sug lut Skrevet 28. februar 2016 #26 Skrevet 28. februar 2016 Nei, fri og bevare meg. Det er da ferie, ikke straffekoloni.
Luksusdyret Skrevet 28. februar 2016 #27 Skrevet 28. februar 2016 Nei, fri og bevare meg. Det er da ferie, ikke straffekoloni. Signerer. Så lite tid som man har til bare å være familie i løpet av året, så er det greit å unne seg å være familie på ferie. Hvis man reiser med andre må man tilpasse seg deres timeplan og være sosial om man vil eller ikke.
Elsker livet Skrevet 28. februar 2016 #28 Skrevet 28. februar 2016 Har til nå reist alene på typiske lengre sommerferier. Men har noen ganger reist samtidig med venner på hytteturer i nærheten av alpinsentre, har da hatt egen hytte og styrt dagene uten at vi trenger å ta særlig hensyn til de andre. Ellers hender det at vi besøker venner på hytta/feriehus, men da holder det lenge med ett par overnattinger. Vi er såpass mange i familien, og trives godt i dessuten i vårt eget selskap i vårt eget tempo, med våre vaner og uvaner, at det er greit å slippe å ta hensyn til flere over lengre tid.
Miamimom Skrevet 28. februar 2016 #29 Skrevet 28. februar 2016 Nei, det har vi prøvd - og det skjer ikke igjen! Vi trives best når vi kan bestemme alt selv.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #30 Skrevet 29. februar 2016 Jeg pleier å reise alene med min datter og min søster som er tenåring Har ikke mann, og har ikke venner å reie med Anonymous poster hash: 2fa30...a93
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #31 Skrevet 29. februar 2016 Vi har prøvd begge deler. Når vi reiste sammen med noen ble det forventet at vi voksne skulle sitte i en ende av bordet og barna i den andre mens vi spiste osv. Det ble nesten forventet at barna ikke skulle "forstyrre" oss voksne men gå å leke osv. Dette hører jeg hos de som pleier å reise flere på ferie. Ofte i kombinasjon med at voksne tar seg en drink/vin osv. Vi liker å ha tid til våre barn på ferie. Prate med dem, ha tid til å finne nye middagsretter på resturant, se og forklare ting vi ser osv. Vi syns også det er godt å være sammen som par etter at barna er i seng. Anonymous poster hash: 76160...cf4
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #32 Skrevet 29. februar 2016 Vi reiser alltid alene, men har av og til et lånebarn med oss i noen dager. Anonymous poster hash: 8f180...66f
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #33 Skrevet 29. februar 2016 Når jeg og mannen planlegger, så reiser vi alene. Vi har 5 små barn, så vi har nok med oss selv, om ikke vi skal prate og være sosiale med andre da. Da vil vi være i fred og nyte familien vår. Ha oppmerksomheten på hverandre og barna. Men vi har blitt spandert på noen turer av svigers, der vi reiser hele svigerfamilien. Og det har faktisk vært utrolig koselig. Anonymous poster hash: 52c32...990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå