Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #26 Skrevet 26. februar 2016 Morsomt å lese om alt det rare folk vil ha. Nå er det appelsiner det går i, men det blir nok erstattet av desperat trang etter brunost...og om resten går etter boka så vil jeg få sånn halsbrann de siste månedene av svangerskapet at det eneste jeg vil spise er Fjordland risgrøt. Anonymous poster hash: 30ca3...9b9
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #27 Skrevet 26. februar 2016 Sjokolademousse. ... lager hjemmelaget annenhver dag... (kanskje fordi jeg ser på kakekrigen 😜) Så har jeg dilla på kos sjokoladepudding. .. tenker på dette hele tiden!! Før spiste jeg nesten bare knekkebrød, nå som jeg er gravid har jeg nesten fått avsmak. Første svangerskap hatet jeg smak og lukt av kokt fisk. (Liker det fortsatt ikke etter 10 år) 2. Svangerskap fikke avsmak på grandiosa og har så vidt nå begynt å spise det igjen. 5 år etter 😊 Anonymous poster hash: 8872c...b47
Mamma&skatt Skrevet 26. februar 2016 #28 Skrevet 26. februar 2016 Med nr en grønne epler, appelsin og yoghurt. Denne gangen mat generelt ;-) akkurat nå ønsker jeg meg en porsjon med tykke håndskårne pommes frites, type de som nesten smaker smultringer, eller en nybakt lunken brownie med sjokoladebiter og karamellsaus med nydelig kremet vaniljeis :-D
Cathi82 Skrevet 13. juni 2019 #29 Skrevet 13. juni 2019 På 26.2.2016 den 12.15, Anonym bruker skrev: Jeg var helt vill etter neper, problemet er jo bare at de bare finnes (og smaker godt) i sesong. Så når sesongen var var jeg rimelig desperat en liten stund Fikk til slutt helt sinnsykt cravings på isbiter, og de siste 3,5 mnd av svangerskapet måtte jeg ha knuste isbiter. De MÅTTE være knuste. Jeg kjørte altså isbiter i blenderen mer eller mindre konstant, og det gikk så langt at når jeg skulle bort måtte jeg sjekke om folk hadde blender og isbiter. Det skjedde mer enn én gang at jeg tok med meg blender og en kjølebag med isbiter dit jeg skulle. Herregud, hva var det jeg tenkte med... Anonymous poster hash: cad3b...dca
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #30 Skrevet 13. juni 2019 På 26.2.2016 den 12.15, Anonym bruker skrev: Jeg var helt vill etter neper, problemet er jo bare at de bare finnes (og smaker godt) i sesong. Så når sesongen var var jeg rimelig desperat en liten stund Fikk til slutt helt sinnsykt cravings på isbiter, og de siste 3,5 mnd av svangerskapet måtte jeg ha knuste isbiter. De MÅTTE være knuste. Jeg kjørte altså isbiter i blenderen mer eller mindre konstant, og det gikk så langt at når jeg skulle bort måtte jeg sjekke om folk hadde blender og isbiter. Det skjedde mer enn én gang at jeg tok med meg blender og en kjølebag med isbiter dit jeg skulle. Herregud, hva var det jeg tenkte med... Anonymous poster hash: cad3b...dca Haha. jeg dauer. Kjølebag med isbiter og en blender under armen, på besøk 🤣 Billig cravings da Anonymkode: 4e885...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå