Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Jeg blir sprø! Har en veldig økonomisk mann som er supergod til å finne gode priser og å handle på tilbud Fint det, det er bare det at han klarer ikke å begrense seg! OG han handler ting vi absolutt ikke trenger. Nå sist, han har kommet hjem med jeg vet ikke hvor mange poster med TORO sjokoladekake.De kostet jo bare 10 kr! Kjekt å ha i skuffen! Neppe. Jeg elsker å bake, og hvis vi først skal kose oss med kake er det ikke TORO sjokoladekake som skal frem! Det vet han veldig godt. Og han ville jo aldri funnet på å bake disse kakene selv, så de blir liggende til de er gått ut på dato og man kan kaste de med god samvittighe. Jeg kunne skrevet 100-vis av eksempler, vår 100 kvadrat store kjeller flyter over av ting som er kjekt å ha. urk! Takk for at du leste, måtte bare øse ut av meg frustrasjonen. Har selvsagt øst litt på mannen også, det hjelper bare så fint lite. Anonymous poster hash: 3fc91...8da
Gjest Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Ser egentlig ikke problemet. Hvir du absolutt ikke vil ha disse Toro sjokoladekakemixene, så får du gi de bort på slike "hjelp oss hjelpe" grupper hvor folk virkelig trenger det i forbindelse med bursdager o.l Og btw.... man får ikke cred i himmelen av å kun bake i fra bånn av Kjekt løse litt på skjortkragen en gang i blandt.
Von Hertelhofen Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Du får sympati fra meg! Mannen min er vanligvis ikke sånn, men en gang i året sender jeg han på IKEA med handleliste. Han må ha et svakt punkt for IKEA, for han kommer hjem med haugevis av servietter, oppvaskebørster, signalgrønne kaffekopper og magen stappet med 20 pølser i brød.... Blæh....
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Løsne på skjortekragen??? Som sagt elsker jeg å bake, det gir meg ingenting å lage en TORO-kake. Det handler overhodet ikke om å få cred for noe som helst. Du ser ikke problemet, nei, som sagt var kakene bare 1 eksempel. Det var forsåvidt en god ide å gi de bort, bare det at mannen kommer til å bli dritsur for det. Og det gidder jeg faktisk ikke. Anonymous poster hash: 3fc91...8da
Gjest Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Løsne på skjortekragen??? Som sagt elsker jeg å bake, det gir meg ingenting å lage en TORO-kake. Det handler overhodet ikke om å få cred for noe som helst. Du ser ikke problemet, nei, som sagt var kakene bare 1 eksempel. Det var forsåvidt en god ide å gi de bort, bare det at mannen kommer til å bli dritsur for det. Og det gidder jeg faktisk ikke. Anonymous poster hash: 3fc91...8da Men merker mannen at du gir de bort da? Får si at dere gjør en god gjerning i stedet
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 Ser egentlig ikke problemet. Hvir du absolutt ikke vil ha disse Toro sjokoladekakemixene, så får du gi de bort på slike "hjelp oss hjelpe" grupper hvor folk virkelig trenger det i forbindelse med bursdager o.l Og btw.... man får ikke cred i himmelen av å kun bake i fra bånn av Kjekt løse litt på skjortkragen en gang i blandt. Men hvis man ikke syns de smaker godt, hvorfor skal man løse på skjortekragen og lage noe av lavere kvalitet som man ikke liker? Anonymous poster hash: c20ba...abd
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 Du kan sende toroposene til meg Jeg HATER å bake, og hadde blitt sjeleglad om jeg fant torokaker til 10kr Anonymous poster hash: ec96d...851
Fandens Oldemor Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016 Kan du spørre mannen din fra meg om hvor han kjøpte dem?
Gjest Skrevet 25. februar 2016 #9 Skrevet 25. februar 2016 Ser egentlig ikke problemet. Hvir du absolutt ikke vil ha disse Toro sjokoladekakemixene, så får du gi de bort på slike "hjelp oss hjelpe" grupper hvor folk virkelig trenger det i forbindelse med bursdager o.l Og btw.... man får ikke cred i himmelen av å kun bake i fra bånn av Kjekt løse litt på skjortkragen en gang i blandt. Men hvis man ikke syns de smaker godt, hvorfor skal man løse på skjortekragen og lage noe av lavere kvalitet som man ikke liker? Anonymous poster hash: c20ba...abd Smaken er som baken - delt ikke sant? Men husker godt jeg var en slik streber i 20 årene og alt skulle være perfekt og ikke noe juksegrier, men med årene så har jeg blitt litt mer slepphendt med tingen, men orntlig hjemmebaket er best så klart. Noen ganger så går det ann å velge lettvindte løsninger om en feks får uventet besøk om 1/2 time og slenge i gang en Tororøre Ikke noe værre enn dette.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #10 Skrevet 25. februar 2016 Jeg blir sprø! Har en veldig økonomisk mann som er supergod til å finne gode priser og å handle på tilbud Fint det, det er bare det at han klarer ikke å begrense seg! OG han handler ting vi absolutt ikke trenger. Nå sist, han har kommet hjem med jeg vet ikke hvor mange poster med TORO sjokoladekake.De kostet jo bare 10 kr! Kjekt å ha i skuffen! Neppe. Jeg elsker å bake, og hvis vi først skal kose oss med kake er det ikke TORO sjokoladekake som skal frem! Det vet han veldig godt. Og han ville jo aldri funnet på å bake disse kakene selv, så de blir liggende til de er gått ut på dato og man kan kaste de med god samvittighe. Jeg kunne skrevet 100-vis av eksempler, vår 100 kvadrat store kjeller flyter over av ting som er kjekt å ha. urk! Takk for at du leste, måtte bare øse ut av meg frustrasjonen. Har selvsagt øst litt på mannen også, det hjelper bare så fint lite. Anonymous poster hash: 3fc91...8da Den kakebunn er bedre enn de fleste andre sjokoladekaker. Men skjønner poenget ditt HI. Har et mannfolk som gjør lignende selv. Han hamstrer masse lys (i alle varianter), fuglemat osv. Han kjøper ofte mye av ting og tang. Visse ting kan være greit å kjøpe mye av, men ikke bare kjøpe masse, fordi det er billig. I tillegg er mannfolket mitt sånn som skal samle på det meste og ikke kaste noe. Anonymous poster hash: bf0ef...26b
Fru Sosa Skrevet 25. februar 2016 #11 Skrevet 25. februar 2016 Kan du spørre mannen din fra meg om hvor han kjøpte dem? Coop Extra har til 11kr 😉
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #12 Skrevet 25. februar 2016 Jeg blir sprø! Har en veldig økonomisk mann som er supergod til å finne gode priser og å handle på tilbud Fint det, det er bare det at han klarer ikke å begrense seg! OG han handler ting vi absolutt ikke trenger. Nå sist, han har kommet hjem med jeg vet ikke hvor mange poster med TORO sjokoladekake.De kostet jo bare 10 kr! Kjekt å ha i skuffen! Neppe. Jeg elsker å bake, og hvis vi først skal kose oss med kake er det ikke TORO sjokoladekake som skal frem! Det vet han veldig godt. Og han ville jo aldri funnet på å bake disse kakene selv, så de blir liggende til de er gått ut på dato og man kan kaste de med god samvittighe. Jeg kunne skrevet 100-vis av eksempler, vår 100 kvadrat store kjeller flyter over av ting som er kjekt å ha. urk! Takk for at du leste, måtte bare øse ut av meg frustrasjonen. Har selvsagt øst litt på mannen også, det hjelper bare så fint lite.Anonymous poster hash: 3fc91...8da Den kakebunn er bedre enn de fleste andre sjokoladekaker. Men skjønner poenget ditt HI. Har et mannfolk som gjør lignende selv. Han hamstrer masse lys (i alle varianter), fuglemat osv. Han kjøper ofte mye av ting og tang. Visse ting kan være greit å kjøpe mye av, men ikke bare kjøpe masse, fordi det er billig. I tillegg er mannfolket mitt sånn som skal samle på det meste og ikke kaste noe. Anonymous poster hash: bf0ef...26b Har en sånn jeg også. Han bærer i hus masse ræl. Nå går det mest i antikviteter. Må kaste ting i smug (ikke antikvitene da). Anonymous poster hash: 46072...7c9
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #13 Skrevet 25. februar 2016 Har noen bekjente med sånne tendenser, bare at der er de like "ille", både hun og han. Lettere overfylt hjem, kan du si... Haff. Anonymous poster hash: 300a1...385
Luksusdyret Skrevet 25. februar 2016 #14 Skrevet 25. februar 2016 Ser egentlig ikke problemet. Hvir du absolutt ikke vil ha disse Toro sjokoladekakemixene, så får du gi de bort på slike "hjelp oss hjelpe" grupper hvor folk virkelig trenger det i forbindelse med bursdager o.l Og btw.... man får ikke cred i himmelen av å kun bake i fra bånn av Kjekt løse litt på skjortkragen en gang i blandt. Man trenger ikke å være "tett i skjortekragen" bare fordi man ikke ønsker å spise ting som smaker plast og er fulle av e-stoffer.
Luksusdyret Skrevet 25. februar 2016 #15 Skrevet 25. februar 2016 Ser egentlig ikke problemet. Hvir du absolutt ikke vil ha disse Toro sjokoladekakemixene, så får du gi de bort på slike "hjelp oss hjelpe" grupper hvor folk virkelig trenger det i forbindelse med bursdager o.l Og btw.... man får ikke cred i himmelen av å kun bake i fra bånn av Kjekt løse litt på skjortkragen en gang i blandt. Men hvis man ikke syns de smaker godt, hvorfor skal man løse på skjortekragen og lage noe av lavere kvalitet som man ikke liker? Anonymous poster hash: c20ba...abd Smaken er som baken - delt ikke sant? Men husker godt jeg var en slik streber i 20 årene og alt skulle være perfekt og ikke noe juksegrier, men med årene så har jeg blitt litt mer slepphendt med tingen, men orntlig hjemmebaket er best så klart. Noen ganger så går det ann å velge lettvindte løsninger om en feks får uventet besøk om 1/2 time og slenge i gang en Tororøre Ikke noe værre enn dette. Jeg baker ikke selv for å være perfekt, men fordi jeg elsker å bake (baker gjerne til absolutt alle idrettsarrangementet jeg og barna er med på, til venninners bursdag, venninnesammenkomster, bare for å ha dessert en helg osv). På samme måte som mange anser halvfabrikata som ikke-mat så anser jeg posekake som ikke-kake. Det er alltid greit å si at man helst vil lage middag av råvarer, hvorfor kan ikke det samme gjelde kaker? For øvrig tar det som regel ikke så mye lenger tid å lage kake fra bunn sammenlignet med posekake. Jeg klarer for eksempel å lage hjemmelagede Brownies eller muffins fra bunn på en halvtime.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #16 Skrevet 25. februar 2016 Har noen bekjente med sånne tendenser, bare at der er de like "ille", både hun og han. Lettere overfylt hjem, kan du si... Haff. Anonymous poster hash: 300a1...385 Vi gjør det vi også, men vi har ganske mye lagringsplass i kjelleren, så det vises ikke. Et stort rom som skal bli kjellerstue en gang... da må vi nok slutte. Anonymous poster hash: 0073c...706
MorTilMalthe Skrevet 25. februar 2016 #17 Skrevet 25. februar 2016 TORO-kaken er glutenfri, så nå har du et alternativ i skuffen hvis du har familie /venner/bekjente med cøliaki :-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #18 Skrevet 25. februar 2016 Ser det er nevnt allerede, at Toro kaken er glutenfri. meld deg frivillig til å bake til alle tilstelninger på skole/bhg. Der er det alltid fint med glutenfritt Og du blir kvitt posene Når det er sagt så skjønner jeg at det er irriterende og har ingen andre tips enn å snakke med mannen din. Anonymous poster hash: dab69...617
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #19 Skrevet 25. februar 2016 TORO-kaken er glutenfri, så nå har du et alternativ i skuffen hvis du har familie /venner/bekjente med cøliaki :-) Det hun sa. Er veldig greit å ha en glutenfri kake som er klar på 40 min. Vi baker alltid en torokake i bursdager fordi der er noen som reagerer. Anonymous poster hash: f35d7...3f6
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #20 Skrevet 25. februar 2016 HI du er ikke alene om ha en hamstrer til mann😉 Min mann kom hjem med 10pk med kyllingkjøttdeig fordi de kostet 10kr. Vi har fryseskap så ble fort fullt og dette var like før jul. I tillegg hadde hadde han uka det kjøpt 5 iskaldt av isbilen fordi de var så billige. Så ble jammen ikke ble plass til så mye julemat. Menn tenker ikke rasjonelt alltid når ting er på tilbud. Vi spiser egentlig aldri kyllingkjøttdeig eller iskake men måtte plutselig det😂 Kan også nevne i fleng om 5 skokjeer fra IKEA, oppvaskbørster fra Biltema osv, osv. Anonymous poster hash: 6b1ea...4e6
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #21 Skrevet 25. februar 2016 Løsne på skjortekragen??? Som sagt elsker jeg å bake, det gir meg ingenting å lage en TORO-kake. Det handler overhodet ikke om å få cred for noe som helst. Du ser ikke problemet, nei, som sagt var kakene bare 1 eksempel. Det var forsåvidt en god ide å gi de bort, bare det at mannen kommer til å bli dritsur for det. Og det gidder jeg faktisk ikke. Anonymous poster hash: 3fc91...8da Blir han mindre sur av å se at de ligger lagret til de går ut på dato for deretter å havne i søpla? Anonymous poster hash: 8f51a...492
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #22 Skrevet 25. februar 2016 Jeg skjønte at det ikke bare var sjokoladekakene han hadde handlet. Men jeg fikk en suuuper idé!: Du baker en STOR hjemmelaget kake på lørdag, sier til mannen at du brukte posene, si at du måtte bruke 7poser for å få nok til en kake, og at dette bare ble tull Så pakker du de ned og sender de til meg Anonymous poster hash: a1355...e33
Mariogspiren Skrevet 25. februar 2016 #23 Skrevet 25. februar 2016 Skriv prisen på pakken, og når det er gått ut på dato kan du vise de til mannen og fortelle han hvor mange penger han kaster rett i søpla ved å kjøpe sånt tull som dere ikke bruker.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #24 Skrevet 25. februar 2016 Ser egentlig ikke problemet. Hvir du absolutt ikke vil ha disse Toro sjokoladekakemixene, så får du gi de bort på slike "hjelp oss hjelpe" grupper hvor folk virkelig trenger det i forbindelse med bursdager o.l Og btw.... man får ikke cred i himmelen av å kun bake i fra bånn av Kjekt løse litt på skjortkragen en gang i blandt. Viss de var berre disse toropakkane mannen til hi hadde kjøpt trur eg ikkje ho hadde vore så frustrert. (Helsing ei med ein låve full av stasj som ho iallefall ikkje har fått tak i sjølv...) Anonymous poster hash: 70319...f9d
Gjest Antarctica Skrevet 25. februar 2016 #25 Skrevet 25. februar 2016 HI du er ikke alene om ha en hamstrer til mann😉 Min mann kom hjem med 10pk med kyllingkjøttdeig fordi de kostet 10kr. Vi har fryseskap så ble fort fullt og dette var like før jul. I tillegg hadde hadde han uka det kjøpt 5 iskaldt av isbilen fordi de var så billige. Så ble jammen ikke ble plass til så mye julemat. Menn tenker ikke rasjonelt alltid når ting er på tilbud. Vi spiser egentlig aldri kyllingkjøttdeig eller iskake men måtte plutselig det😂 Kan også nevne i fleng om 5 skokjeer fra IKEA, oppvaskbørster fra Biltema osv, osv. Anonymous poster hash: 6b1ea...4e6 5 skoskjeer...? Bor du sammen med et tusenbein? Min bedre halvdel kom hjem med halvannet kg Kviteseid-smør i dag, fordi det var nedsatt 70%. Vet ikke helt hvor mange brødskiver han tror jeg spiser på en uke, (jeg er den som elsker Kviteseid-smør her i huset), men jeg må henge i for å få i meg alt sammen før det harskner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå