SuperFries Skrevet 25. februar 2016 #26 Skrevet 25. februar 2016 Kommer aldri til å begynne å si det. Jeg er fantastisk glad i lille jenten , men jeg elsker mannen. Å elske noen har seksuelle undertoner og jeg reagerer når jeg hører noen si det til et barn. Å elske betyr blant annet å ha samleie. Elslov er samleie. Dette er ord som ikke har noe i en kontekst med barn, unntatt i hvordan det ble unnfanget å gjøre. Anonymous poster hash: 3c69b...db3 Å elske betyr å ha samleie? Vet du hva, dette grenser til noe av det mest tøysete jeg har hørt her inne.
Gjest GulleGo´ Skrevet 25. februar 2016 #27 Skrevet 25. februar 2016 Kommer aldri til å begynne å si det. Jeg er fantastisk glad i lille jenten , men jeg elsker mannen. Å elske noen har seksuelle undertoner og jeg reagerer når jeg hører noen si det til et barn. Å elske betyr blant annet å ha samleie. Elslov er samleie. Dette er ord som ikke har noe i en kontekst med barn, unntatt i hvordan det ble unnfanget å gjøre. Anonymous poster hash: 3c69b...db3 Vent. Hva i alle... Hva??
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #28 Skrevet 25. februar 2016 Fikk litt dårlig samvittighet her nå. Tror aldri jeg har sagt "elsker deg" til barna mine. Muligens når de var babyer. Men sier at jeg er glade i dem innimellom. "Elsker deg" høres ekstremt teit ut på min dialekt, "Æ ælske dæ". Hjelper ikke å si elsker deg hundre ganger daglig, det som betyr noe er hva man viser i gjerninger. Det er der kjærligheten kommer frem. Anonymous poster hash: b5a7f...b58
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #29 Skrevet 25. februar 2016 Det slutte jeg aldri med. Min mor sluttet etterhvert som vi ble større, og når jeg nå sier at jeg er glad i henne svarer hun "det er jeg i deg og det.". Ditto liksom... Så stusslig. Mannen er ikke vant med sånne ord, så han sier det aldri til hverken barna eller meg. Jeg har to gutter, og oppdrar dem til å kunne si at man er glad i noen/elsker noen. Akkurat nå syns eldste det er flaut, men han har det nå med seg i bagasjen uansett da. Yngste er mer storslagen av seg, er ikke måte på hvor fantastiske vi rundt ham er ... 😊 Anonymous poster hash: 5e90c...4c4
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #30 Skrevet 25. februar 2016 Kommer aldri til å begynne å si det. Jeg er fantastisk glad i lille jenten , men jeg elsker mannen. Å elske noen har seksuelle undertoner og jeg reagerer når jeg hører noen si det til et barn. Å elske betyr blant annet å ha samleie. Elslov er samleie. Dette er ord som ikke har noe i en kontekst med barn, unntatt i hvordan det ble unnfanget å gjøre. Anonymous poster hash: 3c69b...db3 Du er syk. Syke tanker. Kjenner absolutt ingen som definerer "å elske" sånn. Sykt. Anonymous poster hash: 57ca9...b4c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #31 Skrevet 25. februar 2016 For meg blir glad i deg en mer naturlig ting å si da jeg aldri har blitt fortalt verken glad i deg eller elsker deg selv av mine foreldre. Jeg har også en mann som har barn fra før, jeg kommer aldri til å elske hans barn på samme måten som mine egene, derfor sier jeg glad i deg til alle. Så de skal slippe føle forskjellen. Anonymous poster hash: f19c8...c2c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #32 Skrevet 25. februar 2016 Kommer aldri til å begynne å si det. Jeg er fantastisk glad i lille jenten , men jeg elsker mannen. Å elske noen har seksuelle undertoner og jeg reagerer når jeg hører noen si det til et barn. Å elske betyr blant annet å ha samleie. Elslov er samleie. Dette er ord som ikke har noe i en kontekst med barn, unntatt i hvordan det ble unnfanget å gjøre. Anonymous poster hash: 3c69b...db3 Du er syk. Syke tanker. Kjenner absolutt ingen som definerer "å elske" sånn. Sykt. Anonymous poster hash: 57ca9...b4c Jeg elsker sjokoladekake blir litt sært i den sammenhengen ja... "It's like warm apple pie" 😝 Anonymous poster hash: 5e90c...4c4
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #33 Skrevet 25. februar 2016 Kommer aldri til å begynne å si det. Jeg er fantastisk glad i lille jenten , men jeg elsker mannen. Å elske noen har seksuelle undertoner og jeg reagerer når jeg hører noen si det til et barn. Å elske betyr blant annet å ha samleie. Elslov er samleie. Dette er ord som ikke har noe i en kontekst med barn, unntatt i hvordan det ble unnfanget å gjøre. Anonymous poster hash: 3c69b...db3 Du er syk. Syke tanker. Kjenner absolutt ingen som definerer "å elske" sånn. Sykt. Anonymous poster hash: 57ca9...b4c Hva med språkrådet? http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=elske&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge Anonymous poster hash: 3c69b...db3
TinaK 1990 Skrevet 25. februar 2016 #34 Skrevet 25. februar 2016 Kommer aldri til å begynne å si det. Jeg er fantastisk glad i lille jenten , men jeg elsker mannen. Å elske noen har seksuelle undertoner og jeg reagerer når jeg hører noen si det til et barn. Å elske betyr blant annet å ha samleie. Elslov er samleie. Dette er ord som ikke har noe i en kontekst med barn, unntatt i hvordan det ble unnfanget å gjøre. Anonymous poster hash: 3c69b...db3 Du er syk. Syke tanker. Kjenner absolutt ingen som definerer "å elske" sånn. Sykt. Anonymous poster hash: 57ca9...b4c Hva med språkrådet?http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=elske&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge Anonymous poster hash: 3c69b...db3 Du er meget spesiell....uansett hvordan du vrir og vender på det. Jeg ELSKER barna mine og det forteller jeg de hver dag. At du da tenker seksuelle tanker sier mye mer om deg enn vi som faktisk elsker barna våre. Jeg elsker mormors sjokoladekake også...
Singelmamma <3 <3 Skrevet 26. februar 2016 #35 Skrevet 26. februar 2016 Jeg sier at jeg elsker ungene, kan aldri forestille meg å skulle slutte å si det heller. For meg har ikke ordet "elske" seksuell mening. For meg er det et uttrykk for hva som er dypest i hjertet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå