Gå til innhold

har de fleste planlagt sommerferien ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke noe ferie i år, da jeg har termin i siste halvdel av juli, og vi skal til med husbygging de neste månedene også.

Anonymous poster hash: f4edc...e94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke når jeg får ferie enda. Håper vi får sammen i år, i fjor fikk vi bare en uke sammen. Blir nok Norgesferie på oss. Tenker vi tar det litt på sparket. Litt hyttetur, litt tur til venner, kanskje litt familie på besøk hit.

Anonymous poster hash: fb71d...c8c

Skrevet

vi skal til kristiansand og det er bestilt, vi skal sove i abraham :). Sønnen min på 3 gleder seg veldig :) så skal han  være med besteforeldrene sine og besøke oldefaren en uke :) så skal vi sikkert på hytta til foreldrene mine og små turer :)

Skrevet

Vi skal en uke til Danmark, en uke på høyfjellshotell og deretter kose oss hjemme. Reiser aldri til sydlige strøk på sommeren når det faktisk ofte er ok vær her hjemme.

hihi...du bor ikke vestpå skjønner jeg ;)

Liker også godt å være hjemme på sommerstid, men noen år har vi faktisk måttet rømme etter sola! I år skal vi ha Norgesferie, tenker vi reiser en uke til sørlandet og to uker på hytta!

Anonymous poster hash: 47c8a...812

Skrevet

Blir sikkert noen netter på hytta her og, men sist vi var der om sommeren var det 4 grader og regn;) ikke heeeeelt sommerfeeling det..

Skrevet

Nei umulig å planlegge Før jeg vet at jeg får ønskeukene mine godkjent. Og det er rundt 1 mai. Så kan ikke bestille eller avtale noe før det er bestemt fra arbeidsgiver.

Anonymous poster hash: ab586...148

Skrevet

Vi har vel ikke planlagt annet enn at det blir en tur til NY for meg og eldstemann.

Og så drar vi alle mann til Disneyland California en tur.

Vi har ikke booket noe enda da.. Vi er litt trege kanskje?

Ellers blir vi nok bare i nærområdet.

Skrevet

Vi skal en uke til Danmark, en uke på høyfjellshotell og deretter kose oss hjemme. Reiser aldri til sydlige strøk på sommeren når det faktisk ofte er ok vær her hjemme.

hihi...du bor ikke vestpå skjønner jeg ;)

Liker også godt å være hjemme på sommerstid, men noen år har vi faktisk måttet rømme etter sola! I år skal vi ha Norgesferie, tenker vi reiser en uke til sørlandet og to uker på hytta!

Anonymous poster hash: 47c8a...812

Det stemmer, jeg bor på Østlandet. 😊

Dersom vi skal til "syden" drar vi høst eller vår.

Skrevet

Det er nok forskjell på når man har mulighet til å reise i 2 uker... Skolebarn må tilpasse ferie til skoleferie feks. Her har mannen ferie i sommerferien også. Vi reiser kortere turer rundt jul og påske feks men det blir ikke 14 dager i syden...

Skrevet

Ja sommerferien er klar. Vi skal være hjemme hele ferien :)

Jeg har termin i juli, så er enten høygravid eller har en nyfødt. Men vi hadde nok vært hjemme uannsett om det kom en baby eller ikke. Vi bor helt sør i sørnorge, så hvorfor reise bort når det endelig er fint her hjemme ;) Vi går på standa, sykkelturer, skogs/fjellturer, bader i fine fjellvann vi kjenner til, besøker forskjellige lekeplasser i kommunen, ligger på verandaen og soler oss og bader i bassenget osv. Tar livet med ro og nyter freden. Så godt det lar seg gjøre med 6 små ;)

Anonymous poster hash: e2bb4...f60

Skrevet

En uke på Kreta i juni, reiser den siste skoledagen. Vil ha én uke med "solgaranti". Ellers hytta og hjemme.

Anonymous poster hash: 0a8dc...720

Skrevet

Vi reiser til Kroatia med campingvogn 4-5 uker hvert år, men akkurat i år har vi valgt å se det litt an pga. flyktninger og uroligheter i Europa. Er det utrygt østover reiser vi muligens litt lenger vest. Har også vært i Italia og Spania før så det er også alternativer.

Pleier uansett ikke å bestille båten til Danmark før i april,mai. Vi tar ferie når det passer mens barna har skoleferie. Er det ikke ledig på båten når vi vil reise kjører vi bare om Sverige og Danmark.

Blir muligens også småturer i campingvogna. Det kommer an på været.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tenkte å levere ønsker for sommeren på jobb nå, så får vi se om vi får hele 2 uker sammen i år. Da tenker jeg ikke vi gidder å gjøre så fryktelig mye :)

Skrevet

Da er vi veldig veldig forskjellige. Jeg hadde grått om sommeren min så sånn ut.

Hadde aldri giddet og reist så mye. Jeg vil være hjemme mesteparten av sommeren. Vi koser oss veldig i huset og hagen. Nyter å ha fri sammen. Er på turer i nærmiljøet.

Og barnet vårt hadde ikke fått være så mye borte fra oss. Vi vil være sammen.

Men litt småturer sammen med besteforeldre er greit ja.

Bruker å ha en 14 dagers tur til sydenland på sommeren eller september.

Jeg liker best september, og ha hele sommeren fri hjemme.

I år blir det ikke ferietur da jeg er gravid med termin i august. Så sydenturen utsettes til mars 2017😀

Anonymous poster hash: 5176c...6de

Skrevet

Vi skal til Kroatia i to uker med hele storfamilien (15 stk). Utover det blir det kanskje noen langhelger på hytta og hjemmekos.

Anonymous poster hash: 43e88...fed
Skrevet

Da er vi veldig veldig forskjellige. Jeg hadde grått om sommeren min så sånn ut.

Hadde aldri giddet og reist så mye. Jeg vil være hjemme mesteparten av sommeren. Vi koser oss veldig i huset og hagen. Nyter å ha fri sammen. Er på turer i nærmiljøet.

Og barnet vårt hadde ikke fått være så mye borte fra oss. Vi vil være sammen.

Men litt småturer sammen med besteforeldre er greit ja.

Bruker å ha en 14 dagers tur til sydenland på sommeren eller september.

Jeg liker best september, og ha hele sommeren fri hjemme.

I år blir det ikke ferietur da jeg er gravid med termin i august. Så sydenturen utsettes til mars 2017😀

Anonymous poster hash: 5176c...6de [/quote

Nå er de bare en uke borte med besteforeldre da;) de er hos meg 4 uker og hos far 4 uker. Sånn blir det når barna har 2 hjem. :)

Skrevet

Komme meg til hektene igjen etter stamcellebehandling og cellegift mot MS...

Anonymous poster hash: d3a4c...8b3

Skrevet

For første gang på mange år har jeg og mannen 3 uker ferie samtidig i juli :)  så dette året blir det bare turer i nærmiljøet, hytta osv og bare være sammen :)  

Anonymous poster hash: b6cb6...285
Skrevet

Komme meg til hektene igjen etter stamcellebehandling og cellegift mot MS...

Anonymous poster hash: d3a4c...8b3

God bedring! Krysser fingrene for et godt resultat!!

Anonymous poster hash: 66638...588

Skrevet

Vi skal ei uke til Kroatia. Og så på besøk til besteforeldre.

Skrevet

For min egen del blir det "kun" 2 uker på familieeiendommen på sørlandet sammen  med sønnen min. Ellers blir det en del hagearbeid og pusling i hageparsellen, kanskje på hytta på fjellet til faren min.

Sønnen min er 3 uker hos faren, de skal bl.a til Legoland. Ellers skal han både på sommerskole og sommerleir. Jeg spinker og sparer til langreise for meg og sønnen, vi drar bort 3 uker til Asia over jul/nyttår

Anonymous poster hash: babf4...660
Skrevet

Samboeren skal jobbe hele sommeren og jeg skal studere (privatist). Men vi håper å få til en Danmarkstur med ungene, langhelg i København dersom vi får råd. Så har vi planer om en tur til svigers i Portugal nå i vår om jeg får tryllet frem litt penger. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...