Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Bare lov å si den ene tingen som irriterer deg mest. For min del er det at med en gang det blir snakk om en blogg, så går flere automatisk ut fra at det er bloggeren selv som har opprettet tråden for å få klikk. Anonymous poster hash: d1a06...064
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Faktafeil... På ting man vet er riktig, og lett å sjekke, så er det alltid en eller annen idiot som sier motsatt og ikke gir seg.. Så begynner andre og.. Mange tror de samme dumme tingene.. Anonymous poster hash: f6602...d3e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 Hun uføredama som trør hjemme med sin uføre mann. Hun er en spammer og jeg fatter ikke at hun får lov å holde på med å poste alt drittet sitt her inne 🙄 Anonymous poster hash: 1702e...87c
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Ha ha, jeg vet! Jeg er HI i Villa Paprika innlegget nå nettopp. Visste ikke at det skulle irritere folk så til de grader🙈 Anonymous poster hash: 2a48e...2d7
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 Hun uføredama som trør hjemme med sin uføre mann. Hun er en spammer og jeg fatter ikke at hun får lov å holde på med å poste alt drittet sitt her inne 🙄 Anonymous poster hash: 1702e...87c Hva slags innlegg legger hun ut? Anonymous poster hash: 2a48e...2d7
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #6 Skrevet 27. februar 2016 Hun uføredama som trør hjemme med sin uføre mann. Hun er en spammer og jeg fatter ikke at hun får lov å holde på med å poste alt drittet sitt her inne 🙄 Anonymous poster hash: 1702e...87c Hva slags innlegg legger hun ut? Anonymous poster hash: 2a48e...2d7 Dette, i dag. http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144263528-hvorfor-mener-dere-at-dere-har-rett-til-å-mene-noe-om-andre-menneskers-liv/page-3#entry147758396 Orker virkelig ikke lete opp alle de andre innleggene hennes. Anonymous poster hash: 1702e...87c
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #7 Skrevet 27. februar 2016 Rettskrivingsbanden.. Og samme hvor upassende det er, f.eks i innlegg hvor hi skriver om at hun har blitt voldtatt eller slått så klarer de faen ikke å dy seg og må kommentere skrivefeil! Anonymous poster hash: c4c56...992
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #8 Skrevet 27. februar 2016 De faste bedreviterene som alltid har rett.. Anonymous poster hash: cb950...a76
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #9 Skrevet 27. februar 2016 Hvor utrolig mange som er så usikre på seg selv som mødre. Blir faktisk litt skremt noen ganger. Hvor mye tid bruker de inne her på å spørre teite og opplagte spørsmål. Sånn typisk "er dette for mye klær"? "Burde jeg være bekymret". Logg av dette forumet og bli kjent med ungen din tenker jeg da! Ekstra ille de som er innpå her og skriver om hvor dårlig ungen er, når de egentlig skulle ringt legevakta😳 Anonymous poster hash: de509...8e5
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #10 Skrevet 27. februar 2016 At det blir ropt "Troll!" i omtrent alle innlegg. Anonymous poster hash: 55327...a31
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #11 Skrevet 27. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8
Kubbelyset Skrevet 27. februar 2016 #12 Skrevet 27. februar 2016 Folk som spør medisinske spørsmål her inne istedenfor å kontakte lege. Spesielt om sine barn.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #13 Skrevet 27. februar 2016 Hvor utrolig mange som er så usikre på seg selv som mødre. Blir faktisk litt skremt noen ganger. Hvor mye tid bruker de inne her på å spørre teite og opplagte spørsmål. Sånn typisk "er dette for mye klær"? "Burde jeg være bekymret". Logg av dette forumet og bli kjent med ungen din tenker jeg da! Ekstra ille de som er innpå her og skriver om hvor dårlig ungen er, når de egentlig skulle ringt legevakta😳 Anonymous poster hash: de509...8e5 Jeg er latterlig irritabel av meg, men blir ikke så lett _irritert_ på DiB, da jeg ligger unna tråder jeg kjenner at blir for vonde å lese. Men tråder som dette er da definitivt i den kategorien. Egentlig alt som postes av folk som ønsker at fremmede på Internett skal ta beslutningene deres for dem. Men det gjør meg egentlig mer trist på vegne av menneskeheten, enn irritert. Anonymous poster hash: b90b9...547
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #14 Skrevet 27. februar 2016 Hun uføredama som trør hjemme med sin uføre mann. Hun er en spammer og jeg fatter ikke at hun får lov å holde på med å poste alt drittet sitt her inne 🙄 Anonymous poster hash: 1702e...87c Hva slags innlegg legger hun ut? Anonymous poster hash: 2a48e...2d7 Dette, i dag. http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144263528-hvorfor-mener-dere-at-dere-har-rett-til-å-mene-noe-om-andre-menneskers-liv/page-3#entry147758396 Orker virkelig ikke lete opp alle de andre innleggene hennes. Anonymous poster hash: 1702e...87c Dette mennesket burde vært utestengt, hun sprer bare dritt. Anonymous poster hash: 6e2b1...8ad
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #15 Skrevet 27. februar 2016 For min del er det ikke hva, men hvem. En bruker som er bedreviter, lite empatisk og lite reflektert. Mulig jeg legger merke til denne brukeren siden hun er her hver dag, mange ganger om dagen, og har vært her i flere år, og det kommer mye negativt. Nå er jeg så lei, at når jeg leser anonyme innlegg tror jeg også det er denne brukeren (noe med den harde framtoningen) Kanskje på tide jeg slutter å være her så mye for min del også? Av og til er det lurt å holde nesa si der den hører hjemme (om man ikke har så mye godt å komme med?) Men for all del, mangfold er bra. Anonymous poster hash: c929c...722
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #16 Skrevet 27. februar 2016 Det mest irriterende er at man må sitere alle foregående sitater når man egentlig bare vil svare på det nederste. (Nei, jeg orker ikke å markere og slette. Altfor kronglete på mobilen.) Anonymous poster hash: 53d69...b67
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #17 Skrevet 27. februar 2016 Alle de som skal være så kvalmende politisk korrekte hele tiden, særlig i tråder om innvandring fex. God nr to alle de superperfekte mødrene med grove vafler og fullkornspizza som selvfølgelig også har full jobb og holder huset i prikkfri stand. Liksom Anonymous poster hash: 718f5...36f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #18 Skrevet 27. februar 2016 Alle disse mat trådene. -hvor mange kalorier er det i.... -hvor mye kan jeg spise dersom jeg skal gå ned 40 gram -hjelp jeg er feit Anonymous poster hash: 22dc0...7aa
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #19 Skrevet 27. februar 2016 Alle som må poengtere at maten er laget fra grunnen av, og at man benytter fullkornspasta og ris osv. Anonymous poster hash: 34a36...8f8
Roheryn Skrevet 28. februar 2016 #20 Skrevet 28. februar 2016 Alle som ikke vet hva taushetsplikt er og saboterer enhver morsom tråd med gnål om at man bryter taushetsplikten hvis man forteller historier som noen kan kjenne seg igjen i. Selv i et bittelite land som Norge, vil det alltid være flere foreldre som har gjort de samme rare tingene eller stilt de samme urimelige kravene til barnehagen. Og uansett: taushetsplikten er ikke der for å forhindre at folk kan kjenne igjen seg selv i en pinlig historie. Det er for å forhindre at ANDRE kjenner deg igjen. Hvis jeg leser en historie som legen min har skrevet om pasient X som har en kjempestor byll i underlivet og innser at det er jeg som er pasient X, så er jo det eneste som skjer at jeg får vite at jeg har en byll i underlivet. Og det visste jeg sannsynligvis fra før, ettersom jeg kjente meg igjen i historien. Men ingen andre får vite at jeg har en byll i underlivet, for legen min har sikkert hatt mange tusen pasienter. Og DET er hensikten til taushetsplikten: at ingen andre får vite sensitiv informasjon om meg.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #21 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det. Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #22 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det. Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er folk som er syke, som deg. Men det er utrolig mange som skaper seg her inne. Jeg var masse kvalm frem til uke 15, hadde liten matlyst pga det. Jeg skjønte likevel at jeg måtte spise. Jeg skjønte også at det ikke kunne kalles alvorlig svangerskapskvalme. Så får du ha god bedring da, og ikke vær så hårsår. Mitt innlegg gjaldt åpenbart ikke deg. Lurer på hva jeg skal kalle deg siden du kaller meg idiot. Dumskalle kanskje. ;-) Anonymous poster hash: b8533...af8
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #23 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det. Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er folk som er syke, som deg. Men det er utrolig mange som skaper seg her inne. Jeg var masse kvalm frem til uke 15, hadde liten matlyst pga det. Jeg skjønte likevel at jeg måtte spise. Jeg skjønte også at det ikke kunne kalles alvorlig svangerskapskvalme. Så får du ha god bedring da, og ikke vær så hårsår. Mitt innlegg gjaldt åpenbart ikke deg. Lurer på hva jeg skal kalle deg siden du kaller meg idiot. Dumskalle kanskje. ;-) Anonymous poster hash: b8533...af8 Sjarmerende dame er du... Anonymous poster hash: 8418b...d78
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #24 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det. Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er folk som er syke, som deg. Men det er utrolig mange som skaper seg her inne. Jeg var masse kvalm frem til uke 15, hadde liten matlyst pga det. Jeg skjønte likevel at jeg måtte spise. Jeg skjønte også at det ikke kunne kalles alvorlig svangerskapskvalme. Så får du ha god bedring da, og ikke vær så hårsår. Mitt innlegg gjaldt åpenbart ikke deg. Lurer på hva jeg skal kalle deg siden du kaller meg idiot. Dumskalle kanskje. ;-) Anonymous poster hash: b8533...af8 Sjarmerende dame er du... Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ta deg en titt i speilet du. Å hisse seg opp over et svar som ikke gjelder deg. Skal gi deg litt slækk fordi du sikkert er full av hormoner. Forøvrig burde du ikke sitte på et forum og krangle hvis du er innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme. Du burde fokusere på fosteret og ta til deg næring. Faktisk så anbefaler sykehuset minst mulig inntrykk fra omverdenen som kan påvirke din sinnsstemning når du er innlagt. Derfor tror jeg kanskje du lyver her, og at du dessverre er en av disse oppmerksomhetssyke damene som tror deres svangerskap er såååå unikt. Skal vedde for at du er en hurpe mot mannen også og skylder på hormoner. Kan ikke få sagt det nok, GOD BEDRING. Anonymous poster hash: 11e11...4e2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #25 Skrevet 28. februar 2016 Folk som klager over sine gravidplager. Type, jeg er såååå sulten men får ikke i meg mat. Tips til hva som kan friste. Eller, ååååå jeg tåler ingen lukter lengre hvordan skal jeg overleve. Du er voksen, gravid, oppfør deg som en voksen og gjør det du må. Anonymous poster hash: b8533...af8 Du har tydeligvis hatt veldig enkle graviditeter. Ligger i skrivende stund inne på sykehus pga næringsbrist og infeksjon årsaket av gravidplager som du kaller det.Burde egentlig bare komme meg hjem å se til å slutte å sutre sant ? IDIOT Anonymous poster hash: 8418b...d78 Det er folk som er syke, som deg.Men det er utrolig mange som skaper seg her inne. Jeg var masse kvalm frem til uke 15, hadde liten matlyst pga det. Jeg skjønte likevel at jeg måtte spise. Jeg skjønte også at det ikke kunne kalles alvorlig svangerskapskvalme. Så får du ha god bedring da, og ikke vær så hårsår. Mitt innlegg gjaldt åpenbart ikke deg. Lurer på hva jeg skal kalle deg siden du kaller meg idiot. Dumskalle kanskje. ;-) Anonymous poster hash: b8533...af8 Sjarmerende dame er du... Anonymous poster hash: 8418b...d78 Ta deg en titt i speilet du. Å hisse seg opp over et svar som ikke gjelder deg. Skal gi deg litt slækk fordi du sikkert er full av hormoner. Forøvrig burde du ikke sitte på et forum og krangle hvis du er innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme. Du burde fokusere på fosteret og ta til deg næring. Faktisk så anbefaler sykehuset minst mulig inntrykk fra omverdenen som kan påvirke din sinnsstemning når du er innlagt. Derfor tror jeg kanskje du lyver her, og at du dessverre er en av disse oppmerksomhetssyke damene som tror deres svangerskap er såååå unikt. Skal vedde for at du er en hurpe mot mannen også og skylder på hormoner. Kan ikke få sagt det nok, GOD BEDRING. Anonymous poster hash: 11e11...4e2 Hva er greia med å være mest mulig hurpete mot hverandre? Anonymous poster hash: aec4e...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå