Gå til innhold

Har gått ned 6 kilo på 1,5 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på 75 kilo, og er nå 68,7.

Er det mye eller lite å gå ned på 1,5 mnd?

Eneste jeg har gjort var at jeg la meg på ca 800 kcal første uken for å få magesekken til å krympe, nå ligger jeg på ca 1400, som er mer enn nokk:)

Trener ca 30 min 3 ganger i uken.

Jeg er begynt å oppleve at jeg ofte ikke er sulten, er dette normalt?

Anonymous poster hash: 80418...ef3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel helt max for hva som er anbefalt (max 1 kg pr uke). Men 800 kcal pr dag høres jo helt tullete ut, det frarådes av alle eksperter.

Anonymous poster hash: ebee6...069

Skrevet

Ble du ikke veldig sulten den første uka?

Anonymous poster hash: 1c1b1...a97
Skrevet

Da var du nok godt overvektig i utgangspunktet

Anonymous poster hash: 6c571...288

Skrevet

Hvor høy er du? Veier 80 nå  og er 170. blir inspirert av slike tråder :)

Anonymous poster hash: 1064d...477
Skrevet

Det er jo anbefalt vekttap 0,5-1 kg per uke, så det er vel helt innafor. Ikke alle som klarer å oppnå så mye på så kort tid så vil vel si du er heldig der :)

Anonymous poster hash: b305f...b34
Skrevet

Ble du ikke veldig sulten den første uka?

Anonymous poster hash: 1c1b1...a97

Sulten 3 første dagene, så går det over:)

Hi

Skrevet

Hvor høy er du? Veier 80 nå og er 170. blir inspirert av slike tråder :)

Er 160, men rimelig mye muskelmasse, så har aldri blitt sett på som svært overvektig :)

Skrevet

Det er jo anbefalt vekttap 0,5-1 kg per uke, så det er vel helt innafor. Ikke alle som klarer å oppnå så mye på så kort tid så vil vel si du er heldig der :)

Anonymous poster hash: b305f...b34

Tusen takk, alt ligger i viljen 😉 Ok, ja jeg ligger på 1 kg i uken. 3,5 kg til så er jeg på match vekten min der jeg trives best 😍

Hi

Skrevet

Det er vel helt max for hva som er anbefalt (max 1 kg pr uke). Men 800 kcal pr dag høres jo helt tullete ut, det frarådes av alle eksperter.

Anonymous poster hash: ebee6...069

Jo vet det. Gjorde det bare helt i starten for å krympe magesekken så jeg sku slippe å gå med sult følelse igjennom det hele. Nå er det jo ingen sak lenger. 1400 holder lenge, er ikke sulten lenger.

Skrevet

Det var da veldig, 288.

Er du sjalu? Hi har vært flink og gått ned mye, og om 3,5 kg er hun fornøyd. Hvorfor plager det deg sånn?

Skrevet

Det var da veldig, 288.

Er du sjalu? Hi har vært flink og gått ned mye, og om 3,5 kg er hun fornøyd. Hvorfor plager det deg sånn?

Her kommer sjalukortet ja ;)

Nei, overhodet ikke. Jeg ser meg berettiget til å kommentere på lik linje som alle andre her inne. Deal with it.

Skrevet

Hehe....hva du mener 288, tar jeg meg overhodet ikke nær av, jeg vet nøyaktig hvordan jeg ser ut, og hva som ser bra ut. Vil tro jeg er bedre dreid enn hva du er mtp at du ikke klarer å gi deg etter du allerede har sagt din mening tidligere😉

Hi ☺️

Skrevet

Det var da veldig, 288.

Tusen takk :)

Hi ☺️

Skrevet

Aner ikke hva du snakker om? Så du har opprettet slike tråder før ja.. Uansett ikke meg du har diskutert med ;)

Du må gjerne leve med en vekt på 64, jeg driter langt i det, men ikke prøv å innbill folk at du er beinete og tynn på 60. For det er du overhodet ikke.

Skrevet

Det var da veldig, 288.

Nei, overhodet ikke. Jeg ser meg berettiget til å kommentere på lik linje som alle andre her inne. Deal with it.

Det er ikke jeg som kommer med kommentar på kommentar for å prøve å dra HI ned, så det er nok ikke jeg som trenger å "deal with it".

Jeg takler HIs vektnedgang veldig fint egentlig, kjenner ikke at den provoserer meg i det hele tatt. 

Skrevet

Hehe....hva du mener 288, tar jeg meg overhodet ikke nær av, jeg vet nøyaktig hvordan jeg ser ut, og hva som ser bra ut. Vil tro jeg er bedre dreid enn hva du er mtp at du ikke klarer å gi deg etter du allerede har sagt din mening tidligere😉

Hi ☺️

Og den utseendekommentaren gjør deg jo bare patetisk. Jeg har aldri slitt med overvektig heldigvis. Så da sier jeg meg sunnere enn deg 👍🏻

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Tråden er ryddet for helseskadelige råd, samt sitater av dette.

JW, brukermoderator

Skrevet

Hva som er match vekt har jo mye med beinbygning og muskler å gjøre. Jeg som bruker str 42 for eksempel er mye mindre feit enn veninna mi som bruker samme str men er "liten" av seg..

Skrevet

Det var da veldig, 288.

Det er ikke jeg som kommer med kommentar på kommentar for å prøve å dra HI ned, så det er nok ikke jeg som trenger å "deal with it".

Jeg takler HIs vektnedgang veldig fint egentlig, kjenner ikke at den provoserer meg i det hele tatt.

Noe provoserer deg i hvertfall. Ikke kall meg sjalu. Du farer med store uriktigheter

Skrevet

Hvor høy er du? Veier 80 nå og er 170. blir inspirert av slike tråder :)

Her er jeg nå 😛 hiv deg med ☺️☺️

post-42-9951_thumb.jpg

Skrevet

Så flink du har vært, Hi. Kan du fortelle meg hva de 800 kaloriene bestod av den første uken? Trenger å gjøre det samme, og høres ut som en bra kickstart dette. Jeg er 164 cm og veier ca 73 kg, så utgangspunktet er det samme, selv om jeg er redd mine kilo sitter som limt på meg...:-(

Anonymous poster hash: 91e86...c67

Skrevet

Bra jobba! Synes du er kjempe flink. Jeg er en del mer overvektig enn deg. 164 cm og veide 91 kg første februar. Gått ned 9 kg på 4 uker, men tror jeg hadde mye vann i kroppen for første uka forsvant 4,8 kg. De neste 3 ukene har jeg gått ned litt over en kg i uka.

Er deilig å se vekta gå nedover. Jeg vil ned til 65 kg.

Anonymous poster hash: cb6ce...098

Skrevet

Så flink du har vært, ser kjempebra ut :)

Skrevet

Så flink du har vært, Hi. Kan du fortelle meg hva de 800 kaloriene bestod av den første uken? Trenger å gjøre det samme, og høres ut som en bra kickstart dette. Jeg er 164 cm og veier ca 73 kg, så utgangspunktet er det samme, selv om jeg er redd mine kilo sitter som limt på meg...:-(

Anonymous poster hash: 91e86...c67

Husker ikke helt desverre. Som regel skipper jeg frokost, men spiste en brødskive til lunsj. mye bær og frukt med lite kcal. Middager; feks en grillet kyllingfilet med en haug grønnsaker. Eller wok, da kan man jo ha i det man liker best.

Skyr. Og når jeg var kjempesulten å hadde lite kcal å gå på spiste jeg nudler fra first price. I tilberedt tilstand tilsvarer en pakke ca 60 kcal. :)

Nå spiser jeg mye av det samme bare litt mer, og unner meg både sjokolade og alt annet jeg måtte ønske(handler om mengder!.)

:)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...