Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har truffet, skrevet melding og snakket på telefon med en knakende kjekk kar i noen uker. Så fikk jeg plutselig en lang og veldig stygg melding i fra ei som sier hun er dama hans. Hun er selvfølgelig ikke fornøyd, men hun truer med at hun skal oppsøke meg.. Hun jobber visst i politiet så hun har funnet ut hvor jeg bor..Han jobber og i politiet det, så det stemmer sikkert at hun og gjør det. Jeg ante ikke at han hadde dame! Vi er venner på Facebook og der har jeg ikke sett noe til det...For en tosk!!! Anonymous poster hash: f67a7...1b8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Svar henne med en hyggelig melding om at du ikke ante at ha hadde dame, og at om det stemmer skal du selvsagt holde deg unna. Så kan du også nevne at hvis hun virkelig jobber i politiet så bør hun vite bedre enn å bruke den informasjonen hun har tilgang til i jobben sin til å skaffe seg private opplysninger da det er strengt ulovlig. Å komme med trusler er selvsagt også ulovlig. Så ville jeg ringt denne mannen og sagt hva som har skjedd, og tatt det derfra. Anonymous poster hash: 93066...32c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 At hun er ansatt i politiet gjør det jo litt komisk at hun truer deg på denne måten da, det er jo ikke lov..... Men jeg ville som anonym over svart at du ikke visste om noen dame, han har aldri nevnt noen dame og han står også som singel på facebook så du var i god tro. Så tar du kontakt med mannen og forteller hva som har skjedd og hører hans forklaring. Anonymous poster hash: 1ad65...869
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Hadde sakt tilbake at han sa aldri noe om at han hadde ei kvinne og siden du jobber i Politiet er jo detta ei truing. Har kopi av melding og oppsøker du meg blir denna brukt og jeg anmelder. Detta burde du forstå og kvifor får jeg da meldinger og tlf fra han ? Spør ho som truer. Anonymous poster hash: 30d1b...9cb
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Med den meldingen der kan jeg si deg med én gang at hun ikke er politi, kanskje sekretær (tvilsomt det også) hos politiet el. Men IKKE politi Anonymous poster hash: a8290...70e
Gjest Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Som politi har man ikke lov til å utøve/ true om trusler slik som henne. Renspikka tøv!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Takk for svar alle sammen! Er helt shaky her jeg sitter... Jeg har snakket med han på telefon. Ble jo selvfølgelig tårevått fra min side...trodde ikke han var en sånn idiot. Det stemte visst at hun og er politi... Han ble rasende da han hørte hva hun hadde skrevet, men det driter jeg ærlig talt i... Jeg kommer ikke til å ha mer kontakt med han! Jeg sendte svar til henne når jeg var ferdig å snakke med han. Jeg skrev at jeg ikke visste om det og at jeg aldri kom til å snakke med han igjen. Og at jeg er utrolig lei meg. Vi får se om hun godtar det... Jeg har vært singel i et par år og trodde jeg endelig haddetruffet den perfekte mannen😟 Jeg har hjerteklapp.... HI Anonymous poster hash: f67a7...1b8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 Han ble satt ut da jeg ringte. Han bare stammet... HI Anonymous poster hash: f67a7...1b8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #9 Skrevet 1. mars 2016 Han ble satt ut da jeg ringte. Han bare stammet... HI Anonymous poster hash: f67a7...1b8 Han er nok lei ho og vil utforske om der er noe anna før han slår opp eller senge kos han er ute etter. Anonymous poster hash: 30d1b...9cb
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #10 Skrevet 1. mars 2016 Jeg hadde sendt inn klage på henne. Noe skurrer her... jeg vet ikke helt hva. Men jeg får en følelse av at hverken hun eller han er politi. Er du sikker på at det ikke er noen som "leker" med deg? Sjekk Tlf Nr hun sendte melding fra. Anonymous poster hash: a8290...70e
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #11 Skrevet 1. mars 2016 Jeg hadde sendt inn klage på henne. Noe skurrer her... jeg vet ikke helt hva. Men jeg får en følelse av at hverken hun eller han er politi. Er du sikker på at det ikke er noen som "leker" med deg? Sjekk Tlf Nr hun sendte melding fra. Anonymous poster hash: a8290...70e Jeg har møtt han etter jobb og sett ID skiltet hans, så han snakker nok sant sånn sett. Jeg fortalte dette til sjefen min. Hun sendte meg hjem... Like greit, jeg er helt ødelagt.. Hun er ei topp dame og sa at hun skulle komme hjem til meg etter jobb. Har søkt henne opp i div nummersøksider. Men det kommer ikke opp noe. Har googlet det også, men det kommer ikke opp noe der heller som kan antyde at det er henne. Jeg backer iallefall ut. Vil jo ikke ha en mann som oppfører seg sånn... Har ikke fått svar fra henne enda. HI Anonymous poster hash: f67a7...1b8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #12 Skrevet 1. mars 2016 Jeg hadde sendt inn klage på henne. Noe skurrer her... jeg vet ikke helt hva. Men jeg får en følelse av at hverken hun eller han er politi. Er du sikker på at det ikke er noen som "leker" med deg? Sjekk Tlf Nr hun sendte melding fra. Anonymous poster hash: a8290...70e Jeg har møtt han etter jobb og sett ID skiltet hans, så han snakker nok sant sånn sett.Jeg fortalte dette til sjefen min. Hun sendte meg hjem... Like greit, jeg er helt ødelagt.. Hun er ei topp dame og sa at hun skulle komme hjem til meg etter jobb. Har søkt henne opp i div nummersøksider. Men det kommer ikke opp noe. Har googlet det også, men det kommer ikke opp noe der heller som kan antyde at det er henne. Jeg backer iallefall ut. Vil jo ikke ha en mann som oppfører seg sånn... Har ikke fått svar fra henne enda. HI Anonymous poster hash: f67a7...1b8 Kommer til å klage, må bare roe meg ned 100 hakk først. Anonymous poster hash: f67a7...1b8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #13 Skrevet 1. mars 2016 Med den meldingen der kan jeg si deg med én gang at hun ikke er politi, kanskje sekretær (tvilsomt det også) hos politiet el. Men IKKE politi Anonymous poster hash: a8290...70e Er politifolk vaksinert mot å være drittsekker og ta dårlige personlige valg? Jeg vet om et par politifolk som privat har truet, utøvet vold m.m., så yrket er ingen garanti mot å være idiot! Og nå har jo Hi fått bekreftet at hun er politi også. Hi - send inn en klage på denne dama, for det hun gjør er ikke lovlig. Kan hende hun kommer seg unna det med en advarsel om hun har funnet deg via vanlige offentlige tjenester som 1881 e.l., men har hun brukt data gjennom jobb så har hun nok lagt igjen spor etter seg. Det at hun viser til at hun er politi og skal "oppsøke deg" om du ikke holder deg unna mannen hennes, det er nok det hun får en skrape for. Avhengig av hvor stygg meldingen hennes var og hvor tydelig hun var i trusselen, vurder å ikke bare klage det inn, men å anmelde det (hvis det er reell trussel). Hun har nok fått et stygt sjokk når hun oppdaget at typen legger opp til utroskap, men det fritar henne ikke for særskilt ansvar for å holde seg innenfor loven og ikke bruke yrket sitt for å true deg. Er meldingen "bare" stygg, da klager du henne inn skriftlig. Anonymous poster hash: 0f3e2...14f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #14 Skrevet 1. mars 2016 Heter mannen Ole? Anonymous poster hash: 0d711...b9f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #15 Skrevet 1. mars 2016 Det er ikke langt mellom politi og "røver" vettu - mye av samme spenninga de søker. Anonymous poster hash: dbeea...156
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #16 Skrevet 1. mars 2016 Det er ikke langt mellom politi og "røver" vettu - mye av samme spenninga de søker. Anonymous poster hash: dbeea...156 Det tror jeg faktisk det er noe i. Hilsen en med mange familiemedlemmer i politiet. Anonymous poster hash: f895d...513
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #17 Skrevet 1. mars 2016 Med den meldingen der kan jeg si deg med én gang at hun ikke er politi, kanskje sekretær (tvilsomt det også) hos politiet el. Men IKKE politi Anonymous poster hash: a8290...70e Er politifolk vaksinert mot å være drittsekker og ta dårlige personlige valg? Jeg vet om et par politifolk som privat har truet, utøvet vold m.m., så yrket er ingen garanti mot å være idiot! Og nå har jo Hi fått bekreftet at hun er politi også. Hi - send inn en klage på denne dama, for det hun gjør er ikke lovlig. Kan hende hun kommer seg unna det med en advarsel om hun har funnet deg via vanlige offentlige tjenester som 1881 e.l., men har hun brukt data gjennom jobb så har hun nok lagt igjen spor etter seg. Det at hun viser til at hun er politi og skal "oppsøke deg" om du ikke holder deg unna mannen hennes, det er nok det hun får en skrape for. Avhengig av hvor stygg meldingen hennes var og hvor tydelig hun var i trusselen, vurder å ikke bare klage det inn, men å anmelde det (hvis det er reell trussel). Hun har nok fått et stygt sjokk når hun oppdaget at typen legger opp til utroskap, men det fritar henne ikke for særskilt ansvar for å holde seg innenfor loven og ikke bruke yrket sitt for å true deg. Er meldingen "bare" stygg, da klager du henne inn skriftlig. Anonymous poster hash: 0f3e2...14f Man finner ikke nummeret mitt på noe nummersøk... Tipper hun har snoket på telefonen hans.... Jeg har hatt en helt forjævlig dag... Sjefen min kom hit etter jobb og vi har snakket masse om dette. Hun nevner blandt annet at hun vet hvilken barnehage barnet mitt går i. Jeg begynner å lure på om hun har stalket meg! Jeg kommer iallefall til å dra til en annen politistasjon enn den de jobber på. Skal vise de meldingen og håpe de ikke kjenner henne og motarbeider meg. Jeg har jo ikke gjort noe galt og synes ikke jeg fortjener dette... Hun har enda ikke svart meg... HI Anonymous poster hash: f67a7...1b8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #18 Skrevet 1. mars 2016 Heter mannen Ole? Anonymous poster hash: 0d711...b9f Nei det gjør han ikke... Men han har et veldig vanlig navn uansett😊 HI Anonymous poster hash: f67a7...1b8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #19 Skrevet 1. mars 2016 Det er ikke langt mellom politi og "røver" vettu - mye av samme spenninga de søker. Anonymous poster hash: dbeea...156 Det tror jeg faktisk det er noe i. Hilsen en med mange familiemedlemmer i politiet. Anonymous poster hash: f895d...513 Jeg skal iallefall holde meg langt unna politimenn i fremtiden. HI Anonymous poster hash: f67a7...1b8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #20 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har foressten 21 ubesvarte anrop og 6 meldinger fra han. Han er visst lei seg, men jeg er helt ferdig med han. HI Anonymous poster hash: f67a7...1b8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #21 Skrevet 1. mars 2016 Dette er jo bare sykt... 😯 Anonymous poster hash: 93722...15a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #22 Skrevet 1. mars 2016 Hva sier han på meldingene da? Anonymous poster hash: dc253...0dc
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #23 Skrevet 1. mars 2016 Bare send et svar om at du kontakter sjefen hennes og forteller om meldingen hennes, så blir det nok slutt på all kontakting. Hvis hun har fått informasjon om deg via politiet vil hun miste jobben. Strengt ulovlig, selvfølgelig Anonymous poster hash: 6c7fa...dd1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #24 Skrevet 1. mars 2016 Hva sier han på meldingene da? Anonymous poster hash: dc253...0dc Han skriver at han vil snakke med meg, er ufattelig lei seg, har gjort det slutt, vil gjøre det godt igjen osv.. Har ikke svart på noe. Må foressten beklage den teite overskriften, var i sjokk da jeg skrev her. Jeg er så glad for de ordentlige svarene deres! Føler meg så teit som har blitt lurt og tør ikke helt å snakke med noen andre enn sjefen min enda😊 HI Anonymous poster hash: f67a7...1b8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #25 Skrevet 1. mars 2016 Skal du liksom ta sjansen på å starte på nytt da, etter DET utgangspunktet, og trusler mot deg og barnet ditt fra eksen... Anonymous poster hash: f895d...513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå