Gå til innhold

har de fleste planlagt sommerferien ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her får ungene mer enn nok ferieturer.... 2 uker sydenferie med meg og samboer, 2 ukers ferietur med far , ett barn skal en uke på fjellet med bestefar og det andre en uke med bestemor til syden.. Jeg og mannen reiser også 2 uker til Thailand (mest sannsynlig blir det dit) første gang vi har nesten full sommer planlagt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ingen planer enda. Vet ungene skal til Danmark med faren. Dere har fult opp i sommer. :)



Anonymous poster hash: 4ad31...461
Skrevet

Ja, ferien er planlagt for lenge siden.

Skrevet

Haha! Nei, ikke tenkt på det engang

Skrevet

6 uker til utlandet samlet? Dere må ha god råd :) Jeg har bare 3,5 uke ferie så vi tar det litt på sparket. Mannen er begynt i ny jobb så har egentlig ikke krav på ferie der enda så kanskje vi bare er på hytta i ferien så kommer mannen inn i helgene. Muligens en tur til Danmark eller Sørlandet.

 

Anonymous poster hash: 736f8...abe

Skrevet

Vi har helt vanlige inntekter. Vi betaler i sommer kun for vår Thailand tur. Familietur til syden er en gave og sydentur for det ene barnet er gave til han fra sin bestemor.

Skrevet

ja, ferien er klar. Voldsomt til sydenreising på dere.... høres litt mye ut spør du meg. Passe på så ungene ikke legger seg til luksusvaner og krever sydenturer i hver ferie fremover...

 

 



Anonymous poster hash: 76341...c06
Skrevet

Anbefaler Thailand på denne årstiden i stedet for til sommeren neste gang dere skal dit :)

 

Anonymous poster hash: 736f8...abe

Skrevet

Jepp!!! Campingferie til Sverige. Rett over grensen ⛺️

 

Anonymous poster hash: 66638...588

Skrevet

6 uker til utlandet samlet? Dere må ha god råd :) Jeg har bare 3,5 uke ferie så vi tar det litt på sparket. Mannen er begynt i ny jobb så har egentlig ikke krav på ferie der enda så kanskje vi bare er på hytta i ferien så kommer mannen inn i helgene. Muligens en tur til Danmark eller Sørlandet.

 

Anonymous poster hash: 736f8...abe

 

Dersom dere bor i Norge og jobber her, har han rett på ferie så sant han ikke har tatt ut alle ferien sin tidligere i år.

 

Anonymous poster hash: d9158...9e5

Skrevet

Vi skal en uke til Danmark, en uke på høyfjellshotell og deretter kose oss hjemme. Reiser aldri til sydlige strøk på sommeren når det faktisk ofte er ok vær her hjemme.

Skrevet

Har en løselig plan om å ta bobilen over til Sverige en tur. Blir bading, telting, padling og annet. Kanskje en tur på fjellet.



Anonymous poster hash: 2c8dd...f9e
Skrevet

Her får ungene mer enn nok ferieturer.... 2 uker sydenferie med meg og samboer, 2 ukers ferietur med far , ett barn skal en uke på fjellet med bestefar og det andre en uke med bestemor til syden.. Jeg og mannen reiser også 2 uker til Thailand (mest sannsynlig blir det dit) første gang vi har nesten full sommer planlagt...

Så bra at du fikk fortelle alle hvor bra dere har det og hvor mye ferie dere skal ha.

 

Skikkelig skryting.

 

Anonymous poster hash: fef5f...b6f

Skrevet

 

.

Så bra at du fikk fortelle alle hvor bra dere har det og hvor mye ferie dere skal ha.

 

Skikkelig skryting.

 

Anonymous poster hash: fef5f...b6f

Ta deg en bolle du da. Plager det deg at noen skal på ferie eller?

 

Anonymous poster hash: 338e0...5e6

Skrevet

Ja, skal 2 uker til Syden med mann og ungen, 1 uke til Barcelona med mannen alene og 3 uker til Cook-øyene med mann og ungen i slutten av august.

 

Anonymous poster hash: 736c0...8a1

Skrevet

Ni dager på Sardinia. :) Ellers holder vi oss hjemme, vi var to mnd i Australia i fjor, så vi har brukt nok penger på ferie for en stund... Håper det blir fint vær mens vi er hjemme, det er jo fantastisk med sommer i Norge, så lenge det ikke er ti grader og regn hele tiden...

 

Anonymous poster hash: 71205...071

Skrevet

Ja, skal 2 uker til Syden med mann og ungen, 1 uke til Barcelona med mannen alene og 3 uker til Cook-øyene med mann og ungen i slutten av august.

 

Anonymous poster hash: 736c0...8a1

Tre uker på Cook Islands høres helt fantastisk ut, kos dere! Var der for mange år siden, for et paradis!

 

 

 

Anonymous poster hash: 71205...071

Skrevet

Nei, vi ser an været. Er det pent er vi på hytta.

Dersom far og sønn reiser til syden så finner vi også på noe annet.

Jeg synes verken det er sunt, nødvendig eller noen vits å reise på et drøss av ferier, da er det bedre å spre det utover.

 

Niesen min har reist på to sydenferier på en og samme sommer og de er lei den siste uken av ferie nr.2!

Skrevet

Har ikke noen planer. Jeg har store planer om Andesnes og hvalsafari. Men ellers så har jeg en 15 åring som ikke vil reise, hun er lei, da vi har reist en del før. Tror minstemann får være med på hvalsafari. Så håper jeg på en tur med kjæresten i sommer.

 

Men sydenferie er vi dritt lei.



Anonymous poster hash: 7e08d...441
Skrevet

Ikke annet enn det eventuelt blir en helg her i Norge. Skal bygge på huset og jeg er høygravid i ferien min så vi tar ting som det kommer.

 

Anonymous poster hash: ddfa7...501

Skrevet

2 uker i Sverige med hele storfamilien. Altså min mor og hennes barn og barnebarn, og ektefeller. Har leid et digert hus. Blir kjempebra!

 

Anonymous poster hash: 51779...83b

Skrevet

Hytten i 2 uker. Danmark og legoland i 3-4 dagr. Siste uken hjemme før jobb

 

Anonymous poster hash: f2429...238

Skrevet

Vi gleder oss kjempemasse til alt og her er virkelig ikke ungene forlangende av dyre ferier. Vi har fått en mulighet til å dra hvor vi vil med barna i 2 uker, og nå gleder vi oss til å planlegge hvor reisen går! Slikt skjer ikke oss hver dag så nå er vi ekstra glade:)

Skrevet

Her får ungene mer enn nok ferieturer.... 2 uker sydenferie med meg og samboer, 2 ukers ferietur med far , ett barn skal en uke på fjellet med bestefar og det andre en uke med bestemor til syden.. Jeg og mannen reiser også 2 uker til Thailand (mest sannsynlig blir det dit) første gang vi har nesten full sommer planlagt...

2 uker sydenferie og 2 uker Thailand på sommeren?? Er jo da det er fint her hjemme? Syden hører vel de kalde årstidene til? Hørtes stusselig ut altså!

 

Anonymous poster hash: a4d42...5de

Skrevet

 

Her får ungene mer enn nok ferieturer.... 2 uker sydenferie med meg og samboer, 2 ukers ferietur med far , ett barn skal en uke på fjellet med bestefar og det andre en uke med bestemor til syden.. Jeg og mannen reiser også 2 uker til Thailand (mest sannsynlig blir det dit) første gang vi har nesten full sommer planlagt...

2 uker sydenferie og 2 uker Thailand på sommeren?? Er jo da det er fint her hjemme? Syden hører vel de kalde årstidene til? Hørtes stusselig ut altså! Anonymous poster hash: a4d42...5de

. Stusselig? Hvorfor det? Ungene elsker sol og sommer, bading og varme hele dagen. Det er jo tross alt i barnas sommerferie man har mulighet til å reise i 14 dagers tid med skolebarn. Sommeren er jo lang og vi har nok tid her hjemme også. Hadde ungene fått bestemme hadde de vært på stranden i syden hele sommeren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...