Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #26 Skrevet 25. februar 2016 Så flink du har vært, Hi. Kan du fortelle meg hva de 800 kaloriene bestod av den første uken? Trenger å gjøre det samme, og høres ut som en bra kickstart dette. Jeg er 164 cm og veier ca 73 kg, så utgangspunktet er det samme, selv om jeg er redd mine kilo sitter som limt på meg...:-( Anonymous poster hash: 91e86...c67 Husker ikke helt desverre. Som regel skipper jeg frokost, men spiste en brødskive til lunsj. mye bær og frukt med lite kcal. Middager; feks en grillet kyllingfilet med en haug grønnsaker. Eller wok, da kan man jo ha i det man liker best. Skyr. Og når jeg var kjempesulten å hadde lite kcal å gå på spiste jeg nudler fra first price. I tilberedt tilstand tilsvarer en pakke ca 60 kcal. Nå spiser jeg mye av det samme bare litt mer, og unner meg både sjokolade og alt annet jeg måtte ønske(handler om mengder!.) Hi Anonymous poster hash: 80418...ef3 Hæææ? Det er jo nesten 400 kalorier i en pakke nudler!! Anonymous poster hash: 0bcaa...0ee
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #27 Skrevet 25. februar 2016 Det med nudlene må du nok sjekke en gang til! Anonymous poster hash: ebee6...069
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #28 Skrevet 25. februar 2016 Nei, som sagt. I en pk first price nudler er det 85g. Pr 100g er det 63kcal. Med det; rest my case. Helt perfekt i første uke å feks skippe en middag med 600kcal å heller spise en pk nudler med 50kcal. Ikke næringsrikt da det består av ingenting, men her er jo poenget å slippe å være sulten mens man legger om. 👍 Hi Anonymous poster hash: 80418...ef3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #29 Skrevet 25. februar 2016 Nei, som sagt. I en pk first price nudler er det 85g. Pr 100g er det 63kcal. Med det; rest my case. Helt perfekt i første uke å feks skippe en middag med 600kcal å heller spise en pk nudler med 50kcal. Ikke næringsrikt da det består av ingenting, men her er jo poenget å slippe å være sulten mens man legger om. 👍 Hi Anonymous poster hash: 80418...ef3 http://www.klikk.no/foreldre/tester/article822331.ece her er næringsinnhold i first price nudler. Den hadde høyest kcal nivå i testen. Anonymous poster hash: cb6ce...098
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #30 Skrevet 25. februar 2016 Det står PER TILBEREDT VARE... Hvis du hadde veid maten etter at den var ferdig tilberedt hadde du sett at den veide en del mer enn 85g. du måtte da ha ganget opp kcal med antall 100g maten faktisk veier ferdig tilberedt. Anonymous poster hash: cb6ce...098
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #31 Skrevet 25. februar 2016 Nei, som sagt. I en pk first price nudler er det 85g. Pr 100g er det 63kcal. Med det; rest my case. Helt perfekt i første uke å feks skippe en middag med 600kcal å heller spise en pk nudler med 50kcal. Ikke næringsrikt da det består av ingenting, men her er jo poenget å slippe å være sulten mens man legger om. 👍 Hi Anonymous poster hash: 80418...ef3 http://www.klikk.no/foreldre/tester/article822331.ece her er næringsinnhold i first price nudler. Den hadde høyest kcal nivå i testen. Anonymous poster hash: cb6ce...098 det står jo på bildet hvor mye det inneholder. Jeg har jo ikke manipulert det... Hehehe.. Har prøvd noen andre jeg bestilte og som har close to 0 kcal, men di smakte ikke like godt. Anonymous poster hash: 80418...ef3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #32 Skrevet 25. februar 2016 Når der gjelder nudlene så må du nesten sjekke litt bedre ja...per 100 gram tilberedt vare...nudlene tar jo til seg en god del vann...(men nesten dårlig gjort å merke den på den måten da..) Når det er sagt, nudler eller ikke, det har jo tydeligvis fungert! Så gratis med god jobb!! Du så forøvrig flott ut på bildet (det var vel HI som la ut det bildet). Skikkelig fine former, veldreid kaller man vel det! 😊👍 Anonymous poster hash: ab988...8b6
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #33 Skrevet 25. februar 2016 Jeg veide alt jeg spiste første uken. Men kan jo ærlig si jeg aldri la opp en hel pose, muligens derfor det ikke veide det du sa. Anonymous poster hash: 80418...ef3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #34 Skrevet 25. februar 2016 Nei, som sagt. I en pk first price nudler er det 85g. Pr 100g er det 63kcal. Med det; rest my case. Helt perfekt i første uke å feks skippe en middag med 600kcal å heller spise en pk nudler med 50kcal. Ikke næringsrikt da det består av ingenting, men her er jo poenget å slippe å være sulten mens man legger om. 👍 Hi Anonymous poster hash: 80418...ef3 http://www.klikk.no/foreldre/tester/article822331.ece her er næringsinnhold i first price nudler. Den hadde høyest kcal nivå i testen. Anonymous poster hash: cb6ce...098 det står jo på bildet hvor mye det inneholder. Jeg har jo ikke manipulert det... Hehehe.. Har prøvd noen andre jeg bestilte og som har close to 0 kcal, men di smakte ikke like godt. Anonymous poster hash: 80418...ef3 1 hel pakke frist price nudler, ferdig tilberedt, inneholder ca 425 kalorier...sånn til info 😊 Anonymous poster hash: ab988...8b6
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #35 Skrevet 25. februar 2016 Når der gjelder nudlene så må du nesten sjekke litt bedre ja...per 100 gram tilberedt vare...nudlene tar jo til seg en god del vann...(men nesten dårlig gjort å merke den på den måten da..) Når det er sagt, nudler eller ikke, det har jo tydeligvis fungert! Så gratis med god jobb!! Du så forøvrig flott ut på bildet (det var vel HI som la ut det bildet). Skikkelig fine former, veldreid kaller man vel det! 😊👍 Anonymous poster hash: ab988...8b6 Ja hvis det ikke stemmer har vell kroppen min 'lurt' det da, for det funket ja.... 😉 men nå levde jeg jo ikke på det heller, gikk mest i ren kylling og grønnsaker, faktisk sodd på boks og, veldig kalori fattig. Å det er veldig godt. 👌 tusen takk. 😘 er 75 cm rundt midja og 96 rundt hofta nå, om 3 uker er jeg i mål å er kvitt di siste 3-4 kiloene. 👏🏻 Hi Anonymous poster hash: 80418...ef3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #36 Skrevet 25. februar 2016 Nei, som sagt. I en pk first price nudler er det 85g. Pr 100g er det 63kcal. Med det; rest my case. Helt perfekt i første uke å feks skippe en middag med 600kcal å heller spise en pk nudler med 50kcal. Ikke næringsrikt da det består av ingenting, men her er jo poenget å slippe å være sulten mens man legger om. 👍 Hi Anonymous poster hash: 80418...ef3 http://www.klikk.no/foreldre/tester/article822331.ece her er næringsinnhold i first price nudler. Den hadde høyest kcal nivå i testen. Anonymous poster hash: cb6ce...098 det står jo på bildet hvor mye det inneholder. Jeg har jo ikke manipulert det... Hehehe.. Har prøvd noen andre jeg bestilte og som har close to 0 kcal, men di smakte ikke like godt. Anonymous poster hash: 80418...ef3 1 hel pakke frist price nudler, ferdig tilberedt, inneholder ca 425 kalorier...sånn til info 😊 Anonymous poster hash: ab988...8b6 Altså de i den klikk-testen...de du har spist blir vel ca 250 tror jeg (du har tydeligvis ikke spist de samme som i testen). Anonymous poster hash: ab988...8b6
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #37 Skrevet 25. februar 2016 Når der gjelder nudlene så må du nesten sjekke litt bedre ja...per 100 gram tilberedt vare...nudlene tar jo til seg en god del vann...(men nesten dårlig gjort å merke den på den måten da..) Når det er sagt, nudler eller ikke, det har jo tydeligvis fungert! Så gratis med god jobb!! Du så forøvrig flott ut på bildet (det var vel HI som la ut det bildet). Skikkelig fine former, veldreid kaller man vel det! 😊👍 Anonymous poster hash: ab988...8b6 Ja hvis det ikke stemmer har vell kroppen min 'lurt' det da, for det funket ja.... 😉 men nå levde jeg jo ikke på det heller, gikk mest i ren kylling og grønnsaker, faktisk sodd på boks og, veldig kalori fattig. Å det er veldig godt. 👌 tusen takk. 😘 er 75 cm rundt midja og 96 rundt hofta nå, om 3 uker er jeg i mål å er kvitt di siste 3-4 kiloene. 👏🏻Hi Anonymous poster hash: 80418...ef3 👍 Anonymous poster hash: ab988...8b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå