Gå til innhold

Innrømmelse: Jeg løy om prevensjon - ble gravid. (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns ikke det du gjorde var så ille. Jeg har nok verre svin på skogen. Som en sier over, hvis han absolutt ikke ville ha barn burde han tatt konsekvensen av det og brukt kondom.

Skjønner godt at du ville ha tilbake babyen din. Jeg har mistet flere ganger så den følelsen kan jeg forstå meget godt.

Høres ut som du har gjort en god jobb og skapt et godt liv for deg og sønnen din. Vær stolt av det!

Ønsker dere alt godt.

Takk for gode ord, hjertefru! Alt godt ønskes til deg og dine :) hi

Anonymous poster hash: 3b195...09b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal antakelig hvile deg i den gode stakkarslige offerrollen til du går i grava - men sannheten er at du vraka livet til en du frivillig hadde sex med fordi du syntes det var greit å lyve om prevensjon. Skam deg.

Sex kan føre til barn. Så om noen er redd for å få livet sitt "vraket" burde de kanskje avstå?

Jeg skjønner at du liker å ha rollen som den "tøffe og kule" luten, men av og til er det lurt å holde kjeft! Av og til...

Anonymous poster hash: df7bb...c68

Det har ingenting med "tøff og kul" å gjøre og min "rolle" er helt uinteressant, jeg kan godt bli anonym eller bytte nick og si nøyaktig det samme, vil du da forholde deg til innholdet og ikke til brukeren? Og mener du virkelige at alle menn bør mistro alle kvinner alltid, så all sex til enhver tid bør gjennomføres med kondom om man ikke har tenkt seg barn, selv om kvinnen sier hun er beskyttet?

Ja!

Du vet, det finnes hiv, klamydia osv

Så alle par som ikke bruker kondom SELV OM hun går på p-piller, har spiral osv bedriver risikosex?

Anonymous poster hash: 5d9f7...950

Skrevet

Slutt nå i hvertfall med å klandre guttens far. Etter min mening var det du gjorde på linje med voldtekt.

Anonymous poster hash: 63995...dfc

Say what!

Anonymous poster hash: 09510...561

Skrevet

Hvis ikke det hadde skjedd hadde du ikke hatt den fine sønnen din :) Alle gjør feil her i livet, og for din del endte denne feilen i et lite, nytt menneske. Ikke den værste feilen som kunne skjedd!

Synes ikke du skal tenke så mye på det. Ingenting vil forandre seg av at du har dårlig samvittighet. Sønnen deres er her uansett. Og husk- dette er ikke bare din skyld. Han burde brukt kondom uansett, med tanke på kjønnssykdommer.

Sender deg en god klem❤️

Anonymous poster hash: b6203...bb1

Skrevet

Slutt nå i hvertfall med å klandre guttens far. Etter min mening var det du gjorde på linje med voldtekt.

Say what!

Amnesty definerer voldtekt som sex uten samtykke. Barnets far var klar på at han ikke ville ha samleie hvis HI ikke brukte prevensjon. Når HI da valgte å lyve, helt bevist, for å få ham til å ha sex med seg mener jeg det faller inn under definisjonen, ja.

Skrevet

Say what!

Amnesty definerer voldtekt som sex uten samtykke. Barnets far var klar på at han ikke ville ha samleie hvis HI ikke brukte prevensjon. Når HI da valgte å lyve, helt bevist, for å få ham til å ha sex med seg mener jeg det faller inn under definisjonen, ja.

Tja når han spør om hun begynte med p-piller etter SA er ikke helt det samme som om han spurte om hun gikk på p-piller nå. Hun svarte sannferdig nok i forhold til det han spurte om. Hadde han spurt om hun gikk på p-piller nå, etter at hun sier at de burde bruke kondom og hun hadde sagt at hun gikk på disse pillene så hadde hun jugd. Det som er feil her er at han nektet å bruke kondom, han gikk jo til henne for sex, og hun lot være å fortelle at hun hadde sluttet med pillene. Begge har gjort feil her og er nå foreldre. Han ble ikke tvunget til sex noe som er voldtekt. Han hadde et valg og han valgte å gjennomføre med de opplysningen som han satt med.  

Anonymous poster hash: c9481...f47

Skrevet

Say what!

Tja når han spør om hun begynte med p-piller etter SA er ikke helt det samme som om han spurte om hun gikk på p-piller nå. Hun svarte sannferdig nok i forhold til det han spurte om. Hadde han spurt om hun gikk på p-piller nå, etter at hun sier at de burde bruke kondom og hun hadde sagt at hun gikk på disse pillene så hadde hun jugd. Det som er feil her er at han nektet å bruke kondom, han gikk jo til henne for sex, og hun lot være å fortelle at hun hadde sluttet med pillene. Begge har gjort feil her og er nå foreldre. Han ble ikke tvunget til sex noe som er voldtekt. Han hadde et valg og han valgte å gjennomføre med de opplysningen som han satt med.  

Anonymous poster hash: c9481...f47

Hun viste utmerket godt hva han mente å spørre om, men valgte bevist å villede ham. Det kaller jeg å lyve.

Skrevet

Klem til deg❤️Mennesker gjer feil. Godt du har det bedre med deg sjøl❤️

Skrevet

Det er ikke noe synd i deg. Blir så lett gravid, sutrer her... Mine tanker.

Anonymous poster hash: 0d34a...292

Oi, bitterheten lenge leve!

Anonymous poster hash: 3cb77...292

Skrevet

Say what!

Alvorlig talt, mener du HI voldtok fyren?! Når jeg trodde jeg hadde hørt det meste her inne. Må nesten le, det blir bare for dumt...

Anonymous poster hash: 3cb77...292

Skrevet

Jeg syns det er spesielt at flesteparten sier til HI at "dette er helt OK at du gjorde" og koz og klemz med ❤️

Hi, du tok ikke dette valget kun for deg, du lurte en mann til å få barn. Det blir for lett å si at han burde ha brukt kondom. Han spurte deg om du var beskyttet og du løy!

Det er helt irrelevant hva slags forhold dere hadde i forkant. Du lurte en annen person inn i en livslang forpliktelse. Jeg syns det er skammelig rett og slett.

Det er fint for deg at du har ett barn som har alt han trenger osv, men du fikk barnet ved å lure noen mot sin vilje! Jeg syns det er flaut!

Anonymous poster hash: 9d420...c41

Skrevet

Det er utilgivelig rett og slett.

Menn blir hundset og kalt drittsekker i de fleste sammenhenger når det kommer til dette temaet.

Kvinner derimot, kan gjøre som de vil, og da er det helt greit.

Anonymous poster hash: 6fd33...77b

Skrevet

Klem til deg❤️Mennesker gjer feil. Godt du har det bedre med deg sjøl❤️

"Mennesker gjør feil"

Hun lyver og forplikter et annet menneske i årevis fremover.. Det fortjener ikke klem og hjerter :-(

Anonymous poster hash: 6fd33...77b

Skrevet

Syns ikke det du gjorde var så ille. Jeg har nok verre svin på skogen. Som en sier over, hvis han absolutt ikke ville ha barn burde han tatt konsekvensen av det og brukt kondom.

Skjønner godt at du ville ha tilbake babyen din. Jeg har mistet flere ganger så den følelsen kan jeg forstå meget godt.

Høres ut som du har gjort en god jobb og skapt et godt liv for deg og sønnen din. Vær stolt av det!

Ønsker dere alt godt.

Stolt ?? !!

Hun har lurt et annet menneske på det groveste. Beskrivelsen om hvor kald han var er kun hennes versjon.

Hadde det vært motsatt, at en mann hadde lurt en kvinne på tilsvarene måte.

Ingen hadde bedt han være stolt av det.

Slemt er det !!

Skrevet

Jeg antar at HI avstår fra alle økonomiske bidrag fra barnefar? Noe annet hadde vært forkastelig.

Uhell er en ting, men å tvinge noen til å bli far på denne måten burde få konsekvenser

Anonymous poster hash: 9d420...c41

Skrevet

Hi, spørsmålet nå, så mange år etter, er vel om barnefaren fortsatt angrer på at han fikk denne sønnen. Om ikke? Synes jeg du skal glemme dette nå, og legge det i skuffen "utrolig teite valg vi tok da vi var yngre", noen av oss tok valg som ikke endte i et viktig menneske, men det betyr ikke at vi er bedre enn deg. Vi har alle feil og hemmeligheter å bære på som ikke alltid er så gode for offentligheten.

Skinnhellige finner du overalt og spesielt her inne, men det er også en "last" som de må bære med seg, så...

Skrevet

Ønsker dere alt godt.

Stolt ?? !!

Hun har lurt et annet menneske på det groveste. Beskrivelsen om hvor kald han var er kun hennes versjon.

Slemt er det !!

Skal ikke hi få lov til å være stolt av sønnen sin? Verste jeg har hørt!
Skrevet

Du tok noen valg som du nok ikke ville tatt i dag, men å leve er som å tegne uten viskelær, du kan ikke gjøre disse valgene om igjen. Dessuten har du fått et barn og hvem angrer vel på de barna de har fått? Man kan se på omstendighetene rundt med etterpåklokskapens øyne, men valgene man har tatt må man leve med konsekvensene av og etter hvert blir man klokere av erfaringene sine. Slik er det for oss alle. Legg fra deg skammen, den kan verken endre historiens gang eller plastre indre sår.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Ønsker dere alt godt.

Stolt ?? !!

Slemt er det !!

Skal ikke hi få lov til å være stolt av sønnen sin? Verste jeg har hørt!

Beklager, leste feil, trodde du skrev at hun burde være stolt over selve handlingen mot mannen 😟

Endret av Mrs Smith
Skrevet

Syntes det var fantastisk av deg og dele!

Og tipper at den dag i dag så er nok barnefar mer takknemlig over valget du tok, han har en sønn.

Skjønner valget ditt!

Syntes det var modig gjort💕

Skrevet

Så enig med Sug Lut her. Du løy hi, spiller ingen rolle forhistorien her og at du følte han brukte deg. Kondom er like mye ditt ansvar selv om den skal på han penis. Damene her blir blinda av de synes han var en drittsekk, noe han virker som men dere må skille sakene her likevel.

Skrevet

Så enig med Sug Lut her. Du løy hi, spiller ingen rolle forhistorien her og at du følte han brukte deg. Kondom er like mye ditt ansvar selv om den skal på han penis. Damene her blir blinda av de synes han var en drittsekk, noe han virker som men dere må skille sakene her likevel.

HI her. Jeg vet inderlig godt (idag) at det jeg gjorde var galt, og det at han var en drittsekk rettferdiggjør absolutt ikke det jeg gjorde, for handlingen min var tross alt ti ganger verre. Dette vet jeg, og jeg har slitt veldig med det i flere år nå. Det er fortsatt netter hvor jeg våkner opp til 5-6 ganger på grunn av dette, men det er heldigvis sjeldnere og sjeldnere og jeg begynner endelig å klare å leve med dette på samvittigheten.

Jeg angrer på det jeg gjorde og skulle så inderlig ønske at barnet kom til verden på en ærlig måte. Jeg er ikke stolt av det jeg gjorde, men jeg er stolt av sønnen min, det er jeg. Han er et herlig lite menneske :) 

Anonymous poster hash: 331cf...bcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...