Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #26 Skrevet 26. februar 2016 Nei. Men det hadde i så fall blitt plukket av dem rimelig kjapt.For det er voksent gjort??? Man eier ikke barna sine! Selvfølgelig eier jeg mine barn. Med hud og hår. Nix. Du har de bare til låns. Anonymous poster hash: 7b129...3e3
sug lut Skrevet 26. februar 2016 #27 Skrevet 26. februar 2016 Nei. Men det hadde i så fall blitt plukket av dem rimelig kjapt.For det er voksent gjort??? Man eier ikke barna sine!Selvfølgelig eier jeg mine barn. Med hud og hår. Nix. Du har de bare til låns. Anonymous poster hash: 7b129...3e3 Jøss, er det den internasjonale klisjé-dagen i dag?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #28 Skrevet 26. februar 2016 Mitt barn sier hun har en og en halv pappa. Det synes vi er bare morsomt. Hun er 13 år da, så hun skjønner godt hvem som er hvem, men hun er veldig glad i stefaren sin også, så derfor har hun funnet ut at han er den halve. Anonymous poster hash: b0aca...f43
Francine71 Skrevet 26. februar 2016 #29 Skrevet 26. februar 2016 Nei. Men det hadde i så fall blitt plukket av dem rimelig kjapt. For det er voksent gjort??? Man eier ikke barna sine! Selvfølgelig eier jeg mine barn. Med hud og hår.Noen vil visst få seg en overraskelse om noen år
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. februar 2016 Forfatter #30 Skrevet 26. februar 2016 Dette føles nok forskjellig fra barn til barn, eldste sier at han har mamma og *** og pappa og ***
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #31 Skrevet 26. februar 2016 Nei. Men det hadde i så fall blitt plukket av dem rimelig kjapt.For det er voksent gjort??? Man eier ikke barna sine!Selvfølgelig eier jeg mine barn. Med hud og hår.Noen vil visst få seg en overraskelse om noen år Tja, når da, tenker du? Anonymous poster hash: 3dbf2...5fa
sug lut Skrevet 26. februar 2016 #32 Skrevet 26. februar 2016 Nei. Men det hadde i så fall blitt plukket av dem rimelig kjapt.For det er voksent gjort??? Man eier ikke barna sine!Selvfølgelig eier jeg mine barn. Med hud og hår.Noen vil visst få seg en overraskelse om noen år Tja, når da, tenker du? Anonymous poster hash: 3dbf2...5fa Og det var ikke meningen å være anonym. Så altså: når regner du med at jeg får den overraskelsen?
Isola&Lille+julegave Skrevet 27. februar 2016 #33 Skrevet 27. februar 2016 Godt i grunn at barn velger slikt selv Veldig, veldig godt Anonymous poster hash: 635a6...cf6 Enda bedre at voksne bestemmer over barn. Ikke om dette!
sug lut Skrevet 27. februar 2016 #34 Skrevet 27. februar 2016 (endret) Godt i grunn at barn velger slikt selv Veldig, veldig godt Anonymous poster hash: 635a6...cf6 Enda bedre at voksne bestemmer over barn. Ikke om dette! Selvfølgelig om dette. Akkurat som du bestemmer hva annet barna dine får lov å kalle folk. I de fleste tilfeller vil imidlertid også den voksne involverte sette grenser, heldigvis. Hadde andres barn kalt meg mamma hadde jeg selvsagt ikke sett det som annet enn sykt og klamt. Endret 27. februar 2016 av sug lut
Gjest Antarctica Skrevet 27. februar 2016 #35 Skrevet 27. februar 2016 Godt i grunn at barn velger slikt selv Veldig, veldig godt Anonymous poster hash: 635a6...cf6 Enda bedre at voksne bestemmer over barn.Ikke om dette! Selvfølgelig om dette. Akkurat som du bestemmer hva annet barna dine får lov å kalle folk. I de fleste tilfeller vil imidlertid også den voksne involverte sette grenser, heldigvis. Hadde andres barn kalt meg mamma hadde jeg selvsagt ikke sett det som annet enn sykt og klamt. Kommer da helt an på hvilket forhold man har til barnet.
sug lut Skrevet 27. februar 2016 #36 Skrevet 27. februar 2016 Godt i grunn at barn velger slikt selv Veldig, veldig godt Anonymous poster hash: 635a6...cf6 Enda bedre at voksne bestemmer over barn.Ikke om dette!Selvfølgelig om dette. Akkurat som du bestemmer hva annet barna dine får lov å kalle folk. I de fleste tilfeller vil imidlertid også den voksne involverte sette grenser, heldigvis. Hadde andres barn kalt meg mamma hadde jeg selvsagt ikke sett det som annet enn sykt og klamt. Kommer da helt an på hvilket forhold man har til barnet. Kommer an på om jeg har født/adoptert det eller ikke. Alt annet utgår som mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå