Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #26 Skrevet 28. februar 2016 Alle disse vekttrådene, der alle veier under 60 kg uansett høyde, og mener at man må ligge på grensen til undervektig for ikke å være overvektig... Anonymous poster hash: a23ff...2e9
*Miss Marple* Skrevet 28. februar 2016 #27 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det. Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er folk som er syke, som deg. Men det er utrolig mange som skaper seg her inne. Jeg var masse kvalm frem til uke 15, hadde liten matlyst pga det. Jeg skjønte likevel at jeg måtte spise. Jeg skjønte også at det ikke kunne kalles alvorlig svangerskapskvalme. Så får du ha god bedring da, og ikke vær så hårsår. Mitt innlegg gjaldt åpenbart ikke deg. Lurer på hva jeg skal kalle deg siden du kaller meg idiot. Dumskalle kanskje. ;-) Anonymous poster hash: b8533...af8 Sjarmerende dame er du... Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ta deg en titt i speilet du. Å hisse seg opp over et svar som ikke gjelder deg. Skal gi deg litt slækk fordi du sikkert er full av hormoner. Forøvrig burde du ikke sitte på et forum og krangle hvis du er innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme. Du burde fokusere på fosteret og ta til deg næring. Faktisk så anbefaler sykehuset minst mulig inntrykk fra omverdenen som kan påvirke din sinnsstemning når du er innlagt. Derfor tror jeg kanskje du lyver her, og at du dessverre er en av disse oppmerksomhetssyke damene som tror deres svangerskap er såååå unikt. Skal vedde for at du er en hurpe mot mannen også og skylder på hormoner. Kan ikke få sagt det nok, GOD BEDRING. Anonymous poster hash: 11e11...4e2 Og her er et kroneksempel på hva som irriterer meg mest på forumet. ⬆️⬆️
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #28 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det. Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er folk som er syke, som deg. Men det er utrolig mange som skaper seg her inne. Jeg var masse kvalm frem til uke 15, hadde liten matlyst pga det. Jeg skjønte likevel at jeg måtte spise. Jeg skjønte også at det ikke kunne kalles alvorlig svangerskapskvalme. Så får du ha god bedring da, og ikke vær så hårsår. Mitt innlegg gjaldt åpenbart ikke deg. Lurer på hva jeg skal kalle deg siden du kaller meg idiot. Dumskalle kanskje. ;-) Anonymous poster hash: b8533...af8 Sjarmerende dame er du... Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ta deg en titt i speilet du. Å hisse seg opp over et svar som ikke gjelder deg. Skal gi deg litt slækk fordi du sikkert er full av hormoner. Forøvrig burde du ikke sitte på et forum og krangle hvis du er innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme. Du burde fokusere på fosteret og ta til deg næring. Faktisk så anbefaler sykehuset minst mulig inntrykk fra omverdenen som kan påvirke din sinnsstemning når du er innlagt. Derfor tror jeg kanskje du lyver her, og at du dessverre er en av disse oppmerksomhetssyke damene som tror deres svangerskap er såååå unikt. Skal vedde for at du er en hurpe mot mannen også og skylder på hormoner. Kan ikke få sagt det nok, GOD BEDRING. Anonymous poster hash: 11e11...4e2 Hehe. Du er virkelig sjarmis. Hvem sa jeg ligger her pga kvalmen ? Er forøvrig ikke no problem med mannen, kun med deg. Men tro hva du vil.ganske sært å ligge på et anonymforum å juge eller ? Hadde man villet ha all den oppmerksomhet fordi man trodde eget svangerskap var superunikt så hadde man vel ikke tatt det på et annonymt forum kanskje ? God bedring selv også. Psykisk sykdom er også sykdom vet du. Lykke til med behandling jeg håper du starter snarest. Anonymous poster hash: 8418b...d78
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #29 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det. Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er folk som er syke, som deg. Men det er utrolig mange som skaper seg her inne. Jeg var masse kvalm frem til uke 15, hadde liten matlyst pga det. Jeg skjønte likevel at jeg måtte spise. Jeg skjønte også at det ikke kunne kalles alvorlig svangerskapskvalme. Så får du ha god bedring da, og ikke vær så hårsår. Mitt innlegg gjaldt åpenbart ikke deg. Lurer på hva jeg skal kalle deg siden du kaller meg idiot. Dumskalle kanskje. ;-) Anonymous poster hash: b8533...af8 Sjarmerende dame er du... Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ta deg en titt i speilet du. Å hisse seg opp over et svar som ikke gjelder deg. Skal gi deg litt slækk fordi du sikkert er full av hormoner. Forøvrig burde du ikke sitte på et forum og krangle hvis du er innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme. Du burde fokusere på fosteret og ta til deg næring. Faktisk så anbefaler sykehuset minst mulig inntrykk fra omverdenen som kan påvirke din sinnsstemning når du er innlagt. Derfor tror jeg kanskje du lyver her, og at du dessverre er en av disse oppmerksomhetssyke damene som tror deres svangerskap er såååå unikt. Skal vedde for at du er en hurpe mot mannen også og skylder på hormoner. Kan ikke få sagt det nok, GOD BEDRING. Anonymous poster hash: 11e11...4e2 Hehe. Du er virkelig sjarmis. Hvem sa jeg ligger her pga kvalmen ? Er forøvrig ikke no problem med mannen, kun med deg. Men tro hva du vil.ganske sært å ligge på et anonymforum å juge eller ? Hadde man villet ha all den oppmerksomhet fordi man trodde eget svangerskap var superunikt så hadde man vel ikke tatt det på et annonymt forum kanskje ? God bedring selv også. Psykisk sykdom er også sykdom vet du. Lykke til med behandling jeg håper du starter snarest. Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ja, du virker å ha innblikk i psykisk sykdom og at det trenger behandling. Kanskje derfor du er innlagt da. Anonymous poster hash: 11e11...4e2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #30 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det. Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er folk som er syke, som deg. Men det er utrolig mange som skaper seg her inne. Jeg var masse kvalm frem til uke 15, hadde liten matlyst pga det. Jeg skjønte likevel at jeg måtte spise. Jeg skjønte også at det ikke kunne kalles alvorlig svangerskapskvalme. Så får du ha god bedring da, og ikke vær så hårsår. Mitt innlegg gjaldt åpenbart ikke deg. Lurer på hva jeg skal kalle deg siden du kaller meg idiot. Dumskalle kanskje. ;-) Anonymous poster hash: b8533...af8 Sjarmerende dame er du... Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ta deg en titt i speilet du. Å hisse seg opp over et svar som ikke gjelder deg. Skal gi deg litt slækk fordi du sikkert er full av hormoner. Forøvrig burde du ikke sitte på et forum og krangle hvis du er innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme. Du burde fokusere på fosteret og ta til deg næring. Faktisk så anbefaler sykehuset minst mulig inntrykk fra omverdenen som kan påvirke din sinnsstemning når du er innlagt. Derfor tror jeg kanskje du lyver her, og at du dessverre er en av disse oppmerksomhetssyke damene som tror deres svangerskap er såååå unikt. Skal vedde for at du er en hurpe mot mannen også og skylder på hormoner. Kan ikke få sagt det nok, GOD BEDRING. Anonymous poster hash: 11e11...4e2 Og her er et kroneksempel på hva som irriterer meg mest på forumet. ⬆️⬆️ Du er faktisk også en person som irriterer meg. Så da er det gjensidig. Du som tror du alltid har rett og irettesetter folk som ikke følger dine regler. Husker godt mange av dine svar i tråder her. Litt høy på deg selv du. Anonymous poster hash: 11e11...4e2
Sommerfuggel i magen Skrevet 28. februar 2016 #31 Skrevet 28. februar 2016 Det er utrolig irriterende å lage en moro-tråd eller å spørre om noe seriøst og at hele tråden blir avsporet av flisespikkeri totalt utenfor temaet! Jeg lagde en tråd hvor jeg hadde lyst til å høre morsomme/rare historier fra barndommen til folk. Den endte opp med en ca 10 innleggs avsporing om det går trikk i Trondheim. Det er meg revnende likegyldig!!! 😡 Det samme med mas om rettskriving. Det kan kverke enhver underholdende tråd.
*Miss Marple* Skrevet 28. februar 2016 #32 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det. Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er folk som er syke, som deg. Men det er utrolig mange som skaper seg her inne. Jeg var masse kvalm frem til uke 15, hadde liten matlyst pga det. Jeg skjønte likevel at jeg måtte spise. Jeg skjønte også at det ikke kunne kalles alvorlig svangerskapskvalme. Så får du ha god bedring da, og ikke vær så hårsår. Mitt innlegg gjaldt åpenbart ikke deg. Lurer på hva jeg skal kalle deg siden du kaller meg idiot. Dumskalle kanskje. ;-) Anonymous poster hash: b8533...af8 Sjarmerende dame er du... Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ta deg en titt i speilet du. Å hisse seg opp over et svar som ikke gjelder deg. Skal gi deg litt slækk fordi du sikkert er full av hormoner. Forøvrig burde du ikke sitte på et forum og krangle hvis du er innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme. Du burde fokusere på fosteret og ta til deg næring. Faktisk så anbefaler sykehuset minst mulig inntrykk fra omverdenen som kan påvirke din sinnsstemning når du er innlagt. Derfor tror jeg kanskje du lyver her, og at du dessverre er en av disse oppmerksomhetssyke damene som tror deres svangerskap er såååå unikt. Skal vedde for at du er en hurpe mot mannen også og skylder på hormoner. Kan ikke få sagt det nok, GOD BEDRING. Anonymous poster hash: 11e11...4e2 Og her er et kroneksempel på hva som irriterer meg mest på forumet. ⬆️⬆️Du er faktisk også en person som irriterer meg. Så da er det gjensidig. Du som tror du alltid har rett og irettesetter folk som ikke følger dine regler. Husker godt mange av dine svar i tråder her. Litt høy på deg selv du. Anonymous poster hash: 11e11...4e2 Haha, du er virkelig full av solskinn og glede du 😘 og en racer på å ta imot kritikk 😝
Nebbdyret Skrevet 28. februar 2016 #33 Skrevet 28. februar 2016 Når nokon peikar på noko som dei fleste egentlig er einig i, men så er det nokon som er fryktelig hårsår og skal forsvare seg. Med nebb og klør. Sjølv om tråden ikkje var retta mot dei i det heile tatt. Type "Irriterende med folk som lyver om allergier". Det er klart for alle som leser HI, at det her blir sikta til folk som lyg på seg ein allergi for å gjere seg interessant. Men likevel kjem det ørten "Eg har ikkje allergi mot gluten, men blir dårlig av gluten. Skal ingen ta omsyn til meg???" Latar du som du har allergi? Nei? Då var det ikkje deg tråden sikta til! 😤 Kunne nemnt mange eksempel...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #34 Skrevet 28. februar 2016 En bruker som stadig går til personangrep men som aldri tåler kritikk av egen person, da er man usaklig og kan sende PM hvis man må kritisere sak og ikke person😂 Anonymous poster hash: d6043...13f
Luksusdyret Skrevet 28. februar 2016 #35 Skrevet 28. februar 2016 Folk som bestandig må blande epler og pærer og svare på noe de ikke blir spurt om, istedet for å opprette egen tråd om temaet. For eksempel, hvilket brød er det beste? - brød er ikke sunt siden det er fullt av karbohydrater, så det skal man ikke spise. Hvilken katterase bør jeg anskaffe meg? - jeg hater katter verre enn pesten og skulle ønske de ble avlivet alle sammen. Jeg har en mann som er utro, hva skal jeg gjøre? - skaff deg perspektiv og tenk på alle som ikke har mann, på de sultne barna i Afrika, de som mangler bein og armer og andre stakkarer, dine "problemer" er bare dritt. Jeg forakter gravide som røyker - overvektige gravide er enda verre!! Har du tenkt på dem?? Hvis man ikke har noe å tilføye en tråd (om temaet altså) og brenner for en bestemt sak - opprett egen tråd om temaet og la HI være. Må si at jeg også irriterer meg over denne "uføretrygda" snylteren som mener at hun er så mye bedre enn alle andre, og vi som jobbe og bidrar er drittdårlige foreldre. Vet at det bare var "lov" å nevne en ting, men de to tingene irriterer meg like mye, klarte ikke å velge.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #37 Skrevet 28. februar 2016 At det alltid er noen som ødelegger en tråd med å begynne å slenge dritt eller ved å være direkte ufin. Anonymous poster hash: f44e7...2f5
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #38 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Har ikke startet slike tråder selv, men vil jo påstå at det er slike ting et forum for gravide skal handle om? Tipse hverandre og gi/få forståelse og trøst? Er jo frivillig å gå inn på disse trådene. Mye annet som irriterer meg. Det som irriterer meg mest er nok folk som svarer unødvendig stygt/frekt, usaklig, og gjerne til og med ikke gidder å skrive en ordentlig setning (små bokstaver og ingen punktum). Er så useriøst, og jeg håper andre tenker som meg at typen person som svarer slik ikke er noen man bryr seg om hva mener. Tvert om er det kanskje en positiv ting at disse personene er uenige med deg. "Teite tråder" kan man jo la være å gå inn på. Anonymous poster hash: e1099...5fe
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #39 Skrevet 28. februar 2016 Jeg blir "fælen" når en person lager et innlegg, gjerne om noe sårt, og hele tråden utvikler seg til å tråkke ned hi og hele poenget blir vridd til noe helt annet. Det er råttent gjort mot en person som kanskje har det vanskelig fra før! Anonymous poster hash: cb8e3...a2a
Iiiiik Skrevet 28. februar 2016 #40 Skrevet 28. februar 2016 Det mest irriterende for meg er når folk stiller et åpent spørsmål, og får gode og reflekterte svar, men som reagerer med å angripe dem som gir "feil" svar. Hvis man bare vil ha svar i én retning, eller ikke vil at noen skal stille spørsmål ved løsningen som er valgt, så får man skrive det i hovedinnlegget synes jeg.
Superdolly Skrevet 28. februar 2016 #41 Skrevet 28. februar 2016 Det mest irriterende for meg er når folk stiller et åpent spørsmål, og får gode og reflekterte svar, men som reagerer med å angripe dem som gir "feil" svar. Hvis man bare vil ha svar i én retning, eller ikke vil at noen skal stille spørsmål ved løsningen som er valgt, så får man skrive det i hovedinnlegget synes jeg. Enig i dette. Det er irriterende å lese slike tråder og det er irriterende å forsøke å være hjelpsom for så å bli sablet ned for å ha svart feil.
Syngensang Skrevet 28. februar 2016 #42 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det.Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er folk som er syke, som deg.Men det er utrolig mange som skaper seg her inne. Jeg var masse kvalm frem til uke 15, hadde liten matlyst pga det. Jeg skjønte likevel at jeg måtte spise. Jeg skjønte også at det ikke kunne kalles alvorlig svangerskapskvalme. Så får du ha god bedring da, og ikke vær så hårsår. Mitt innlegg gjaldt åpenbart ikke deg. Lurer på hva jeg skal kalle deg siden du kaller meg idiot. Dumskalle kanskje. ;-) Anonymous poster hash: b8533...af8 Sjarmerende dame er du... Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ta deg en titt i speilet du.Å hisse seg opp over et svar som ikke gjelder deg. Skal gi deg litt slækk fordi du sikkert er full av hormoner. Forøvrig burde du ikke sitte på et forum og krangle hvis du er innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme. Du burde fokusere på fosteret og ta til deg næring. Faktisk så anbefaler sykehuset minst mulig inntrykk fra omverdenen som kan påvirke din sinnsstemning når du er innlagt. Derfor tror jeg kanskje du lyver her, og at du dessverre er en av disse oppmerksomhetssyke damene som tror deres svangerskap er såååå unikt. Skal vedde for at du er en hurpe mot mannen også og skylder på hormoner. Kan ikke få sagt det nok, GOD BEDRING. Anonymous poster hash: 11e11...4e2 Hva er greia med å være mest mulig hurpete mot hverandre? Anonymous poster hash: aec4e...409 Dette irriterer meg mest. Folk som kuppar heile tråden med eit tema langt utanfor problemstillinga;-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #43 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det.Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er folk som er syke, som deg.Men det er utrolig mange som skaper seg her inne. Jeg var masse kvalm frem til uke 15, hadde liten matlyst pga det. Jeg skjønte likevel at jeg måtte spise. Jeg skjønte også at det ikke kunne kalles alvorlig svangerskapskvalme. Så får du ha god bedring da, og ikke vær så hårsår. Mitt innlegg gjaldt åpenbart ikke deg. Lurer på hva jeg skal kalle deg siden du kaller meg idiot. Dumskalle kanskje. ;-) Anonymous poster hash: b8533...af8 Sjarmerende dame er du... Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ta deg en titt i speilet du.Å hisse seg opp over et svar som ikke gjelder deg. Skal gi deg litt slækk fordi du sikkert er full av hormoner. Forøvrig burde du ikke sitte på et forum og krangle hvis du er innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme. Du burde fokusere på fosteret og ta til deg næring. Faktisk så anbefaler sykehuset minst mulig inntrykk fra omverdenen som kan påvirke din sinnsstemning når du er innlagt. Derfor tror jeg kanskje du lyver her, og at du dessverre er en av disse oppmerksomhetssyke damene som tror deres svangerskap er såååå unikt. Skal vedde for at du er en hurpe mot mannen også og skylder på hormoner. Kan ikke få sagt det nok, GOD BEDRING. Anonymous poster hash: 11e11...4e2 Hva er greia med å være mest mulig hurpete mot hverandre? Anonymous poster hash: aec4e...409 Dette irriterer meg mest. Folk som kuppar heile tråden med eit tema langt utanfor problemstillinga;-) Men det gir de blaffen i. De har da all rett til å diskutere det de vil, hvor og når de vil Anonymous poster hash: f74a8...908
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #44 Skrevet 28. februar 2016 "Er dette strek?" Ser dere ikke det selv?! Anonymous poster hash: b32e7...3b5
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #45 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det. Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er folk som er syke, som deg. Men det er utrolig mange som skaper seg her inne. Jeg var masse kvalm frem til uke 15, hadde liten matlyst pga det. Jeg skjønte likevel at jeg måtte spise. Jeg skjønte også at det ikke kunne kalles alvorlig svangerskapskvalme. Så får du ha god bedring da, og ikke vær så hårsår. Mitt innlegg gjaldt åpenbart ikke deg. Lurer på hva jeg skal kalle deg siden du kaller meg idiot. Dumskalle kanskje. ;-) Anonymous poster hash: b8533...af8 Sjarmerende dame er du... Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ta deg en titt i speilet du. Å hisse seg opp over et svar som ikke gjelder deg. Skal gi deg litt slækk fordi du sikkert er full av hormoner. Forøvrig burde du ikke sitte på et forum og krangle hvis du er innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme. Du burde fokusere på fosteret og ta til deg næring. Faktisk så anbefaler sykehuset minst mulig inntrykk fra omverdenen som kan påvirke din sinnsstemning når du er innlagt. Derfor tror jeg kanskje du lyver her, og at du dessverre er en av disse oppmerksomhetssyke damene som tror deres svangerskap er såååå unikt. Skal vedde for at du er en hurpe mot mannen også og skylder på hormoner. Kan ikke få sagt det nok, GOD BEDRING. Anonymous poster hash: 11e11...4e2 Hehe. Du er virkelig sjarmis. Hvem sa jeg ligger her pga kvalmen ? Er forøvrig ikke no problem med mannen, kun med deg. Men tro hva du vil.ganske sært å ligge på et anonymforum å juge eller ? Hadde man villet ha all den oppmerksomhet fordi man trodde eget svangerskap var superunikt så hadde man vel ikke tatt det på et annonymt forum kanskje ? God bedring selv også. Psykisk sykdom er også sykdom vet du. Lykke til med behandling jeg håper du starter snarest. Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er én anonymbruker som er så ufin om dagen at jeg blir overrasket. Ja! Det er tusenvis av anonyme, men noen kan allikevel kjennes igjen på skrivemåte. Det er få voksne, selv som anonyme som er totalt på vranga, ser kun seg selv, kaller andre for "tosk og idiot" gir andre diagnoser" osv. Anonymous poster hash: c929c...722
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #46 Skrevet 28. februar 2016 Jeg klarer ikke bare en, men har to som er spesielt ille: 1) når folk stiller et spørsmål og blir sure og frekke hvis folk ikke gir det svaret de ønsker. 2) når noen svarer i en tråd og underbygger svaret sitt med rene fakta (som kan dokumenteres) og viser til statistikk, og noen besvarer det med "nei det stemmer i alle fall ikke for JEG har opplevd sånn og slik". Med andre ord; folk som ikke skjønner hva statistikk betyr... 🙄 Anonymous poster hash: baf9e...817
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #47 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det. Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er folk som er syke, som deg. Men det er utrolig mange som skaper seg her inne. Jeg var masse kvalm frem til uke 15, hadde liten matlyst pga det. Jeg skjønte likevel at jeg måtte spise. Jeg skjønte også at det ikke kunne kalles alvorlig svangerskapskvalme. Så får du ha god bedring da, og ikke vær så hårsår. Mitt innlegg gjaldt åpenbart ikke deg. Lurer på hva jeg skal kalle deg siden du kaller meg idiot. Dumskalle kanskje. ;-) Anonymous poster hash: b8533...af8 Sjarmerende dame er du... Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ta deg en titt i speilet du. Å hisse seg opp over et svar som ikke gjelder deg. Skal gi deg litt slækk fordi du sikkert er full av hormoner. Forøvrig burde du ikke sitte på et forum og krangle hvis du er innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme. Du burde fokusere på fosteret og ta til deg næring. Faktisk så anbefaler sykehuset minst mulig inntrykk fra omverdenen som kan påvirke din sinnsstemning når du er innlagt. Derfor tror jeg kanskje du lyver her, og at du dessverre er en av disse oppmerksomhetssyke damene som tror deres svangerskap er såååå unikt. Skal vedde for at du er en hurpe mot mannen også og skylder på hormoner. Kan ikke få sagt det nok, GOD BEDRING. Anonymous poster hash: 11e11...4e2 Hehe. Du er virkelig sjarmis. Hvem sa jeg ligger her pga kvalmen ? Er forøvrig ikke no problem med mannen, kun med deg. Men tro hva du vil.ganske sært å ligge på et anonymforum å juge eller ? Hadde man villet ha all den oppmerksomhet fordi man trodde eget svangerskap var superunikt så hadde man vel ikke tatt det på et annonymt forum kanskje ? God bedring selv også. Psykisk sykdom er også sykdom vet du. Lykke til med behandling jeg håper du starter snarest. Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ja, du virker å ha innblikk i psykisk sykdom og at det trenger behandling. Kanskje derfor du er innlagt da. Anonymous poster hash: 11e11...4e2 Man behøver nok fint lite innblikk i psykisk sykdom for å se at noe er riv ruskende galt med deg. Det lyser ganske lang. Sliter du sånn med deg selv, så be om hjelp. Ikke la det gå utover anonyme på et forum. Man KAN være snille med folk også vet du. Hadde du forsøkt , kanskje du hadde hatt noen å være glad med i stede for å sitte for seg selv som tidenes anonymjævel å lage kvalme og dritt for andre. Du kan endre deg. Det er ikke for sent <3 Anonymous poster hash: 8418b...d78
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #48 Skrevet 28. februar 2016 "Er dette strek?" Ser dere ikke det selv?! Anonymous poster hash: b32e7...3b5 Jo, men for folk som tester ofte så trenger man gjerne et ferskt sett med øyne. Sist jeg var gravid så jeg ikke streken i det hele tatt, mens samboeren så den med en gang. Da la jeg ut bilde for å se om andre så den. Anonymous poster hash: c7494...8df
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #49 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det. Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er folk som er syke, som deg. Men det er utrolig mange som skaper seg her inne. Jeg var masse kvalm frem til uke 15, hadde liten matlyst pga det. Jeg skjønte likevel at jeg måtte spise. Jeg skjønte også at det ikke kunne kalles alvorlig svangerskapskvalme. Så får du ha god bedring da, og ikke vær så hårsår. Mitt innlegg gjaldt åpenbart ikke deg. Lurer på hva jeg skal kalle deg siden du kaller meg idiot. Dumskalle kanskje. ;-) Anonymous poster hash: b8533...af8 Sjarmerende dame er du... Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ta deg en titt i speilet du. Å hisse seg opp over et svar som ikke gjelder deg. Skal gi deg litt slækk fordi du sikkert er full av hormoner. Forøvrig burde du ikke sitte på et forum og krangle hvis du er innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme. Du burde fokusere på fosteret og ta til deg næring. Faktisk så anbefaler sykehuset minst mulig inntrykk fra omverdenen som kan påvirke din sinnsstemning når du er innlagt. Derfor tror jeg kanskje du lyver her, og at du dessverre er en av disse oppmerksomhetssyke damene som tror deres svangerskap er såååå unikt. Skal vedde for at du er en hurpe mot mannen også og skylder på hormoner. Kan ikke få sagt det nok, GOD BEDRING. Anonymous poster hash: 11e11...4e2 Hehe. Du er virkelig sjarmis. Hvem sa jeg ligger her pga kvalmen ? Er forøvrig ikke no problem med mannen, kun med deg. Men tro hva du vil.ganske sært å ligge på et anonymforum å juge eller ? Hadde man villet ha all den oppmerksomhet fordi man trodde eget svangerskap var superunikt så hadde man vel ikke tatt det på et annonymt forum kanskje ? God bedring selv også. Psykisk sykdom er også sykdom vet du. Lykke til med behandling jeg håper du starter snarest. Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ja, du virker å ha innblikk i psykisk sykdom og at det trenger behandling. Kanskje derfor du er innlagt da. Anonymous poster hash: 11e11...4e2 Man behøver nok fint lite innblikk i psykisk sykdom for å se at noe er riv ruskende galt med deg. Det lyser ganske lang. Sliter du sånn med deg selv, så be om hjelp. Ikke la det gå utover anonyme på et forum. Man KAN være snille med folk også vet du. Hadde du forsøkt , kanskje du hadde hatt noen å være glad med i stede for å sitte for seg selv som tidenes anonymjævel å lage kvalme og dritt for andre. Du kan endre deg. Det er ikke for sent <3 Anonymous poster hash: 8418b...d78 Du motsier deg selv i HVER eneste setning du skriver her. På tide å trekke pusten og logge av et par timer? Du kaller henne for tidenes anonymjævel? Har du sett deg selv i speilet? Man KAN være snill med folk også vet du?! Anonymous poster hash: c929c...722
Syngensang Skrevet 28. februar 2016 #50 Skrevet 28. februar 2016 Forresten er det irriterende med "Er jeg gravid?" Trådar. Der hi har menssymptom, og ventar mens i dag eller i går. Kjøpe graviditetstestar kanskje? Og gjerne clearblue eller nokon som det står gravid eller ikkje gravid på. Så slepp vi "er dette en strek"-tråd etterpå😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå