Gå til innhold

Har du opplevd dette med menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er fornuftig av deg å ikke høre på han og ikke svare han. Det er egentlig veldig godt gjort, det er vanskelig å ikke svare på slike meldinger. 

Du skal ikke føle deg teit som har blitt lurt. Det er rimelig psycho å utgi seg for å være singel, innlede et forhold osv. når man faktisk har en dame som venter hjemme. Det er ikke du som er teit her, man må få lov til å gå ut fra at de som sier de er single faktisk er det. Hvordan ville verden sett ut hvis alle skulle være nødt til å mistro alt som blir sagt? 

Dette høres veldig ubehagelig ut. Jeg håper det blir bedre snart. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du liksom ta sjansen på å starte på nytt da, etter DET utgangspunktet, og trusler mot deg og barnet ditt fra eksen...

Anonymous poster hash: f895d...513

Ja, og så er det vel heller tvilsomt at det er han som har gjort det slutt. Kan like gjerne være den gærne dama som har dumpet han etter at hun fikk bekreftet at han var utro. 

Skrevet

Herlighet. Hold deg unna ham og den gærne eksen hans HI.

Jeg vet det er riktig å anmelde sånt, men helt ærlig. Om hun som politi synker til et nivå der hun truer barna dine - er du helt sikker på det er tryggest å forfølge saken videre? Jeg bare ser for meg dama - nå sparket, singel og illsint. Hun virker ikke helt stødig.

Pass på deg selv, HI.

Anonymous poster hash: 5edfc...be5
Skrevet

Heter han Leif?

Anonymous poster hash: 11652...26b

Skrevet

For Guds skyld, du må anmelde og rapportere inn dette. Om hun virkelig har misbrukt systemene for å få ut info om deg så er dette sporbart.

Seriøse ansatte i politiet, sivilt eller operative- skal ikke holde på slik og du må bidra til at vi ikke kan ha slike i politiet.

Gjør oss alle den tjenesten med at du melder ifra, du har ingenting å frykte - men personer med såpass store private problemer må plukkes ut ifra sin tjeneste.

Anonymous poster hash: 5d4e5...958

Skrevet

Hun vet hvilken barnehage barnet ditt går i, skriver hun?

Jeg hadde anmeldt.

Anonymous poster hash: 05e5f...2e3

Skrevet

Oi, hadde noen truet barna mine hadde løvemammaen i meg våknet altså!

Ingen truer barna mine pga en drittsekk av en mann altså. Hadde helt klart gått til politiet og meldt fra om truslene.

Anonymous poster hash: 1ad65...869

Skrevet

Skal du liksom ta sjansen på å starte på nytt da, etter DET utgangspunktet, og trusler mot deg og barnet ditt fra eksen...

Anonymous poster hash: f895d...513

Hehe! Det virker som om han tror det ja😊

Ain't gonna happen!

Anonymous poster hash: f67a7...1b8

Skrevet

Synes det er fornuftig av deg å ikke høre på han og ikke svare han. Det er egentlig veldig godt gjort, det er vanskelig å ikke svare på slike meldinger.

Du skal ikke føle deg teit som har blitt lurt. Det er rimelig psycho å utgi seg for å være singel, innlede et forhold osv. når man faktisk har en dame som venter hjemme. Det er ikke du som er teit her, man må få lov til å gå ut fra at de som sier de er single faktisk er det. Hvordan ville verden sett ut hvis alle skulle være nødt til å mistro alt som blir sagt?

Dette høres veldig ubehagelig ut. Jeg håper det blir bedre snart.

Jeg synes og det er godt gjort. Men jeg kjenner bare at jeg hater han for at han har satt meg i denne situasjonen. Faens fyr!

Jeg håper og det blir bedre. Jeg er usikker på om hun er gærn nok til å faktisk dukke opp på døra mi.. Håper ikke det.

HI

Skrevet

Aldri opplevd nei, heldigvis!!! Selvsagt anmelder du henne inn. Når hun kommer med trusler rettet mot ditt barn. Hun bør overhodet ikke være politi!

Anonymous poster hash: 3730a...cfc

Skrevet

Trolleri trollera

Anonymous poster hash: 718b2...749

Skrevet

Herlighet. Hold deg unna ham og den gærne eksen hans HI.

Jeg vet det er riktig å anmelde sånt, men helt ærlig. Om hun som politi synker til et nivå der hun truer barna dine - er du helt sikker på det er tryggest å forfølge saken videre? Jeg bare ser for meg dama - nå sparket, singel og illsint. Hun virker ikke helt stødig.

Pass på deg selv, HI.

Anonymous poster hash: 5edfc...be5

Du har et poeng. Jeg kjenner henne ikke, så jeg aner jo ikke om hun er gal nok.

Jeg må tenke nøye på dette. Kanskje jeg snakker med tosken i morgen. Han bør jo kjenne henne. Det er tross alt barnet mitt jeg bryr meg mest om i hele verden. Klørne står rett ut.

HI

Skrevet

Jeg må tenke nøye på dette. Kanskje jeg snakker med tosken i morgen. Han bør jo kjenne henne. Det er tross alt barnet mitt jeg bryr meg mest om i hele verden. Klørne står rett ut.

HI

Det hun har gjort her er så alvorlig, Hi, at jeg håper du tar det videre. Hun er tydeligvis så ustabil eller har så dårlig impulskontroll at det å ha en slik person i en slik stilling som hun har ikke er trygt i seg selv. Uansett hva du gjør eller ikke gjør så har du ingen sikkerhet for at hun ikke kan finne på å gjøre noe mer, og derfor er det beste for deg å ta det videre.

Du skal heller ikke stole på at han nå er singel, det kan være et spill for at du ikke skal gå videre med saken slik at hun ikke skal få problemer med jobben.

Jeg håper du tar dette videre, for slike personer som hun bør ikke inneha slike stillinger. Det er alvorlig for tilliten til politiet.

Så gå videre med det! Men det er nok lurt at du tar det på en annen stasjon enn den de jobber.

Anonymous poster hash: 0f3e2...14f

Gjest Antarctica
Skrevet

HI

Det hun har gjort her er så alvorlig, Hi, at jeg håper du tar det videre. Hun er tydeligvis så ustabil eller har så dårlig impulskontroll at det å ha en slik person i en slik stilling som hun har ikke er trygt i seg selv. Uansett hva du gjør eller ikke gjør så har du ingen sikkerhet for at hun ikke kan finne på å gjøre noe mer, og derfor er det beste for deg å ta det videre.

Du skal heller ikke stole på at han nå er singel, det kan være et spill for at du ikke skal gå videre med saken slik at hun ikke skal få problemer med jobben.

Jeg håper du tar dette videre, for slike personer som hun bør ikke inneha slike stillinger. Det er alvorlig for tilliten til politiet.

Så gå videre med det! Men det er nok lurt at du tar det på en annen stasjon enn den de jobber.

Anonymous poster hash: 0f3e2...14f

Tenker likedan. Og er det slik at hun faktisk jobber i politiet, så skal dette behandles i et høyere organ.

Skrevet (endret)

Forstår ikke at så mange bimmere og dibbere går gjennom dette...

Er dere seriøse eller veldig glad i å trolle? Tenker man seriøst på å skrive ALT her før man foretar seg noe i real life?

Hadde jeg hatt en psychokjerring etter meg hadde jeg i hvertfall ikke skrevet om det på nett og vist sårbarheten min. Håper dette er troll. Virker litt enkelt..

Endret av Sheriff Callie
Skrevet

Oppdatering HI?

Anonymous poster hash: 0e338...f1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...