous poster hash: dc4c0...120
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #21 Skrevet 2. mars 2016 A - ligge med Donald Drumpf.. Der kunne man mest sansynlig ha tjent mye penger på, slik at man kunne ha betalt for psykolog osv.. A) Kun forflyttet seg innen 50km radius resten av livet Aldri bo lengre enn ett år på samme sted og aldri flytte tilbake (innen 25km radius) A. Hvis jeg fikk velge hvor. A. Innmat hver dag til middag B. Veksle mellom smalahove, lutefisk og oksetestikler til middag A A. Gå med burka resten av livet B. Bo sammen med svigermor resten av livet. B - superlett! Nytt dilemma: A: Være partileder for FrP B: Kun bruke klær sydd av uvaskede grisetarmer Anonymous poster hash: dc4c0...120 Enkelt - jeg ville blitt partileder i FrP og kun gått i klær av uvaskede grisetarmer... da ville jeg nok raskt mistet jobben A: Leve i sølibat resten av livet B: Aldri mer spise sjokolade eller annet godis Anonymous poster hash: 183ac...4a0
Ophiophagus Hannah Skrevet 2. mars 2016 #22 Skrevet 2. mars 2016 B, blir det nok.. A, Tatt solarium hver dag i ett år, B eller gitt Terje Søviknes massasje hver dag i ett år?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #23 Skrevet 2. mars 2016 La oss leke litt! 1. Den som svarer på dilemmaet må si ett nytt dilemma osv.. 2. Ikke svar med ingen osv.. De som vil leke er med! Hvis du må velge: A) trendnegler med pels laget av Donald Trumps tupe ( må ha de på en uke) gå med noens skitne sokker en ukeAnonymous poster hash: eb8af...e3b Her er det bare en ting å si:GRØSS!!! Easy! Alternativ B, uten tvil . Velg mellom: a- Å flasse intenst over hele kroppen i en måned. b- Ikke kunne dusje eller vaske deg på en måned. A, for sure!A: Bo i den verste rønna, men ha verdens fineste utsikt B: Bo i det peneste huset, men kun ha utsikt til den styggeste rønna Bo i det peneste huset selvsagt. Det meste kan løses ved blendingsgardiner. A Ligge med Donald Trumph B Ligge med Per Sandberg Anonymous poster hash: 51713...4a0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #24 Skrevet 2. mars 2016 B, blir det nok.. A, Tatt solarium hver dag i ett år, B eller gitt Terje Søviknes massasje hver dag i ett år? Solarium. Du sa ikke noe om hvor lenge. Ett minutt holder. A) Aldri mer DIB Eneste nettstedet du får besøke er DIB. Anonymous poster hash: dc636...7e2
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #25 Skrevet 2. mars 2016 B, blir det nok.. A, Tatt solarium hver dag i ett år, B eller gitt Terje Søviknes massasje hver dag i ett år? A, helt klart. Heller hudkreft enn Søviknes! Ok, A Leve uten fortennene B gå med konstant leamus i øyet Anonymous poster hash: eb8af...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå